مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چگونه در بلگراد مجاني تفريح كنيم؟
دوست داريد كه براي سفر به يكي از قديمي ترين شهرهاي اروپا يعني بلگراد برنامه ريزي كنيد! اما دوست نداريد كه پول زيادي هم خرج كنيد؟ خوب خيلي هم عالي!اصلا مشكلي نيست! ما به شما 10 جاذبه گردشگري پايتخت صربستان يعني بلگراد را معرفي مي كنيم كه ازآن مي توانيد لذت ببريد و حتي 1 دلار هم خرج نكنيد!شهر چشم نواز و زيباي بلگراد،بهار تا زمستان ميزبان هزاران گردشگري است كه در خيابان‌ هاي تاريخي و زيباي شهر قدم مي‌زنند و از ديدن آثار تاريخي متعدد و پارك‌ها و درياچه‌ها لذت مي‌برند. زندگي پرجنب و جوش شبانه در بلگراد در سراسر اروپا مشهور است و مقصد بسياري از جوانان اروپايي براي استراحت و ماجراجويي و خوشگذراني ميباشد.البته ارزان بودن صربستان نسبت به كشورهاي ديگر اروپايي از جمله فرانسه باعث شده كه مردم زيادي از سراسر جهان به صربستان سفر كنند!پس بعد از خواندن اين مقاله جذاب تلفن رو برداريد و با مهرپرواز تماس بگيريد و تور صربستان را رزرو كنيد!
6-قسمت هاي زيبا و سبز شهر
اگر شما مي خواهيد بوي ناخوشايند گازهاي خروجي از ماشينها را با بوي دلپذير طبيعت تغيير دهيد، ديدن يكي از پارك هاي بلگراد بهترين راه حل است. بلگراد، پايتخت صربستان تعداد زيادي از اين فضاهاي مشابه دارد. پارك هاي  Košutnjak و Topčider مشهورترين پارك ها در بلگراد هستند. اين پارك ها يك مكان عالي براي تفريح، استراحت، پيكنيك و لمس طبيعت هستند.علاوه بر طبيعت زيبايشان، اين پارك ها پر از گنج هاي فرهنگي و تاريخي هستند كه بازديدتان را شگفت انگيز تر مي كنند. از هر كدام از پارك ها كه ديدن كنيد به شما به رايگان خوش مي گذرد و يك عالمه لذت مي بريد.

10 تفريح باحال و رايگان در بلگراد

7-درياي بلگراد
يك ناحيه سبز ديگر كه پر از حيوانات و گياهان مختلف مي باشد، درياي بلگراد است كه بايد حتما از آن در طي سفرتان به بلگراد ديدن كنيد. به ما اعتماد كنيد. هميشه اتفاقات جالبي در حال رخ دادن در درياي بلگراد مي باشد و هيچ وقت خسته كننده نمي شود. اين محل براي تفريح، ورزش هاي آبي و گذراندن شب هاي ديوانه كننده ،هيجان انگيز مي باشد.براي قدم زدن در كنار درياچه به پولي احتياج نداريد و از طرفي اوقات خارق العاده اي را برايتان به ارمغان مي آورد.شما مي توانيد از ديدن طبيعت وحش آن، كافه هاي متعدد، رستوران ها، زمين هاي ورزشي و چشم اندازي از اشعه هاي خورشيد لذت ببريد. در تابستان ها بازديدكنندگان درياي بلگراد به اين محل مي آيند تا از شنا و خوردن نوشيدني و گرفتن آفتاب لذت ببرند.

10 تفريح باحال و رايگان در بلگراد

8-قدم زدن در خيابان هاي بلگراد
اين طور مي گويند كه براي شناختن شهر بهترين راه اين است كه در خيابان ها و پاساژهاي شهر قدم بزنيد. اگر صحبت از بلگراد باشد، قطعا اين گفته درست و به جا است. قدم زدن رايگان است اما تفريحات جالبي را براي شما به ارمغان مي آورد، پس آن را به شما پيشنهاد مي كنيم،بگذاريد شروع كنيم! اولين توقف براي اكثر توريست ها عابر پياده خيابان Knez Mihailova با تعداد زيادي ساختمان و خانه متعلق به قرن 19 مي باشد. برندهاي متعددي در اين خيابان شعبه دارند. همچنين اين خيابان پر از كافه ها و رستوران هاي جذاب مي باشد. هنرمندان خياباني نيز به جذابيت اين خيابان افزوده اند.اگر جاي پر آرامش تري مي خواهيد، ما به شما خيابان Balkanska و Kralja Petra را پيشنهاد مي كنيم. اين بخش هاي پايتخت پر از  تاريخ و ساختمان هاي جذاب مي باشد و بيشتر خيابان هاي Dorćol، قديمي ترين قسمت شهر براي شما تجربه اي فراموش نشدني را به ارمغان مي آورد.

10 تفريح باحال و رايگان در بلگراد

9- زيبايي و جذابيت فريبنده بلگراد
اين جا زمون (Zemun) است. محلي كه اگر از آن بازديد كنيد، گويا به زمان هاي گذشته سفر كرديد، محلي كه بازديد كنندگان پايتخت صربستان را اغوا مي كند. فضا و معماري متفاوت كه در اين قسمت از شهر مي بينيد به شما اين احساس را مي دهد كه ديگر در بلگراد نيستيد. پيشنهاد ما به شما اين است كه در زيبايي فضا غرق شويد و در خيابان گلاونا قدم بزنيد و به پارك زمون برويد. اين گردش در تاريخ، فرهنگ و طبيعت بلگراد كاملا رايگان است و مي توانيد از زمانتان نهايت لذت را ببريد.

چگونه در بلگراد مجاني تفريح كنيم

10- نقاشي هاي ديواري و هنرهاي خياباني
آيا مي دانستيد كه به بلگراد شهر نقاشي هاي ديواري و موزه ها نيز مي گويند؟ اين مدل هنرها نماي شهر پايتخت را تزئين كرده اند و مشهور ترين نقاشي هاي ديواري، نمونه هاي موجود در ساوامالا است. در اين قسمت از شهر شما مي توانيد نقاشي هاي ديواري خاص و غير معمول را ببينيد كه به وسيله هنرمندان بومي يا خارجي كشيده شده اند. مشهور ترينشان La Santa de Beograd است كه در بدو ورود به شهر بازديد كنندگان را متحير مي كند و به آن ها خوشامد مي گويد.هر نقاشي ديواري معني و داستان خودش را دارد. به همين دليل است كه ديدنشان لذت بخش است و به شما اين شانس را مي دهد كه بعضي از عالي ترين نمونه هاي نقاشي ديواري جهان را در بلگراد تماشا كنيد. البته كه اين تفريح نيز رايگان است ولي بسيار ارزشمند است.

10 تفريح باحال و رايگان در بلگراد

اگر به صربستان سفر كرديد و تجربه گشت زني در بلگراد را داريد  به نظر شما چه تفريحات رايگان ديگري باقي مانده كه بايد به اين ليست اضافه شود؟

امتياز:
بازديد:
[ ۳۰ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۴۹:۰۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی