مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

نكات مهم و ضروري در سفر به صربستان
قبل از اينكه هر سفري را آغاز كنيد، بهتر است كه كمي تحقيق كنيد و بعد راهي سفر شويد. اگر قصد سفر به كشور زيباي صربستان را با تور صربستان داريد، مهرپرواز هر اطلاعاتي كه براي داشتن اوقاتي فوق العاده و فراموش نشدني به آن نياز داريد را در اختيارتان قرار مي دهد.
جالب است كه بدانيد صربستان با اين ‌كه كشوري اروپايي ا‌ست اما براي سفر به آن نيازي به ويزاي شنگن نيست.اگر شما هم دنبال كشوري بدون ويزا هستيد، صربستان مي‌ تواند گزينه‌ي بسيار خوبي براي شما باشد.

بايدها و نبايدها براي سفر به صربستان

شايد در گذشته چيزهاي خيلي عجيبي از صربستان شنيده‌ايد اما از شما خواهش مي‌كنيم با كمال احترام همين الان آن تصورات را دور بريزيد و نگرش خود را درباره صربستان به طور كامل عوض كنيد!
براي اينكه ريسك  سفرتان را كاهش دهيد و اطلاعات كافي در مورد سفر به صربستان و شهر بلگراد داشته باشيد، ما مقاله اي را برايتان آماده كرده ايم كه مي توانيد با خواندن آن بايد و نبايدهاي مهم صربستان را بشناسيد.اين نكات ضروري را رعايت كنيد تا سفر دلچسبي را در صربستان تجربه كنيد.

1.زمان سفرتان به صربستان را مطابق آب و هوايي كه انتظارش را داريد مشخص كنيد
يك نكته مهم راجع به صربستان آب و هواي متغير اين كشور در جنوب شرقي اروپا مي باشد. اگر شما دنبال يك تابستان گرم هستيد، اين كشور برايتان ايده آل است. اگر هم دنبال يك كشور پر از برف و تفريحات زمستانه هستيد، باز هم مي توانيد صربستان را به عنوان مقصدتان در ماه هاي دسامبر تا مارچ انتخاب كنيد. و اگر به دنبال تجربه آب و هواي متعادل هستيد آب وهواي استوايي بلگراد پايتخت كشور صربستان بهترين گزينه است.

2.راجع به سياست يا جنگ صحبت نكنيد
صربستان يك تاريخ وحشتناك پر از جنگ هاي سياسي و ويران كننده دارد، پس سعي كنيد كه به هيچ قيمتي راجع به اين مسائل صحبت نكنيد. خيلي از مردم كه با آن ها برخورد مي كنيد، تجربه چندين جنگ را در زندگيشان داشته اند. مثل جنگ بوسني ها در سال 1992 و حمله ناتو در سال 1999. خاطرات اين جنگ ها برايشان ناراحت كننده است.پس حواستان به اين مسئله باشد چون اين خاطرات هنوز برايشان تازه و زنده  و غم انگيز است.

بايدها و نبايدها براي سفر به صربستان

3. برنامه ريزي براي سفري هيجان انگيز به دهكده  Golubac را فراموش نكنيد
در اين دهكده كه كمتر از 2 ساعت با بلگراد فاصله دارد، قلعه اي بالاي يك تخته سنگ وجود دارد كه چشم اندازي زيبا به رودخانه دانوب دارد. خيلي از قسمت هاي اين قلعه غير قابل دسترس است، اما به خاطر چشم انداز فوق العاده اش، ارزشش را دارد كه به اين جاذبه گردشگري و ديدني سفر كنيد. ديدن و بازديد از جاذبه هاي گردشگري صربستان مي تواند انتخاب بسيار مناسب و به جايي براي اوقات خوش شما در سفر به اين كشور باستاني و بسيار زيبا باشد.

بايدها و نبايدها براي سفر به صربستان

4.گوشه ميز ننشيند
صربستاني ها خرافاتي هاي قهاري هستند و اين خرافات هايشان را خيلي جدي مي گيرند. يكي از مهم ترين عقايدشان اين است كه اگر گوشه ميز بنشينيد بدشانسي مي آوريد و ممكن است تا ابد تنها بمانيد. چه اين خرافات درست باشد چه غلط، بهتر نيست كه ريسك تنها ماندن براي هميشه را از خود دور كنيد و از گوشه ميز فاصله بگيريد؟

بايدها و نبايدها براي سفر به صربستان

5.انتظار خوردن غذاهاي گياهي را نداشته باشيد
صربستان معدن غذاهاي خوشمزه است. گياه خواران نيز نگران نباشند چون مي توانند سبزيجات را در اين كشور پيدا كنند. اما به هر حال اكثر غذاهاي اين ناحيه پر از گوشت و سبزي مي باشد. صربستاني ها حتي براي صبحانه هم غذاي مشهوري به نام بورك ورقه اي دارند كه با پنير، قارچ، اسفناج و همان طور كه حدس مي زنيد گوشت فراوان درست مي شود.

بايدها و نبايدها براي سفر به صربستان

6.مثل يك صربستاني خوش بگذرانيد!
خوب بياييد راجع به مهماني گرفتن و خوش گذراني مثل يك صربستاني صحبت كنيم. شما مي توانيد به فستيوال سالانه اگزيت در نووي ساد برويد. هر سال در ماه جولاي استيج ها مملوء از بهترين موزيسين ها و ديجي هاي جهان ميشوند. هر توريستي بايد فستيوال هاي متعدد صربستان در فصل تابستان را تجربه كند. زندگي شبانه در بلگراد فوق العاده است و خيابان ها مملوء از كافه هايي است كه مي توانيد در آن ها نوشيدني هاي خنك و خوشمزه را با لبخند ميل كنيد.

بايدها و نبايدها براي سفر به صربستان

7.كفش هايتان را از پا در بياوريد!
اگر يك صربستاني شما را به خانه اش دعوت كرد، يكي از نكاتي كه بايد در ابتدا رعايت كنيد اين است كه كفش هايتان را از پا خارج كنيد. در صربستان، ورود با كفش هاي كثيف به داخل خانه بي ادبي و دور از نزاكت تلقي ميشود. پس آن ها را بيرون منزل از پا خارج كنيد و صربستاني ها را عصباني و خشمگين نكنيد!

براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با همكاران ما در آژانس هواپيمايي مهرپرواز در ارتباط باشيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۲۳ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۲۱:۱۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی