مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

استانبول يكي از مقاصد معروف و بسيار محبوب گردشگران و توريست ها از سرتاسر دنيا، به خصوص براي ايرانيان است. تركيه به دليل نزديكي و شباهت فرهنگي به كشورمان، مقصد بسيار عالي و دوست داشتني براي ايرانيان مي باشد. در تابستان در استانبول، علاوه بر جاذبه هاي توريستي استانبول كه بسيار مورد بازديد توريست ها قرار مي گيرند، جشنواره ها و فستيوال هاي متعددي نيز برگزار مي شود كه از آنها نيز استقبال بسياري مي شود. اين جشنواره هاي تابستاني با شروع فصل گرما در استانبول به راه مي افتند. آژانس مسافرتي مهرپرواز سعي دارد تا چند نمونه از اين فستيوال ها را براي شما نام ببرد تا بتوانيد در زمان مناسب و متناسب با علاقه و سليقه و نياز خود، با سفر به تور استانبول، در فستيوال و جشنواره مورد نظر در اين شهر تاريخي و فوق العاده زيبا حضور به عمل رسانند.

جشنواره خريد استانبول
استانبول به داشتن مراكز خريد بسيار عالي و بهترين مراكز خريد در آسيا شهرت فراواني دارد و از همين رو مي توان گفت دليل سفر بسياري از توريست ها و گردشگران از سرتاسر دنيا به استانبول، بازارها و مراكز خريد محبوبش است. به دليل استقبال بسيار زياد و خوب توريست ها از مراكز خريد استانبول، هر ساله در فصل تابستان و ماه ژوئن، فستيوال خريد برگزار مي شود. فستيوال و جشنواره خريد در استانبول بسيار محبوب و معروف شده است و يكي از بهترين جشنواره هاي استانبول به شمار مي رود كه در آن مراكز خريد به مدت نه روز و يا بيشتر تا پاسي از شب باز هستند و سرتاسر شهر پر است از كساني كه عاشق خريد هستند. در طول برگزاري اين جشنواره بيشتر مراكز خريد شهر استانبول فروش هاي فوق العاده و تخفيفاتي در نظر مي گيرند. چند نمونه از بهترين مراكز خريدي كه مي توانيد در طول اين فستيوال از آنها خريد خوبي داشته باشيد عبارتند از : مركز خريد استانبول مال، مركز خريد فروم، مركز خريد زورلو و مركز خريد ايستينيه. زمان برگزاري اين فستيوال و جشنواره از 8 ژوئن الي 30 ژوئن مي باشد.

جشنواره خريد استانبول

جشنواره كنسرت هاي موسيقي كلاسيك استانبول
يكي ديگر از جشنواره ها و فستيوال هاي تابستاني استانبول، جشنواره كنسرت هاي موسيقي كلاسيك اين شهر است. اين فستيوال د رمحله كاديكوي شهر استانبول و سالن بزرگ و مجلل و با شكوه اپرا سورياي كه ساخته شده در سال 1920 مي باشد، با حضور بسياري از هنرمندان معروف و گردشگران خاص و ستاره هاي باله برگزار مي شود. گردشگران و توريست هاي علاقمند به شركت در اين جشنواره و فستيوال مي توانند براي اواسط ژوئن رزرو تور خود را انجام دهند.

جشنواره كنسرت هاي موسيقي كلاسيك استانبول



جشنواره فتح 1453 استانبول
فستيوال فتح عثماني كه مربوط به زمان هاي قسطنطنيه مي باشد، هرساله در اين شهر تاريخي و باستاني و بزرگ برگزار مي شود. در اين جشنواره نمايش هاي گروهي و رژه مردان عثماني و نيز نمايش هاي آتش بازي و نمايش هاي ديگري اجرا مي شود كه با ديدن آنها حتماً شگفت زده خواهيد شد زيرا بسيار مهيج و با شكوه هستند. چنانچه علاقه به حضور در اين جشنواره را داريد، مي توانيد رزرواسيون تور و يا بليط خود را جوري برنامه ريزي نماييد كه در تاريخ 29 مي در اين شهر باشيد.

جشنواره فتح 1453 استانبول

فستيوال موسيقي استانبول
از ديگر جشنواره هاي تابستاني استانبول كه گردشگران و توريست ها نبايد از دست بدهند، فستيوال موسيقي شهر استانبول است. در اين جشنواره اركس تركي و نيز اركس بين المللي به خوبي خودنمايي مي كنند و مي توانند هركسي كه در اين مكان حضور دارند را شگفت زده كند و به وجد آورند. بيشتر از 22 كنسرت در طول اين فستيوال اجرا مي شود. اين فستيوال بسيار مهيج و شاد از 4 ژوئن شروع مي شود و تا 29 ژوئن ادامه پيدا مي كنند. كساني كه در اين تاريخ در اين شهر شگفت انگيز هستند، بهتر است كه اين فستيوال را از دست ندهند و سفري با خاطره هاي فراموش نشدني و بسيار عالي را براي خود رقم بزنند.

فستيوال موسيقي استانبول

امتياز:
بازديد:
[ ۲۶ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۴۸:۵۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی