مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

معرفي بهترين و خوشمزه ترين پيش غذاهاي گرجي
در اين مقاله به معرفي پيش غذاهاي گرجي ميپردازيم،براي اطلاع از بهترين و ارزان ترين تور گرجستان با مهرپرواز در تماس باشيد.

پنير سولگوني
سولگوني يك پنير گرجستاني و فوق العاده است و بافت آن شباهت بسياري به پنير موزارلا دارد.اين پنير نمكين و ريش ريش است و به همين دليل شما مي توانيد آن را به قسمت هاي كوچكتر تقسيم كنيد.اين پنير را به عنوان يك پيش غذا مي توان سفارش داد.همچنين اين پنير مثل خاچاپوري در گرجستان در كنار غذا هم سرو مي شود.
پنير نادوجي
نادوجي از پنير تازه ميكس شده با نعناع است كه با يك لايه نازك از پنير سولگوني كاور شده است.در ابتدا فكر كرديم اين پنير با يك كرپ كاور شده است نه با يك پنير ديگر! اين پنير بسيار خوش طعم است و در كنار غذا سرو ميشود.
بهترين و خوشمزه ترين پيش غذاهاي گرجستان را بشناسيدجنجلي پيش غذايي جذاب!
جنجلي يك پيش غذاي سنتي و خوش طعم است.جنجلي از جوانه هايي تشكيل شده است كه ترشي انداخته شده است و مزه اي شبيه به زيتون هاي نمكين دارد.
بهترين و خوشمزه ترين پيش غذاهاي گرجستان را بشناسيدكيتريس دا پميدوريس سالاتا نيگوزيت ( سالاد خيار و گوجه با گردو)
سالاد به عنوان پيش غذا سرو مي شود و يك سالاد استاندارد كه در رستوران هاي گرجي سرو مي شود از خيار و گوجه درست شده است و به سالاد يوناني شبيه است اما بدون پنير فتا.طرز تهيه سالاد به رستورانش بستگي دارد. سالاد مورد علاقه ما سالاد با چاشني گردو بود.گردو يكي از محصولات عمده گرجستان است و چاشني اين سالاد هم از گردو و خامه درست ميشود.
كيتريس-دا-پميدوريس-سالاتا-نيگوزيتسالاد قاتميس ( سالاد مرغ گرجي)
يك سالاد ديگري كه در منوي گرجستاني بسيار معمول است،سالاد قتميس است.يك سالاد ساده با مرغ هاي برش داده شده،پياز،سس مايونز و ادويه.

سالاتي اوليوي (سالاد سيب زميني روسي)
سالاد اوليوي يك غذاي روسي است،ولي از زماني كه گرجستان يك قسمت از اتحاديه شوروي شد،غذاهاي روسي و گرجي تركيب شدند و بعضي از غذاهاي روسي در منوهاي گرجستاني هنوز هم متداول هستند.اين سالاد،يك سالاد مرغ وسيب زميني است كه با مايونز طعم داده شده است و به طور سنتي براي جشن سال جديد درست مي شود.

براي رزرو تورهاي متنوع و لحظه آخري مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهرپرواز در تماس باشيد.
بهترين و خوشمزه ترين پيش غذاهاي گرجستان را بشناسيد

امتياز:
بازديد:
[ ۲۱ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۱:۳۸ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی