مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

شهر بندري مارماريس (Marmaris) در سواحل مديترانه و استان مولا (mula)واقع در جنوب غرب تركيه است. مارماريس يكي از محبوب ترين شهرهاي تعطيلات تركيه و بزرگترين استراحتگاه در سواحل اژه است. اين شهر توريستي در طول فصل گردشگري پذيراي 400000 نفر گردشگر است.
اطراف مارماريس را كويچغيز(köyceğiz)، درياي سفيد(akdeniz)، دادچا(datça) و خليج قوك اوا(gökova körfezi) احاطه كرده است. مارماريس مركز اصلي قايقراني و سفر آبي است و ميتوان آن را بهشت مديترانه ناميد.

مارماريس (Marmaris) بهشت مديترانه-مهرپرواز

چطور به مارماريس سفر كنم؟


سفر به مارماريس با هواپيما
فرودگاه دالامان (Dalaman)در فاصله 100 كيلومتري شهر مارماريس قرار دارد. فرودگاه ميلاس (Milas)بدروم نيز در فاصله 147 كيلومتري مارماريس قرار دارد . در فصل تابستان كه پروازهاي چارتر مستقيم برقرار هستند مي توانيد براي فرودگاه ميلاس و يا دالامان پرواز مستقيم تهيه كنيد، در غير اين صورت مي توانيد از پرواز هاي ازمير استفاده كنيد و  از ازمير به صورت زميني به مارماريس برويد كه تقريباٌ 5 تا 6 ساعت طول مي كشد . همچنين از آنكارا در تمام طول سال پروازهاي داخلي به فرودگاه دالامان وجود دارد.

سفر به مارماريس با اتوبوس و جاده‌اي
حمل و نقل به مارماريس توسط جاده ها به خصوص در دوره هاي تابستان به خوبي سازماندهي ميشود. سرويس‌هاي اتوبوس زيادي از شهرهاي بزرگ و از مناطق بسيار نزديك براي هر ساعت به سمت مارماريس وجود دارد، مسير اتوبوس‌ها حدود 13 ساعت از استانبول، 5 ساعت از ازمير، 7 ساعت از آنتاليا و 10 ساعت از آنكارا و 3 ساعت از بدروم است.
بهترين زمان سفر به مارماريس
مارماريس داراي آب و هوايي مديترانه‌اي است كه تابستان‌هايي گرم و مرطوب و زمستان‌هايي باراني و خنك دارد. آب و هواي مارماريس در تمام فصل‌ها گرم مي باشد و تنها در روزهاي زمستان ممكن است دماي هوا به كم‌تر از ١٥ درجه‌ي سانتي‌گراد برسد. اين ويژگي باعث شده كه درياي مارماريس در تمام طول سال براي شنا و ديگر ورزش‌هاي آبي مناسب باشد، بهترين زمان سفر به مارماريس از اوايل بهار تا اواسط تابستان است. شما ميتوانيد بدون دغدغه‌ي تهيه‌ي بليط و مكان اقامت، با انتخاب تور مارماريس به اين شهر سفر كنيد و از تمام لحظات خود لذت ببريد!

غذا خوردن در مارماريس
رستوران‌هاي مارماريس تنوع غذايي زيادي دارند، غذاهايي از جمله: شوربا (Corba)، پيتزاي تركي، سيميت (Simit)، پيلاف (Pilav) و ... 
غذاهاي دريايي، كوفته و كباب‌هاي لذيذ با بهترين كيفيت در اكثر رستوران‌ها به خوبي سرو مي‌شوند، از اين رو انتخاب غذا در آن‌جا كار سختي نيست. همچنين دلمه‌هاي گياهي متنوع در رستورانهاي مارماريس وجود دارد و پيشنهاد ميكنيم كساني كه علاقمند به غذاهاي گياهي هستند اين فرصت را از دست ندهند!
ميتوانيد هر يك از غذاهاي ترك را در رستورانهاي معروف مارماريس از جمله: رستوران سمدان(Samdan Restaurant)، رستوران پيكاديلي (Piccadilly Restaurant)، رستوران د گريت كورنر استيك هاوس (The Great Corner Steak House)و ... ميل نماييد. نوش جان!

مارماريس (Marmaris) بهشت مديترانه-مهرپرواز

 

كجا اقامت كنم؟

در شهر ساحلي مارماريس بيش از 286 هتل با امكانات متنوع آماده‌ي ارائه‌ي خدمات به گردشگران است، از جمله هتل هاي برتر اين شهر ميتوان نام برد. براي آشنايي با جزييات و ديدن عكسهاي اين هتل ها مقاله‌ي هتل هاي مارماريس را بخوانيد.

خريد در مارماريس
معروف‌ترين مراكز خريد مارماريس تانساس و ميگروس مي‌باشند كه برند‌هاي جهاني در اين مراكز خريد نمايندگي دارند. اگر به دنبال سوغاتي‌هاي خاص ترك هستيد، فروشگاه‌هاي تابلو فرش و لباس‌هاي چرمي را مي‌توانيد در جاهاي مختلف شهر با قيمت مناسب خريداري كنيد، زمان خريد تا مي‌توانيد چانه بزنيد تا قيمت را به نصف برسانيد!
 در بازار مارماريس تركيه مي توانيد اجناس چرم و جير عالي، لوازم مسي و برنجي، جواهرات و اشياي عقيق را پيدا كنيد. در بين صنايع دستي زنان، مشهورترين آنها انواع سوزن كاري را مي توان يافت. همچنين عسل با طعم كاج و صنوبر عالي هم خريداري كرد. از اول مهر تا آخر آبان اكثر فروشگاهها و مغازه هاي مارماريس اجناس خود را با 50 درصد تخفيف ميفروشند.

مارماريس (Marmaris) بهشت مديترانه-مهرپرواز

جاذبه هاي گردشگري مارماريس

با توجه به اينكه مارماريس شهر ساحلي بوده، بيشتر تفريحات و جاذبه‌هاي گردشگري آن با آب همراه است. از مكان‌هاي گردشگري ميتوان ساحل هاي مارماريس، پارك هاي آبي مارماريس، داليان (Dalyan)و...را نام برد. علاقمند به ديدن بهشت مديترانه هستيد؟! مقاله‌اي كامل در مورد جاذبه‌هاي گردشگري مارماريس بخوانيد و كوله بار سفر را ببنديد! 

اميدواريم مطلب مارماريس بهشت مديترانه توانسته باشد مقداري راهنمايي هاي لازم درباره مارماريس را به شما عزيزان داده باشد تا بتوانيد در سفر به اين شهر زيبا از آن استفاده اي مفيد داشته باشيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۳ تير ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۲۴:۳۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی