مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

ازمير شهري است كه در غرب كشور تركيه است كه از بسياري از جهات با استانبول متفاوت است. بر اختلاف استانبول، در ازمير بيشتر مردم محلي و بومي خواهيد ديد و زندگي كاملاً سنتي را مي بينيد، از آن طرف در استانبول شاهد زندگي مدرن و شلوغي و ازدحام مي بينيد و و جاذبه هاي بسيار جذاب و رنگارنگ آن حسابي سرگرمتان مي كند. در شهر ازمير تا دلتان بخواهد مي توانيد از آرامش و سكوت لذت ببريد. اگر تور ازمير مقصد سفرتان است، زمان زيادي را براي بودن در اين شهر در نظر بگيريد، نه تنها براي ديدن و گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري و تاريخي و اماكن ديدني آن، بلكه براي قدم قدم زدن در خيابان هاي تاريخي آن هم به توجه و زمان نياز است. در اين شهر مرزي و شگفت انگيز و زيبا جاذبه هاي بسياري وجود دارد، امروز آژانس هواپيمايي مهرپرواز 5 مورد از ديدني ترين و بهترين جاذبه هاي گردشگري ازمير را به شما معرفي مي كند تا با آنها بيشتر و بهتر آشنا شويد تا در سفر خود از ديدن آنها بتوانيد نهايت لذت را ببريد.

ازمير آگورا | Izmir Agora
در منطقه ازمير آگورا مي توانيد آثار به جاي مانده از بازاري را مشاهده نماييد كه در زمان هاي قديم در مسير راه ابريشم قرار داشته است. اين آثار تاريخي و به جاي مانده، خرابه هايي از يك بازار باستاني است كه قدمت آن به 2هزار سال قبل يازمي گردد. كانال آبي كه در گذشته نيز در اين بازار بوده و وجود داشته است، امروزه هم در اينجا به چشم مي خورد و از ميان بازار گذشته است.

ازمير آگورا | Izmir Agora

پاموكاله | Pamukkale
پاموكاله يك جاذبه كاملاً طبيعي در ازمير است كه گردشگران و توريست هاي بسياري را به خود جذب مي كند. پديده طبيعي پاموكاله يك چشمه آب گرم طبيعي به شكل پلكاني است كه نمونه آن را مي توان در "باداب سورت" مازندران يافت. سنگ هاي سفيد رنگ و آب كاملاً آبي رنگ جلوه اي بسيار ديدني و جذاب به آن بخشيده است. در گذشته و زمان هاي قديم، مردم در آب اين چشمه طبيعي استحمام مي كردند و خود را مي شستند.

پاموكاله | Pamukkale



بازار كمارالتي | Kemeralti Bazar
در بازار كمارالتي و در بازارهاي مشابه و سنتي ازمير، برخلاف اكثر بازارها، مي توانيد به راحتي با فروشندگان گفت و گو كنيد و محصولات را مشاهده نماييد، بدون اينكه حس كنيد مجبور هستيد كه محصولي را خريداري كنيد. اگر به اين بازار رفتيد، حتماً آبنبات هايي كه در خود بازار تهيه مي شوند را امتحان كنيد، حسي تازه و تجربه اي خاص و شيرين را برايتان خواهد ساخت. همچنين در اين بازار مي توانيد لذيذترين و خوش طعم ترين شيريني هاي ازمير و نيز زيتون هاي سياه و سبز را خريداري كنيد. گشتن و ديدن اين بازار قطعاً يكي از خوشمزه ترين تجربه هاي گشت و گذار در ازمير براي شما خواهد بود.

بازار كمارالتي | Kemeralti Bazar



روستاي شيرينجه | Sirince
ساختمان هاي بسيار زيبا و ديدني و كوچه هاي باستاني و قديمي در روستاي شيرينجه، براي معماران و عكاسان بهشتي روي زمين به شمار مي رود. اگر در اين روستا قدم بزنيد، مي توانيد خانه هاي سنتي تركي را ببينيد و چنانچه تركي هم بلد باشيد، با فروشندگاني كه با ديدنتان به شما سلام مي كنند، كمي گفت و گو كنيد. هرچه به نواحي بالاتر روستا برويد، اين حس در شما به وجود مي آيد كه در زمان به عقب مي رويد. براي بيشتر لذت بردن از ديدن مردم محلي و ميل كردن نان هاي تنوري تازه و ديدن جاذبه هايش، بهتر است چند روزي را در ميان مردم اين روستا سپري كنيد.

روستاي شيرينجه | Sirince



تفريحات ساحلي
در ازمير يكي از بهترين تجربه هايي كه مي توانيد داشته باشيد، اين است كه در پياده روي طولاني كنار ساحل قدم بزنيد و از آفتاب دلنشين شهر لذت ببريد. بعد از ظهرها و يا بهتر است بگوييم عصرها نيز مي توانيد خودتان را به يك چاي لذيذ در محيط دلنشين و گرم كافه ها و رستوران هاي كنار ساحل دعوت كنيد. علاوه بر اينها، شما همچنين مي توانيد با قايق سواري در آب هاي زيبا و آرام، براي خود و همراهانتان خاطره اي فراموش نشدني و خاص رقم بزنيد.

تفريحات ساحلي

امتياز:
بازديد:
[ ۱ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۰:۱۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی