مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

امروز مي خواهيم درمورد تفليس، اين شهر كوچك اما زيبا و بي نظير با شما صحبت كنيم. همراه ما باشيد.
تفليس علي رغم كوچك بودنش، يك عالمه پيشنهاد جذاب و مفرح براي شما دارد. 

براي اينكه كار را براي شما ساده كنيم، ما يك سفرنامه تهيه كرده ايم تا شما بدانيد كه اگر حتي 2 روز فرصت داشته باشيد كه در تفليس بمانيد، چه كارهايي بايد انجام بدهيد و به كجاها بايد برويد تا به قدر كافي به شما خوش بگذرد.
اين سفرنامه مي تواند براي كساني كه زمان محدودي براي سفر به گرجستان و تور تفليس دارند، بسيار مفيد و كارآمد باشد.
آژانس مسافرتي مهرپرواز با ارائه تورهاي لحظه آخري سعي دارد تا براي شما سفري مناسب و عالي را رقم بزند، با ما همراه باشيد.
اولين روز سفر خود را در تفليس از ميدان روستالي در قلب مركز شهر تفليس شروع كنيد. در طول خيابانش قدم بزنيد و تعداد زيادي از رستوران، كافه ها و مغازه هاي چشم نواز آن را ببينيد.
به زودي شما اپراي تفليس و تئاتر بالت را درست در سمت راست خودتان مي بينيد.

سفري به شهر زيبا اما كوچك تفليس!

در خيابان بعدي شما مي توانيد از كليساي كاشوتي ديدن كنيد كه نمونه اي بارز از كليساهاي كلاسيك ارتودوكسي است و با نقاشي هاي آبرنگي مزين شده است.
درست در همين خيابان، چند متر آن طرف تر ساختمان هاي پارلمان قديمي را مي بينيد.
اگر علاقه منديد كه تاريخ قديمي گرجستان را بدانيد، درست مقابل ساختمان قديمي پارلمان موزه تفليس وجود دارد كه شما مي توانيد از آن ديدن كنيد.
همچنين از اين موزه مي توانيد نقشه شهر و اطلاعات مورد نيازتان در مورد تفليس را دريافت كنيد.

بعد از كسب اطلاعات كافي درمورد تاريخ گرجستان، شما بايد به مسير خود ادامه دهيد تا به ميدان آزادي برسيد. در آن جا شما يك صليب با يك جمله از راهب مشهور گرجي مي بينيد. 
بعد از آن خودتان را به خيابان كوت افخاسي كه در سمت چپ اين صليب قرار دارد برسانيد. در واقع اين جا قسمت قديمي شهر تفليس است. در گوشه كنار اين خيابان سنگفرش شده زيبا قدم بزنيد و از گم شدن در آن نترسيد. در اين خيابان خانه هاي دو يا سه طبقه بالكن دار كه با رنگ هاي صورتي تا سبز روشن نقاشي شده اند، خود نمايي مي كنند. به يكي از رستوران هاي اين خيابان برويد و از نوشيدن يك فنجان قهوه و صرف ناهار در اين منطقه ديدني شهر لذت ببريد.

بعد از صرف ناهار به سمت تپه هاي قلعه نظامي قديمي برويد و از بالاي اين دژ منظره شهر را تماشا كنيد.
دركنار اين دژ مجسمه مادر گرجستان قرار دادر كه در يك دستش يك بطري نوشيدني براي نشان دادن مهمان نوازي و در دست ديگرش شمشير وجود دارد!

سفري به شهر زيبا اما كوچك تفليس!

توصيه مي كنيم بعد از ديدن اين جاذبه هاي ديدني و دژهاي قديمي شهر به سمت ميدان برگرديد. در آن جا تعداد زيادي حمام سولفور تفليس ديده مي شود كه شما مي توانيد به راحتي گنبدهاي آن ها را ببينيد و آن ها را تشخيص دهيد. به يكي از اين حمام ها برويد، باور كنيد خيلي بامزه و جذاب هستند و همچنين خواص درماني نيز دارند. 
حتما به شما پيشنهاد مي كنيد كه از مسئولين آن ها براي امر ماساژ و حتي شستشوي خود استفاده كنيد. بسيار دلچسب است و كاملا ريلكس مي شوديد.

بعد از آن خود را آماده كنيد تا براي يك شام لذت بخش به يكي از رستوران هاي سنتي نزديك به حمام برويد.
خيلي از اين كافه ها و رستوران ها 24 ساعته باز هستند.

امتياز:
بازديد:
[ ۲۱ تير ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۱:۰۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی