مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

قرار است بزرگترين هتل در فرودگاه استانبول ساخته شود. در چند وقت اخير استانبول اعلام كرده كرده است كه براي بهبود تجربه سفر مسافراني كه به به اين شهر زيبا مي آيند، قرار است در فرودگاه اين شهر هتلي مجلل ساخته شود. اين هتل قرار است 451 اتاق داشته باشد. هتل قرار است كه داخل ساختمان اصلي ترمينال ساخته شود و دسترسي به آن براي مسافراني كه براي تجارت و يا حتي كساني كه براي تفريح به اين شهر مي آيند، همچنين براي خدمه پروازها و نيز افراد ديگري كه در فرودگاه هستند، گزينه بسيار مناسبي خواهد بود.
اين هتل مدرن با طراحي فوق العاده و عالي و فن آوري هاي جديد به دست سازنده خود كه شركت يوتل(Yotel) مي باشد، قرار است تا در دسترسي راحت تر مسافران تور استانبول به اقامتگاه، گام مثبتي را بردارد. مديرعامل شركت خدمات فرودگاهي گفته است: "باعث افتخار است كه شركت يوتل را به عنوان اپراتور هتل فرودگاه برگزيده اند. اين فعاليت در فرودگاه استانبول تاريخ ساز خواهد شد، چرا كه اين اولين هتل فرودگاهي است كه قرار است در دنيا ساخته شود و همچنين از چند نظر ركورد جهاني را به خود اختصاص داده است، يكي از اين ركوردها مربوط به محل قرار گيري هتل است كه در بزرگترين فرودگاه دنيا مي باشد. اين هتل هم اكنون در مرحله ساخت و ساز قرار دارد. هتل به شدت بر روي ديناميك حمل و نقل و نيز هوايي منطقه اي سه قاره آسيا، آفريقا و نيز اروپا تاثير خواهد گذاشت. هتل در فرودگاه تازه و جديد، باعث رشد چشمگير و بسيار سريع شركت هواپيمايي تركيه و شركت هواپيمايي حمل كننده پرچم جمهوري تركيه خواهد شد كه به اكثر كشورهاي دنيا پرواز مي كنند. همچنين او اظهار كرد تمام تلاش گروه براي آسايش و نيز اقامتي در آرامش و به دور از استرس براي مسافران و مهمانان خواهد بود تا زمان انتظار و كارهاي اداري آنها را كاهش دهد."

همچنين آنها اعلام كردند كه اين هتل باعث مي شود تا برندي جهاني جديدي معرفي كنيم تا مردم و قاره ها را به هم متصل نمايد، علاوه بر اين باعث مي شود كه مهمان نوازي مردمان تركيه به جهانيان اثبات شود. افتتاح اين فرودگاه در 29 اكتبر(7آبان) سال جاري انجام خواهد شد و براي ميزباني از مسافران تمام نقاط جهان آماده خواهد بود.
ظرفيت اين فرودگاه بعد از توسعه به حداكثر 200 ميليون نفر خواهد رسيد و در كل 6 باند و 3 ترمينال خواهد داشت. در فرودگاه INA بيشتر از 350 مقصد به يكديگر متصل خواهند شد و حدوداً 100 ايرلاين در آن فرود خواهد آمد.

ساخت هتل د ربزرگترين فرودگاه دنيا در استانبول

امتياز:
بازديد:
[ ۲۶ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۱۸:۲۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی