مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آنتاليا ، امروزه يكي از بهترين و محبوب ترين مقاصد گردشگري در تركيه محسوب مي شود كه در خليج آنتاليا واقع شده است و در سواحل مديترانه اي غرب تركيه قرار گرفته است . اين شهر تركيب بسيار زيبايي از زندگي سنتي و مدرنيته امروزي است ، جاذبه هاي تاريخي و باستاني در كنار تفريحات و امكانات بي نظير مدرن و امروزي ، از آنتاليا يك مقصد گردشگري كامل و بي نقص ساخته است . تفريح و گشت و گذار در شهرهاي تاريخي اين شهر ، فرصتي بسيار مناسب و عالي براي سفر به دل تاريخ است . سواحل بسيار زيبا به همراه تفريحات و فعاليت هاي آبي متفاوت و گوناگون نيز از ديگر جذابيت هاي آنتاليا مي باشد .

راهنماي سفر به آنتاليا تركيه

اطلاعات ضروري آنتاليا
اختلاف ساعت با تهران : 1:30- (يك ساعت و نيم عقب تر)
زبان رسمي : تركي
واحد پول : لير تركيه
كد كشور : 90+
شماره هاي اضطراري : 112
جهت رانندگي : راست
فرودگاه : فرودگاه بين المللي آنتاليا
وضعيت آب و هوا آنتاليا
آنتاليا داراي آب و هواي مديترانه اي با تابستان هاي گرم و خشك و زمستان هاي ملايم و باراني است . تقريباً 300 روز از سال آفتابي است . همچنين ميانگين دماي هواي دريا بين 16 درجه در زمستان و نيز 27 درجه در تابستان است . جولاي گرمترين ماه سال در آنتاليا است و دماي هوا در اين ماه به 28 درجه مي رسد . سردترين ماه سال ژانويه مي باشد كه دماي هوا در اين ماه نيز به 10 درجه مي رسد .
بهترين زمان براي سفر به آنتاليا
بهترين زمان سفر به آنتاليا ماه آوريل است ، البته ماه ‌هاي آوريل تا دسامبر فصل شلوغ گردشگري در اين شهر است . ماه‌ هاي ژانويه تا مارس چندان براي سفر مناسب نيستند  چرا كه در اين ماه‌ ها ، ممكن است هوا به شدت سرد شود و بازديد از جاذبه هاي توريستي و گردش در ساحل ‌ها سخت خواهد بود .
هزينه هاي سفر به آنتاليا
متوسط هزينه هاي روزانه در سفر به تركيه به شرح ذيل مي باشد .
سفر ارزان : بيش از 135 لير تركيه
سفر ميان رده : 150 الي 350 لير تركيه
سفر لوكس : بيش از 350 لير تركيه

آژانس مسافرتي مهرپرواز با ارائه تور لحظه آخري تابستان 97 آنتاليا و تور ارزان قيمت آنتاليا تابستان 97 ، شرايطي براي مسافران فراهم كرده است تا با كمترين هزينه ، بيشترين لذت را در سفر داشته باشند . ما ليستي از انواع مختلف تورها با قيمت هاي متفاوتي در اختيار شما قرار مي دهيم تا با توجه به بودجه و زمان خود ، بهترين پكيج تور آنتاليا را انتخاب كنيد . قيمت تور آنتاليا با توجه به نوع ايرلاين ، نوع هتل و باقي امكانات موجود در پكيج ، متغير خواهد بود . به اين صورت با بررسي پكيج هاي تابستان 97 تور آنتاليا قيمت مناسب را انتخاب نماييد ، و از تور آنتاليا تابستان 97 بهره مند شويد .

اين مطلب يك راهنماي سفر به آنتاليا در حد بسيار كم و كوچك بود كه بدانيد به كجا مي رويد و بايدهاي لازم را در اختيارتان گذاشتيم تا بتوانيد سفري خوب و فراموش نشدني را براي خود و همراهانتان رقم بزنيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۳ تير ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۵۶:۰۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی