مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تا به حال درباره فستيوال هاي جذابي كه هر ساله در سراسر جهان  برگزار مي شوند و البته كمي هم به دور از نظافت هستند چيزي شنيده ايد؟!!
آيا براي مبارزه با مواد غذايي يا گل آماده ايد؟؟؟!!
همه ما نياز داريم كه گاهي اوقات تميز بودن را كنار بگذاريم و كمي تفريحات كثيف داشته باشيم! يك فستيوال سنتي بهترين دليل و بهترين مكان براي آن است!
شما مي توانيد با سفر و يا خريد بليط به شهرهاي مختلف دنيا و با شركت در اين فستيوال هاي سنتي به كودك درونتان رجوع كنيد و كلي خوش بگذرانيد و شاد شويد.
در اين مقاله مي خواهيم راجع به درهم و برهم ترين فستيوال هاي جهان كه موجب خنده و تفريح مي شوند با شما صحبت كنيم!
1. فستيوال پرتاب گوجه در اسپانيا

شهر والنسيا ميزبان مشهورترين مبارزه با مواد غذايي است!در آخرين چهارشنبه ماه آگست (حدود بيست هزار) محلي و توريست در ميدان مركزي جمع مي شوند تا (دويست هزار) گوجه پخته شده قرمز رنگ را به همديگر پرتاب كنند!
تا زماني كه شهر كاملا به رنگ قرمز درآيد. شما از سر تا نوك انگشت پايتان با پوره گوجه پوشانده ميشود و پايتان تا قوزك پا درون اين غذاهاي آبكي فرو مي رود. بعد از يك ساعت ماشين هاي آتش نشاني محلي با شلنگ آب همه شهر را شروع به تميز كردن مي كنند.

تعدادي فستيوال تقليدي نيز در سراسر جهان وجود دارند ( در رنو، نوادا و سوتامارچان و كلمبيا) اما اين فستيوال اصل و اورجينال آن هاست. چنانچه در اين زمان با تور اسپانيا به اين مكان بسيار زيبا و جذاب سفر كرديد ، پيشنهاد مي كنيم به اين فستيوال برويد و از آن لذت ببريد .

فستيوال پرتاب گوجه در اسپانيا


2. فستيوال پرتاب گل در كره جنوبي
در اين فستيوال در كره گل در چشمانتان مي رود! اين جشن دو هفته اي  كه مكان برگزاري آن 120 مايل تا سئول فاصله دارد به وسيله يك كمپاني آرايشي كره اي شروع شد تا فايده هاي زيبايي گل هاي معدني محلي را تبليغ كند!به هر حال، از آن به بعد اين فستيوال به يك تفريح تبديل شد كه بيشتر از يك فستيوال مربوط به مراقبت از صورت است.

بيشتر از 2 ميليون نفر از مردم در حمام گل شركت مي كنند تا در اطراف در استخرهاي گلي و سرسره هاي گل آلود به تفريح بپردازند. اين فستيوال بامزه نزديك دريا برگزار مي شود، بنابراين براي تميز شدنتان به جاي دوري نبايد برويد. چنانچه مقصد سفرتان تور كره جنوبي ، در زمان مشخص اين فستيوال بود ، بد نيست به اين فستيوال جالب البته كثيف برويد و لذت ببريد .

فستيوال پرتاب گل در كره جنوبي

براي مشاهده فستيوال هاي عجيب و جالب بيشتر به قسمت دوم اين مطلب مراجعه نماييد.

امتياز:
بازديد:
[ ۲۳ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۷:۵۸ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی