مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 1
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

شهر ازمير در غرب كشور تركيه، از خيلي بابت ها با شهر استانبول تفاوت دارد. در ازمير برعكس استانبول، بيشتر مردم محلي را مي بينيد كه به شكل كاملاً سنتي زندگي مي كنند. در ازمير محو آرامش و سكوت مي شويد و براي كساني كه به قصد استراحت و آرامش گرفتن سفر مي كنند، تور ازمير يكي از بهترين مقاصد سفر مي باشد، اما بر خلاف اين شهر آرام و پر از سكوت، استانبول سرتاسر پر از شلوغي و ازدحام است. امروز آژانس مسافرتي مهرپرواز براي شما مطلبي فراهم كرده است تا با يكي از بهترين اتفاقات و يكي از جالب ترين كارهايي كه در بازارهاي ازمير انجام مي شود، شما را آشنا كند.
چنانچه به ازمير سفر كرديد، زمان زيادي را به گشت و گذار و ديدن از شهر اختصاص دهيد، نه تنها براي ديدن جاذبه ها، بلكه براي قدم زدن در خيابان هاي تاريخي شهر كه هم نياز به زمان دارد و هم نياز به توجه دارد. ازمير يك شهر مرزي است كه جاذبه هاي بسياري را در خود جاي داده است و مي توانيد از ديدن آنها نهايت لذت را ببريد. به بازار كمارالتي كه برويد، دست فروش هايي را مشاهده مي كنيد كه آبنبات هاي رنگي جلوي چشمتان درست مي كنند كه بسيار جالب و جذاب و هوس انگيز هستند. اين آبنبات هاي رنگارنگ و بسيار خوش رنگ و لعاب محبوبيت بسياري دارد و طرفداران آن بسيار زياد هستند و از مشهورترين خوردني ها در اين بازار به شمار مي روند. يكي از مهمترين ويژگي هاي بازار كمارالتي ازمير اين است كه مي توانيد در آنها به راحتي با فروشندگان صحبت و گفتگو كنيد، بدون آنكه مجبور باشيد از آنها چيزي خريداري نماييد. فروشندگان اين بازار بسيار مهمان نواز هستند و رفتاري گرم و صميمي و مودبانه دارند.

آبنبات هاي جالب رنگارنگ در بازار ازمير

امتياز:
بازديد:
[ ۳۰ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۵۴:۱۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی