مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

ازمير مقصد بسيار عالي و محبوب توريستي و گردشگري و نيز از بزرگترين شهرهاي تركيه است. اين شهر با موقعيت عالي كه دارد جايي عالي براي كار و فعاليت هاي تجاري و صنعتي است اما همانند شهرهاي ديگر تركيه شلوغ نيست و آرامشي خاص دارد. در رستوران هاي ازمير انواع غذاهاي سنتي، غذاهاي دريايي و نيز دسرهاي لذيذ سرو مي شوند و به دليل نزديكي به دريا، رستوران هاي دريايي بسياري دارد، بنابراين يك مقصد عالي براي علاقمندان به غذاهاي دريايي است. امروز آژانس هواپيمايي مهرپرواز سعي دارد تا چند مورد از بهترين رستوران هاي ازمير را به شما معرفي نمايد تا در سفر به تور ازمير بتوانيد از اين اطلاعات استفاده نماييد و غذايي لذيذ و خوش طعم را نوش جان كنيد.

رستوران آكينين يري | Akinin Yeri
رستوران بسيار خوب آكنين يري در نزديكي مركز شهر ازمير قرار دارد و جزو رستوران هايي است كه در سفرتان نبايد از دست بدهيد. در مسير رسيدن به رستوران، مناظر جذاب ساحلي و همچنين طبيعت فوق العاده شهر ازمير نيز مي باشند، در انتظار شما هستند كه با تماشاي آنها آرامشي بي نظير به شما دست مي دهد. منوي رستوران را كه باز مي كنيد، انواع متفاوتي از غذاهاي دريايي به چشمتان مي خورد كه به قدري تنوع دارند، انتخاب را برايتان كمي دشوار مي كند. با توجه به صيدهاي تازه روزانه اي كه وارد بازار مي شود، در منوي رستوران تغييرات كوچكي ايجاد مي شود. با وجود اينكه گاهي رستوران مملو از مشتري مي شود، اما خدمه و پيشخدمتان تمام تلاش خود را مي كنند تا خدماتي سريع و بدون ايراد و نقص را ارائه دهند.

رستوران آكينين يري | Akinin Yeri

رستوران دنيز | Deniz
رستوران دنيز كه موقعيت مكاني اش دقيقا در مركز ازمير است، يك رستوران عالي و فوق العاده و كامل است و بر روي غذاهاي دريايي تمركز دارد. اين رستوران در سال 1981 تاسيس شده است و بعد از گذشت چندين سال همچنان توانسته يكي از بهترين رستوران هاي منطقه باشد. در اين رستوران با وجود دكوراسيون شيك و مجللي كه دارد، به هيچ عنوان احساس خستگي نمي كنيد و به عبارتي با محيط شاد و مهيجي كه دارد، حوصله تان اصلاً سر نمي رود. رستوران دنيز داراي منظره اي شگفت انگيز از درياي اژه را به نمايش مي گذارد كه اين موضوع باعث محبوبيت بيش از اندازه اين رستوران شده است. پيشنهاد مي كنيم نزديكي شب را براي رفتن به اين رستوران انتخاب نماييد، زيرا غروب آفتاب از اين رستوران منظره اي دارد كه محال است فراموش كنيد. قبل از سرو غذاهاي دريايي خوش طعم و لذيذ، از شما با انواع مختلف مزه ها و نان هاي محلي از شما پذيرايي مي شود.

رستوران دنيز | Deniz



كافه لا سيگاله | La Cigale
در كافه فرانسوي لا سيگاله در شهر ازمير، خبري از غذاهاي سنتي و محلي تركي نيست و با وجود فرانسوي بودن كافه، غذاهاي بين المللي از نقاط مختلف جهان را نيز سرو مي كند. دكوراسيون متفاوت و خاص رستوران، اولين چيزي است كه نظر مشتريان را جلب مي كند، نورپردازي هاي جذاب كه در گوشه و كنار رستوران به كار رفته است، حال و هواي تازه و بسيار خاصي به اين مكان بخشيده است. منو رستوران داراي غذاهاي فرانسوي، پاستاهاي ايتاليايي و حتي غذاهاي چيني مي باشد. يكي از دلايل محبوبيت رستوران لا سيگاله، جدا از دكوراسيون خاص، غذاهاي بين المللي لذيذ و همچنين قرار گرفتن رستوران در كنار جاذبه هاي گردشگري تركيه شهر ازمير است.

كافه لا سيگاله | La Cigale



رستوران ماورا | Mavra
رستوران ماورا به دليل قرار داشتن در بين دو خيابان شلوغ باعث مي شود كه گاهي بين شلوغي ها گم شود، اما با اين وجود پيشنهاد مي كنيم كه به هيچ عنوان اين رستوران فوق العاده را از دست ندهيد. غذا خوردن در اين رستوران به قدري تجربه اي خاص برايتان خواهد بود كه ارزش وقت گذاشتن و هزينه كردن برايش را دارد. قبل از سرو غذا، با انواع مزه هاي خوش طعم از شما پذيرايي مي شود. رستوران داراي منوي متنوعي دارد كه انواع سليقه ها را راضي نگه دارد، تمايل به ميل كردن غذاي دريايي داريد و يا دوست داريد غذاهاي گوشتي نوش جان كنيد؟ كساني كه علاقه به غذاهاي دريايي دارند، اين رستوران يكي از بهترين انتخاب ها برايشان خواهد بود، چرا كه يكي از دلايل محبوبيت رستوران ماورا، غذاهاي خاص دريايي آن است.

رستوران ماورا | Mavra



كافه ريحان پاستانسي | Reyhan Pastanesi
در اين كافه بسيار شيك و دوست داشتني و فوق العاده، خبري از منو نيست و تنها مي توانيد اسنك ها و شيريني ها و يا كيك هايي كه در ويترين گذاشته شده اند را انتخاب كرده و سفارش دهيد. چنانچه مايل باشيد كه در جايي دنج و آرام صبحانه يا نهار خود را ميل نماييد، اين كافه انتخاب مناسبي براي شما خواهد بود. نه تنها اسنك هاي لذيذ و شگفت انگيز اينجا باعث محبوبيت و معروفيت اين كافه شده است، بلكه دكوراسيون خاص و بسيار زيباي آن نيز بر محبوبيت آن افزوده است. چنانچه تمايل به خوردن شيريني بوديد، كيك ها، كوكي ها و تارت هاي اين كافه كه به زيبايي تزئين شده اند، مي توانند شما را شگفت زده كنند. البته اين مكان حتي براي كساني كه رژيم هستند و تمايلي به خوردن شيريني ندارند نيز مناسب است زيرا كه در اين مكان دسر هايي دارد كه چندان شيرين نيستند و رژيمي تر هستند.

كافه ريحان پاستانسي | Reyhan Pastanesi

رستوران پيزريا ونديك | Pizzeria Venedik
با وجود اينكه پيتزا يك غذاي تركي محسوب نمي شود، اما در رستوران پيزريا ونديك به قدري خلاقانه تغييرات و تحولات پايه اي و اساسي بر روي نوع پيتزا ايجاد مي كنند، كه غذاي محلي و سنتي به شمار مي رود. در اين رستوران، پيتزا با تركيبي از طعم ها و مزه هاي تركي تبديل به غذايي جديد شده است كه همانند آن را در هيچ رستوراني نمي توانيد بيابيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۳۰ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۳۴:۴۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی