مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 1
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چگونه در بلگراد مجاني تفريح كنيم؟
دوست داريد كه براي سفر به يكي از قديمي ترين شهرهاي اروپا يعني بلگراد برنامه ريزي كنيد! اما در عين حال نمي خواهيد كه پول زيادي هم خرج كنيد؟ خوب خيلي هم عالي!مشكلي نيست! ما به شما 10 جاذبه گردشگري پايتخت صربستان يعني بلگراد را معرفي مي كنيم كه ازآن مي توانيد لذت ببريد و حتي 1 دلار هم خرج نكنيد!پس بعد از خواندن اين مقاله جذاب تلفن رو برداريد و با مهرپرواز تماس بگيريد و تور صربستان را رزرو كنيد!
1-سمبل شهر در محل تلاقي دو رود
اولين چيزي كه وقتي به بلگراد سفر مي كنيد به ذهنتان مي آيد و بايد آنرا ببينيد، قلعه بلگراد است. جايي كه بهترين چشم انداز از ساوا و دانوب را دارد. قدم زدن در اين محل در سايه برج هاي بلند قديمي كاري مي كند كه شما تاريخ را حتي بهتر از خواندن هر كتابي ياد بگيريد! با رفتن به اين محل شما مي توانيد با بلگراد و مردمانش و روح خاصي كه باعث درست شدن شهر زيبا و خاص بلگراد مي شود، آشنا شويد.وقتي در قلعه گشت زديد و خواستيد كمي استراحت  كنيد،ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه يك نيمكت پيدا كنيد و بنشينيد و ريلكس كنيد و از ديدن زيباترين چشم انداز تلاقي دو رود شهر بلگراد لذت ببريد.از اين فرصت استفاده كنيد و از يكي از بهترين تفريحاتي كه مي توانيد به رايگان در پايتخت صربستان انجام بدهيد، نهايت لذت را ببريد.

10 تفريح باحال و رايگان در بلگراد

2-دست هايي كه مردم را به هم ارتباط مي دهند!
ما البته اينجا راجع به پل ها صحبت مي كنيم. قدم زدن در اطراف پل ها و ديدن سازه هايي كه قسمت هاي قديمي و جديد بلگراد را سال هاست به هم پيوند مي دهد را ببينيد.اين تفريح برايتان خيلي جذاب خواهد بود و بابت آن هيچ پولي نبايد پرداخت كنيد و از طرفي با ديدن آن ها نگاهي نو به بلگراد پيدا خواهيد كرد.داستان هاي عجيب و غريب و پل هاي جذاب و خاص بلگراد به راحتي شما را غرق خودش مي كند. اگر زمان كافي نداريد كه همه آن ها را ببينيد، تصميم بگيريد كه كدام ها را ترجيح مي دهيد تا از آن ها ديدن كنيد ما به شما پل برانكوو (Brankov) را به دوست داران تاريخ و پل گازلا (, Gazela) را به دوست داران معماري هاي عجيب و پل نا آدي (na Adi) را به كساني كه عاشق طراحي هاي مدرن هستند پيشنهاد مي كنيم.

10 تفريح باحال و رايگان در بلگراد

3-قلب تاريخي بلگراد
خيابان هاي سنگفرش و صداي ساز شما را به سفري به گذشته يعني زماني كه كالسكه ها در خيابان هاي شهر بلگراد رانده مي شدند و جنتلمن هايي با كلاه هايشان قدم مي زدند و كافه هاي اصيل در خيابان هاي بلگراد وجود داشت، هدايت مي كند. قدم زدن در Skadarlija تجربه قدم زدن در خيابانيست كه هنرمندان متعدد و هنرپيشگان مشهور در آن استراحت كرده اند و موزيسين ها در آن اوقات خود را مي گذراندند.در اين خيابان شما مي توانيد بيشترين تعداد از قديمي ترين كافه هاي صربستاني را ببينيد. حتي امروزه هم از آن ها صداي گيتار و سازدهني به گوش مي رسد و اين خيابان قديمي و سنتي بلگراد را تماشايي تر مي كنند. به اين دليل است كه قدم زدن در اين خيابان مي تواند يكي از جذاب ترين قسمت هاي سفرتان به بلگراد باشد .

10 تفريح باحال و رايگان در بلگراد

4-بزرگترين معبد ارتودوكسي بالكاني ها
معبد سانت ساوا (Saint Sava) از هر نقطه  از شهر پيداست.اين معبد در قلب مردمان بلگراد و همچنين توريست هايي كه از آن ديدن كرده اند، جايگاه ويژه اي دارد. اين معبد به سبك صربستاني_رومي  ساخته شده است و با سنگ مرمر پوشيده شده است و ظرفيت 10000 نفر را دارد. در جلوي اين مكان كه هزاران نفر كريسمس و سال جديد ارتودوكسي را جشن مي گيرند، كتابخانه ملي و پارك كارادوردو (Karađorđev) وجود دارد. مجموعه آن ها با هم اين قسمت را به يك مكان خاص در بلگراد تبديل كرده است كه مي توانيد از زيبايي هاي آن ها به صورت رايگان استفاده كنيد.

10 تفريح باحال و رايگان در بلگراد

5-چشم انداز بلگراد از ابرها
دوست داريد كه بدانيد تصوير پاناراماي پايتخت بلگراد چه شكلي است؟ پس ديدن بلگراد از ابرها برايتان بايد جالب باشد. آوالا يك كوه عادي نزديك بلگراد نيست! آوالا يك قسمت مهم از بلگراد است. درواقع اين كوه عظيم در بلگراد در لايه اي از رمز و راز و افسانه پنهان شده است. همچنين اين محل مكان جالبي براي پيكنيك است و ديدن آن از دور حاوي اين پيام است كه به بلگراد نزديك شده ايد.همچنين چشم انداز به بلگراد از يك محل زيبا چيزيست كه آوالا را خيلي خاص كرده است. اگر به بلگراد سفر كرديد، ديدن مجموعه يادبود را از دست ندهيد، يادبودي از يك قهرمان ناشناخته، برج آوالا يا محل تولد استپا استپانويچ تجربه اي به يادماندني برايتان خواهد بود. همچنين لذت بردن از پارك هاي جنگلي اين جاذبه گردشگري زيباي بلگراد را فراموش نكنيد!

10 تفريح باحال و رايگان در بلگراد

امتياز:
بازديد:
[ ۳۰ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۲۱:۵۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی