مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

جواهر تركيه لقبي درخور براي شهر مارماريس است كه توريست ها و گردشگران به آن داده اند، از اين جهت كه آفتاب طلايي و درياي فيروزه اي و سواحل با شن هاي طلايي فوق العاده، منظره هايي شگفت انگيز پديد مي آورند. با وجود اينكه مارماريس در جنوب غربي ترين نقطه تركيه واقع شده است، اما رسيدن و دسترسي به آن به هيچ وجه كار دشواري نيست. فرودگاه "دالامان" در 100 كيلومتري شهر مارماريس و نيز فرودگاه بدروم در فاصله كمتر از 150 كيلومتري مارماريس، پذيراي مهمانان و مسافراني هستند كه از طريق هوايي خود را به اين شهر مي رسانند. از هركدام از اين فرودگاه ها مي توان هم با تاكسي و يا هم با اتوبوس به مركز شهر مارماريس رفت. جاده هاي بسياري هستند كه از جنوب و شمال به مارماريس مي رسند و مسافران بي شماري، چه توريست ها و گردشگران و چه از مردم تركيه، هر ساله از راه زميني به اين شهر زيبا و دوست داشتني سفر مي كنند.
چنانچه مسافر شهر مارماريس هستيد، بهتر است لباس هاي سبك با خودتان ببريد، زيرا كه مارماريس داراي آب و هواي مديترانه اي و گرم و معتدل است و فقط ممكن است در زمستان ها به كمتر از 15 درجه برسد، از همين جهت نيز تمام طول سال دريا و سواحل بسيار مناسب براي شنا و ورزش هاي آبي و سواحل مناسب براي استراحت و حمام آفتاب هستند، همچنين اين خصوصيات آب و هوايي در طول گشت و گذار و گردش مسافران را اذيت نمي كند. با تمام اين اوصاف، بهترين زمان براي سفر به مارماريس از اوايل بهار تا اواسط تابستان مي باشد. در اين موقع از سال كه ذكر شد، توريست و گردشگر بسيار زياد است، به اين دليل بهتر است قبل از سفر هم رزرو بليط هواپيما و هم رزرو هتل براي خود و همراهانتان انجام دهيد.

نكات مهم براي سفر به جواهر تركيه، مارماريس

اصلي ترين خيابان شهر، بلوار "اگمنليك" است كه به مجسمه آتاتورك در كنار ساحل، خاتمه مي يابد. ساحل اصلي مارماريس، يك پارك جنگلي-ساحلي شگفت انگيز در خود دارد.
براي جابه جايي در شهر جدا از تاكسي هايي كه زرد رنگ هستند و داراي تاكسي متر مي باشند، وسيله نقليه ديگري به نام دولموش در شهر وجود دارد كه ون هايي هستند كه 11 نفر مسافر را در خود جاي مي دهد. دولموش ها خط ثابتي دارند كه همانند ميني بوس ها تنها در آن مسير و خط عبور و مرور مي نمايند و هزينه كمي را از مسافران دريافت مي كنند.
هوس انگيزترين و وسوسه انگيزترين بخش سفر به يك شهر ساحلي، تفريحات و زيبايي هاي درياست، مارماريس هم براي جذب بيشتر توريست و گردشگر، تفريحات هيجان انگيز آبي بسياري از جمله شنا، موج سواري، قايق سواري، غواصي در مارماريس و از همه زيباتر سفرهاي تفريحي با كشتي چه تنها رفت و آمد به مارماريس و چه رفتن به جزيره هاي نزديك همانند ايچميلر و يا تونوك در آب هاي شفاف و نيلگون مديترانه و نيز درياي اژه مي باشد. تور تفريحي با قايق مارماريس و يا همان كشتي هاي تفريحي، در اسكله فوق العاده زيباي ايچميلر توقف مي نمايند تا بتوانيد تا وقت برگشت به مارماريس در بازار ساحلي آن منطقه گشت و گذار نماييد و خريد كنيد.
لوازم و تجهيزات غواصي در كشتي ها تعبيه شده تا در بين مسير، علاقمندان به غواصي، با آموزش هاي متخصصان از روي عرشه كشتي به دل آبهاي آبي شيرجه بزنند. يك راه ديگر براي رفتن به تورهاي با قايق در مارماريس وجود دارد و آن هم، قايق هاي كروز است كه به صورت خصوصي تر و با تعداد نفرات كمتري برگزار مي شوند، البته هزينه بيشتري دارند و مي بايست مقدار زيادي از پول خود را صرف اين كار نماييد. از ديگر تفريحات در مارماريس كه باعث مي شود سفري فراموش نشدني براي شما ساخته شود، تور جيپ سافاري است. تورهاي يك روزه معمولاً از جلوي درب هتل شما آغاز مي شود و بعد از آن به ديدن درخت 1800 ساله در روستاي بوزپورون و آبشار تارگوت خواهيد رفت. در اين منطقه عسل كاج و نيز آويشن بسيار معروف است، آژانس مسافرتي مهرپرواز به شما پيشنهاد مي كند، بعد از صرف نهار در رستوران جنگلي، به عنوان دسر شيربرنج تركي را به همراه عسل محلي امتحان نماييد. بعد از ظهر جيپ ها، به به تنگه يالانجي مي روند، تنگه اي با آب هاي كم عمق كه منظره اي شگفت انگيز و بسيار عالي دارد. در انتهاي تور گردشگري، جيپ ها شما را به هتل بازميگردانند. اين تورها از جاذبه هاي گردشگري مارماريس به شمار مي روند.

نكات مهم براي سفر به جواهر تركيه، مارماريس


در سفر به تور مارماريس نيازي به نگراني براي تفريح كودكانتان نيست، تفريح و سرگرمي هيجان انگيز كودكان در مارماريس پارك آبي آكوا دريم است كه پر شده است از وسايل بازي. اين پارك آبي بسيار مهيج براي كودكان، در بالاي تپه اي قرار گرفته است كه منظره اي از زيبايي هاي شهر را با درختان كاج و چنارهاي سبز را به نظاره گذاشته است. با وجود تنوع بسيار زياد غذايي در شهر مارماريس، انتخاب نوع غذا كار دشواري نيست، كباب هاي كم نظير، كوفته، غذاهاي دريايي با بهترين طرز تهيه و با بهترين كيفيت در رستوران ها سرو مي شوند و در مقايسه با غذاهاي مشابه شان در ايران، مي توان گفت كه نصف قيمت هزينه بايد كرد. براي افراد گياه خوار، نيز دلمه هاي بسيار مختلفي وجود دارد كه پيشنهاد بسيار خوبي برايشان است. در كنار سرو بيشتر غذاهايشان زيتون هاي متفاوت و مختلفي مي گذارند كه گاهي حتي از خود غذاها لذيذ تر و خوش طعم تر هستند. مجموعه اي از غذاها و نوشيدني هاي خوش طعم و تكرار نشدني تركي را مي توان در تور شب تركي تجربه كرد، شبي سرتاسر پر از موسيقي و پايكوبي و نمايش هاي سنتي تركي و آتش بازي را مي توانيد در اين تورهاي شب تركي در مارماريس تجربه نماييد. مي توانيد با پرداخت 100 ليره تركيه هزينه، با ترانسفر از درب هتل راهي آنجا شويد. شب هاي گرم مارماريس در نيمه شرقي شهر برپا مي شود و شما مي توانيد در بازارها و كافه هاي آن حوالي شب را سپري كنيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۳۰ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۲۹:۲۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی