مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تا به حال درباره فستيوال هاي جذابي كه هر ساله در سراسر جهان  برگزار مي شوند و البته كمي هم به دور از نظافت هستند چيزي شنيده ايد؟!!
آيا براي مبارزه با مواد غذايي يا گل يا پاشيدن رنگ روي همديگه آماده ايد؟؟؟!!
همه ما نياز داريم كه گاهي اوقات تميز بودن را كنار بگذاريم و كمي تفريحات كثيف اما هيجان انگيز داشته باشيم! يك فستيوال سنتي بهترين دليل و بهترين مكان براي اين تفريحه!
شما مي توانيد با شركت در اين فستيوال هاي سنتي به كودك درونتان رجوع كنيد و كلي خوش بگذرانيد و شاد شويد.
در اين مقاله مي خواهيم درباره فستيوال هاي باحال دنيا با شما صحبت كنيم!
قسمت اول اين مقاله رو مطالعه كرديد؟
خوب بريم سر اصل مطلب:

فستيوال رنگ در هندوستان

چه راهي بهتر از پاشيدن رنگ به غريبه ها براي جشن گرفتن روح كريشنا (خداي هندوها) در بهار وجود دارد؟اين فستيوال يك جشن هندي است كه در نپال، مالزي و ترينيداد و توباگو هم برگزار مي شود. جهت اطلاع زمان دقيق و چگونگي اين فستيوال مي توانيد با مسئولين مربوطه آژانس مسافرتي مهرپرواز صحبت كنيد. بسياري از مردم تور ارزان قيمت هند را در اين زمان انتخاب مي كنند تا بتوانند در اين فستيوال زيبا شركت كنند .

مردم در معابد و يا در خيابان ها پودرهاي رنگي رنگي، گل و ادويه به همديگر پرتاب مي كنند. زمان اين فستيوال براساس تقويم قمري تغيير مي كند اما معمولا در فوريه يا مارچ برگزار مي شود.

 فستيوال هاي جالب و عجيب در دنيا

فستيوال پرتاب تخم مرغ  و آرد در اسپانيا

هرساله در تاريخ 28 دسامبر در جنوب شرقي اسپانيا جنگي حماسي و تمام عيار با مهمات تخم مرغ  و آرد رخ مي دهد! وقتي اين جنگ خنده دار در شهر برپاست، انگاري كه در شهر يك كولاك برف شديد آمده است!

همه اين ها براي روز مقدس و كمك به آدم هاي فقير است و در پايان روز براي خيريه پول جمع مي كنند. كمي از پول جمع شده براي تميز كردن شهر به كار مي رود.

 فستيوال هاي جالب و عجيب در دنيا

فستيوال صاف كردن برنج در نپال 
پانزدهمين روز از سومين ماه در تقويم نپالي روز صاف كردن برنج نام گرفته است و بهترين راه براي جشن گرفتن آن رقصيدن در گل است! رقص در مزرعه شاليكاري ساعاتي خوش و پر از خنده را براي شما به ارمغان مي آورد.

شما مي توانيد كشاورزان را در حال رقص و غلت زدن در گل و يا پاشيدن گل به همديگر تماشا كنيد و اصلا سورپرايز نشويد اگر به شما هم گل پاشيدند. به هر حال بازي عادلانه است و همه بايد گلي شوند!

 فستيوال هاي جالب و عجيب در دنيا

فستيوال قهرماني پرتاب كيك پاي كاستارد در انگليس!
در اين فستيوال كه در انگلستان برگزار ميشه  شيريني هاي خوشمزه را به صورت همديگر پرتاب مي كنند و مي خندند و خوش مي گذرانند. اين فستيوال در سال 1967 به وسيله يك نفر كه عضو شوراي شهر بود و علاقه شديدي به فيلم هاي چارلي چاپلين داشت آغاز شد. جالب است كه بدانيد رمز موفقيت در اين فستيوال اين است كه بافت كيك هاي پخته شده به گونه اي باشد كه براي پرتاب روي صورت مردم مناسب باشد. قطعا اين مراسم يكي از درهم و برهم ترين فستيوال هاي دنيا است.

 فستيوال هاي جالب و عجيب در دنيا
فستيوال (جنگ كيك ميوه اي) در اسپانيا
اين فستيوال شيرين و خوشمزه در سه شنبه چاق (Fat Tuesday) در آخرين روز مراسم استقبال از بهار برگزار مي شود. شركت كنندگان بعد از يك ضيافت به بيرون مي آيند تا با پرتاب دسرها و كيك هاي ميوه اي و ديگر شيريني ها، كالري هاي دريافتي خود را بسوزانند. مي توانيد در اين تاريخ مقصد سفر خود را تور اسپانيا انتخاب كنيد تا در اين فستيوال شركت نماييد.

 فستيوال هاي جالب و عجيب در دنيا

امتياز:
بازديد:
[ ۲۳ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۲:۳۸ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی