مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

كوش آداسي ، شهري توريستي با آب و هواي مديترانه اي و ساحل هاي فوق العاده و زيبا در كشور تركيه است . كوش آداسي فاصله زيادي با ايران ندارد و از اين رو بسياري از مردم ايران براي چند روزي تفريح و استراحت و لذت بردن از طبيعت و آرامش و سواحل زيباي اين شهر ، مي توانند با خريد بليط كوش آداسي خود را به اين منطقه فوق العاده برسانند. در اين شهر ساحلي انواع سرگرمي ها و تفريحات مهيج براي گردشگران و توريست ها فراهم آورده شده است تا بتوانند سفري بي نظير را تجربه كنند. امروز مي خواهيم در مورد دو تا از تفريحات هيجان انگيز و منحصر به فرد كوش آداسي با شما صحبت كنيم.

اولين تفريح هيجان انگيز اسب سواري است! اسب سواري در كوش آداسي  فراموش نشدني و جذاب است!
برنامه اسب سواري در كوش آداسي از ساعت 9 صبح شروع مي شود و شما در طول كوه ها و جاده هاي منتهي به شهر افسوس، اسب سواري مي كنيد.

جاده به سمت ساحل پاموكال يا پاموكاك (Pamucak) ادامه پيدا مي كند، جايي كه شما مي توانيد در ساحلي زيبا چهارنعل با اسب بتازيد، شنا كنيد و يا آفتاب بگيريد و ريلكس كنيد.

اسب سواري در كوش آداسي

دومين تفريح مفرح و فراموش نشدني در سفرتان به كوش آداسي مي تواند سافاري با جيپ باشد!
سافاري در جاده هاي كوهي به شما اين فرصت و شانس را مي دهد كه مناظري عجيب و شگفت انگيز از جنگل را مشاهده كنيد و يك ماجراجويي عالي و منحصر به فرد را تجربه كنيد.
جالب است كه بدانيد سافاري در كوش آداسي يك فرصت ايده آل ديگر هم به شما مي دهد و آن اين است كه باعث مي شود شما زندگي سنتي تركيه را در اطراف كوش آداسي از نزديك لمس كنيد.
در سافاري با جيپ ، شما از راه هاي باريك جنگلي كه سراسر پوشيده شده است از درختان كاج، رودخانه اي زيبا و زمين هاي روستايي و چوپان هاي متعدد و گله هاي آن ها عبور خواهيد كرد.

سافاري با جيپ در كوش آداسي

در طول مسير جاهاي مختلفي است كه اين امكان را به شما مي دهد كه ترمز كنيد، در جنگل گشتي بزنيد و عكس هاي يادگاري جذابي از طبيعت زيبا و اين تفريح به يادماندني بگيريد و خاطره شيرين آن را براي هميشه در ذهن خود ثبت كنيد.
به شما قول مي دهيم كه اين دو تفريح باعث شود كه سفرتان به كوش آداسي جزء بهترين خاطرات زندگيتان شود.
منتظر مقاله هاي بعدي ما درباره ديگر تفريحات هيجان انگيز كوش آداسي باشيد.
مطمئن هستيم كه با خواندن اين مقاله علاقه مند شديد كه به كوش آداسي سفر كنيد! آژانس هواپيمايي مهر پرواز مجري مستقيم  تور كوش آداسي و كليه مسيرهاي تركيه در خدمت شماست!

امتياز:
بازديد:
[ ۲۱ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۲:۴۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی