مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

پاتايا بخاطر زيباييهايش مقصد بسياري از گردشگران شده است . پاتايا در فاصله 150 كيلومتري جنوب شرقي بانكوك واقع شده است و چيزي بيش از يك ساحل مي باشد و شامل سرگرميهاي زيبا و خيره كننده مي باشد . در تمامي ساحل هاي اصلي پاتايا ورزش هاي آبي گوناگوني با قيمت هاي متفاوت وجود دارد . مسافران تور پاتايا فروردين و بهار97 مي توانند از پاتايا و زيبايي هايش لذت ببرند .

 

پاراسيلينگ در پاتايا

Parasailing در پاتايا يك راه بسيار پرطرفدار براي لذت بردن از يك منظره منحصر به فرد از ساحل است. در پاراسيلينگ آدرنالين خونتان بسيار بيشتر از قبل ترشح ميكند . در هنگام انجام دادن اين ورزش پر هيجان گاهي در آسمان به پرواز در مي آييد و گاهي به دريا فرو مي رويد و دوباره به آسمان برمي گرديد و به پرواز ميرسيد . قيمت پاراسيلينگ در پاتايا از 600 تا 1000 بات شروع ميشود و البته اين قيمت براي لحظاتي پر از هيجان بسيار ارزان است . پاراسيلينگ در پاتايا تقريبا هر روز هفته و البته در زماني كه شرايط آب و هوا كاملا عادلانه باشد انجام مي شود . پاراسيلينگ در پاتايا يك فعاليت محبوب و پر هيجان به شمار مي رود .در پاراسيلينگ محدوديت سن و وزن وجود ندارد و با هر سن و هر وزني مي توانيد از اين ورزش پرهيجان لذت ببريد . علاوه بر هيجان و ترشح آدرنالين امكان ايجاد جراحت و تصادف نيز وجود دارد كه البته بسيار نادر است .د رسماني كه شما ورزش پاراسيلينگ را انجام مي دهيد هر گونه وسيله اي كه ضد آب نيست را نمي توانيد با خود داشته باشيد چون تقريبا اين يك ورزش آبي است .

 

كائو پاتايا

اين ساحل در 18 كيلومتري پاتايا در يك پادگان نظامي قرار دارد . و با شن هاي سفيد و آبي زلال مورد توجه توريست ها بخصوص توريست هاي اروپايي مي باشد و چون اين ساحل در پادگان نظامي است از امنيت بالايي برخوردار است . در هنگام ورود به اين ساحل زيبا حتما با ليدر خود برويد تا با ارائه كارت ليدر خود بتوانيد از پادگان عبور كنيد . تپه اي در آنجا قرار دارد كه روي آن معبدي است كه نام آن وات كاهو فرا بات مي باشد .اين معبد آرامگاه بنيانگذار نيروي دريايي تايلندي كه يك مسيحي از بودا و يك بناي تاريخي براي كرومولان چمفونكتودومسك مي باشد و بسيار مورد احترام و افتخار مردم تايلند مي باشد . زماني كه شما روي اين تپه قرار داريد مي توانيد با گرفتن تصوير در اواخر بعد از ظهر و يا اوايل شب زماني كه نورهاي چراغ ها روشن مي شوند و تصويري زيبا به وجود مي آورند به صورت رايگان يك تصوير پانوراما از پاتايا و جومتين  گرفته و لذت ببريد . همچنين مي توانيد بر روي ساحل زيباي كائو پاتايا از سوغاتي هاي ارزان قيمت و زيبا خريداري كنيد . اگر قصد اقامت بر روي ساحل را در شب داريد مي توانيد با اجاره اتاق هاي زيبا در نزديكي ساحل از ساحل زيباي كائو پاتايا لذت ببريد .

امتياز:
بازديد:
[ ۹ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۳۴:۵۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی