مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 1
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

ازمير، سومين شهر مهم و بزرگ و با ارزش تركيه، شهري سرشار از تاريخ و فرهنگ مي باشد. اين شهر ساحلي فوق العاده زيباو آرام و پر از سكوت و آرامش، شهري كاملاً فرهنگي و ليبرال است. خليج بسيار زيبا و لاجوردي ازمير كه دور آن را باغ هاي سرسبز و پر از گل احاطه كرده است، از زمان هاي بسيار دور و از هنگامي كه جزو يكي از شهرهاي يوناني يعني اسميرنا شهر تاريخي يونان (Smyrna) بوده است، از بنادر بسيار مهم در درياي اژه به شمار مي رود و اسكله كوردون در ازمير تركيه، همانند اسكله هاي دنيا بسيار پر جنب و جوش و فوق العاده جذاب و خاص است. در اين شهر تاريخي و زيبا، موزه هايي وجود دارد كه ديدن از آنها يكي از كارهايي است كه توريست ها و گردشگراني كه به اين شهر زيبا سفر مي كنند، سعي دارند كه حتماً انجام دهند چرا كه در آنها مي توانند از نزديك تاريخ شهر رت نظاره كنند. آژانس هواپيمايي مهرپرواز برايتان مطلبي فراهم آورده است تا با چند مورد از جذاب ترين موزه هاي شهر تاريخي و ساحلي و پر از آرامش ازمير آشنا شويد.

موزه آتاتورك ازمير
اين محل در گذشته، بين سال هاي 1875 الي 1880، براي اقامت تاجران فرش در اين منطقه بنا شده است، و بعد از آن و بعد از وقايع ماه سپتامبر سال 1922 به دست دولت افتاد. مدت زمان كوتاهي از اين محل به عنوان ستاد ارتش و هتل استفاده مي شده است و بعد از آن پيشنهادهايي شد براي اينكه اين بنا، محل اقامت آتاتورك در زمان بازديدش از شهر باشد و با موافقت نيز همراه بود. طبق اين قرار، آتاتورك بين سال هاي 1923 الي 1924 بارها و در موقعيت هاي مختلفي در اين محل اقامت كرده است. اين بنا امروزه و در حال حاضر به افتخار او، به موزه اي براي نمايش طرز زندگي، لباس ها، كتاب ها، مبلمان و حتي ساير متعلقات مردان بزرگ و تاثير گذار شده است. ويديوي معرفي آتاتورك و همچنين توضيحات اشياي موجود در موزه همه به دو زبان تركي و انگليسي در اين مكان به بازديد كنندگان ارائه مي شوند. اين توضيحات دو زبانه كمك بسيار زيادي كرده است تا توريست ها و گردشگران استقبال بيشتري از اين مكان انجام بدهند و نسبت به آن شناخت بيشتر و بهتري به دست بياورند.

موزه آتاتورك ازمير

موزه تاريخ و هنر ازمير
از آنجايي كه اين شهر نه چندان عظيم و بزرگ مكان هاي بسياري براي گشت و گذار و تفريح دارد، گردشگران بسياري در تور ازمير از ديدن اين موزه غفلت مي كنند كه ضرر بزرگي به حساب مي آيد. اين موزه سه بخش دارد و يكي از پربار ترين و غني ترين گنجينه هاي آثار هنري باستاني در كل كشور به شمار مي رود. نمايشگاه سراميك و اشياي تاريخي داراي جواهرات، سكه ها و ظروفي است كه با توضيحات انگليسي از گذشته و تاريخچه آنها به نمايش گذاشته شده اند. نمايشگاه مجسمه اين موزه بسيار ديدني و شگفت آور است، به صورتي كه بخش مجسمه هاي آن پر از شاهكارهاي متعلق به دوره اسميرناي باستان، تئوس، ميلتوس و پرگامون است. در قسمت اشياي گران بها سراميك ها، سكه ها، كوزه هاي متنوع و نيز جواهرات به خوبي نگهداري و محافظت مي شوند. بهترين قسمت، مجموعه سكه هاي قسمت اشياي گران بها است كه شامل سكه هاي ضرب شده در سارديس در دوران پادشاهي "كروسيوس" مي باشد. سكه ها متعلق به اوايل قرن 7 ميلادي بوده و از الكتروم كه آلياژي از نقره و طلا است، و رگه هايي از مواد ديگر، ساخته شده است. قسمت جواهرات اين موزه نيز بسيار ديدني و خاص در نوع خود است.
بخش مجسمه ها نيز پر از گنجينه هايي است كه بازديد از يك به يك آنها، نياز به زمان مناسب و نسبتاً زيادي دارد. در اين قسمت سعي كنيد حتماً گچ بري هاي بناهاي مذهبي ديونيسوس در تئوس و نيز گچ بري هاي متعلق به تئاترها و ساختمان هاي ميلتوس را مشاهده كنيد. قسمت هاي مجسمه اي آرامگاه بلوي (Belevi) نزديك افسوس كه متعلق به قرن سوم قبل از ميلاد مسيح هستند، بسيار زيبا و ديدني و خاص هستند. از ديگر ديدني هاي اين مجموعه مي توان به مجسمه كايستروس، خداي رود، متعلق به دوره رومي ها (قرن دوم بعد از ميلاد مسيح)، لوح هلني و نقش برجسته هاي ديميتر و پوزيدون از آگوراي ازمير اشاره كرد.

موزه تاريخ و هنر ازمير

امتياز:
بازديد:
[ ۱ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۱:۵۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی