مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

كوش‌آداسي با ديدني‌هاي تاريخي، سواحل زيبا و جنگل‌هاي كاج كناره‌ي دريا، براي خود ترك‌ها هم شهري ييلاقي و تفريحي به حساب مي‌آيد. تابستان‌هاي گرم و آفتابي و زمستان‌هاي معتدل و باراني، باعث شده سفر به كوش‌آداسي، هر موقع سال، جذابيت‌هاي خودش را داشته باشد؛ ولي با تمام اين‌ها، بهار اين شهر با وجود گل‌هاي كاغذي رنگارنگ و درياي آرام و خيابان‌هاي گل‌كاري‌شده، چيز ديگري است. نكته مهمي كه براي مسافران تور كوش آداسي نوروز 97 وجود دارد و بايد بدانند اين است كه كوش‌آداسي فرودگاه ندارد، ولي رفتن به آن‌جا از طريق فرودگاه ازمير، كه در هشتادكيلومتري شهر واقع شده، امكان‌پذير است.
كوش‌آداسي، به سواحل شني و صخره‌ هايش معروف است. يكي از پرطرفدارترين سواحل براي انواع ورزش‌هاي آبي مثل شنا، غواصي و اسكي روي آب  است.

 

كوش آداسي معروف به جزيره كبوتر

معناي نام كوش آداسي همين جزيره پرنده است. منظره زيباي اين جزيره در زمان غروب آفتاب هر بيننده اي را به خود جذب مي كند. در زمان مهاجرت فصلي پرندگان ، جزيره كبوتر در كوش آداسي پر از پرنده هاي زيبا مي شود. در زمان هاي قديم نام اين جزيره كوش آداسي يا جزيره پرندگان بوده است اما در زمان امپراطوري عثماني اين نام را به شهر دادند و براي اين جزيره نام جزيره كبوتر را انتخاب كردند. در دوره عثماني اين جزيره به دليل موقعيت استراتژيك خود براي اهداف نظامي مورد استفاده قرار مي گرفته است به همين دليل داخل اين جزيره يك قلعه ساخته شده است. همچنين بازديد از موزه داخل قصر بزرگ جزيره خالي از لطف نيست.

با طي مسيري 1.5 كيلومتري كه بسيار هم جذاب و مفرح است به اسكله اي خواهيد رسيد كه شهر را به جزيره كبوتر متصل ميكند و در امتداد اسكله كشتي هاي تفريحي را مشاهده خواهيد كرد كه به شما تورهاي دريايي را پيشنهاد ميكنند كه  از تفريحات كوش آداسي ست . مسير دريايي كشتي كروز شما را به جزيره كبوتر مي رساند . جزيره كبوتر با چشم انداز 360 درجه اي محل مناسبي براي آرامش وعكاسي شماست و در جزيره بقاياي توپهايي را كه قبلا جهت مقابله با مهاجمان استفاده ميشده را ميشود ديد.البته ديدن درختان سفيد پوش زيتون نبايد شما را به اشتباه بياندازد، خبري از شكوفه نيست و آنچه را كه شما مشاهده ميكنيد دستمالهاي سفيد رنگي است كه براي برآورده شده آرزوها به شاخه هاي درخت گره زده شده و شما اين منظره را در كنار چشمه هاي خانه حضرت مريم نيزمشاهده خواهيد نمود. براي رسيدن به جزيره كبوتر از دلموش شماره 5 ميتوانيد استفاده نماييد و البته بازديد آن در شب بسيار چشم نواز است. آژانس مهر پرواز ارائه دهنده تور كوش آداسي فروردين 97با امكانت و خدمات پكيجي مي باشد.

 

پارك هاي آبي

كوش آداسي داراي سه پارك آبي بزرگ مي باشد. پارك آدالند در 4 كيلومتري و آكوا فانتزي در 6 كيلومتري كوش آداسي قرار دارند و لانگ بيچ آكواريزورت در 5 كيلومتري جنوب كوش آداسي واقع شده است كه از دوتاي ديگر كمي كوچكتر مي‌باشد. پاركهاي آبي آكوافانتزي و لانگ بيچ در واقع هتل هايي هستند كه پارك آبي هم دارند اما آدالند فقط پارك آبي است. رفتن به پارك هاي آبي در سفر به كوش آداسي از واجبات است و حتما بايد رفت و از دستش نداد . براي رفتن به پارك هاي آبي اتوبوس هاي خطي رايگان وجود دارد. لازم به ذكر است كه در آدالند، نمايش دلفين ها هم وجود دارد. اين پارك هاي آبي زيبا از ساعت 9 صبح تا 6 بعداز ظهر براي گردشگران باز مي باشد.

 

 

كاروانسراي ديدني اوكوز محمد پاشا

كاروانسراي اوكوز محمد پاشا ، نزديكي بلوار آتاتورك و اسكله است ؛ كاروانسرايي است متعلق به قرن 17 و ساختماني شبيه به قلعه دارد. برنامه‌ي شب تركيه با آوازهاي محلي تركي هر شب در همين كاروانسرا برپاست . از كنار كاروانسراي اوكوز محمد پاشا خيابان بارباروس هايرتين را كه مستقيم برويد، به بازار قديمي كوش‌آداسي مي‌رسيد كه بافت سنتي خودش را حفظ كرده ، كوچه‌هايش سنگ ‌فرش است و ماشين اجازه‌ي ورود ندارد.

 

 

 

معبد آرتميس در افه سوس

براساس يافته هاي باستان شناسي، بتكده يا معبد آرتميس (يا ديانا) و مجسمه آرتميس در شهر افسوس و نزديكي كليساي اس تي جن(كه انجيل يوحنا در آن توسط اس تي جن نوشته شده)در سال 560 قبل از ميلاد به دستور كرزوس پادشاه ليديه بنا نهاده شد . اين بنا با ابعاد 130متر در 79 متر بر 120 ستون 20 متري و از جنس مرمر استوار گرديده بود كه در وسط بنا نيز مجسمه آرتميس قرار داشت . اين معبد 200 سال بعد در شب تولد اسكندر مقدوني در يك آتش سوزي عمدي تخريب گرديد اما مدتي بعد به دستور اسكندر بازسازي شد و تا 300 سال پس از ميلاد مسيح پابرجا بود اما با افول شهر افسوس غارت شد و نهايتا سيلي ويرانگر كل معبد را در گل و لاي مدفون كرد و امروزه تنها دو ستون از آن بناي با عظمت باقي مانده است. جهت مشاهده تور كوش آداسي بهار  97روي لينك كليك كنيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۱۶:۴۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی