مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

كشور گرجستان گسترده وسيعي از جاذبه هاي طبيعي را داراست و براي كساني كه طبيعت گردي هستند، مي تواند گزينه مناسبي براي سفري عالي و شگفت انگيز باشد. تفليس پايتخت كشور گرجستان بوده و پارك هاي بسيار سرسبز و ديدني در آن وجود دارد كه هركدام از آنها با پتانسيل هايي كه دارند، مي توانند مسافران تور لحظه آخري گرجستان را بسيار زياد سرگرم كنند. در اين مطلب مي خواهيم درباره پارك ملي توشتي صحبت كنيم. اين پارك هم نيز همانند پارك ملي تفليس يكي از شگفت انگيزترين مكان هايي است كه در اين شهر مي توانيد از آن ديدن نماييد. در ادامه با آژانس مسافرتي مهرپرواز همراه باشيد تا با اين پارك ملي بيشتر و بهتر آشنا شويد.
پارك ملي توشتي در تفليس يكي از جالب ترين پارك هاي اين شهر بسيار زيبا است كه در محدوده اي با وسعت 796 كيلومتر مربع واقع در دامنه شمالي كوه قفقاز قرار گرفته است و از شهر كاختي تا مرز روسيه نيز امتداد دارد. سالانه مسافران بسياري كه به تفليس سفر مي كنند، پارك ملي توشتي را در ليست مقاصد گردشگري خود در تفليس قرار مي دهند. همه ساله گردشگران زيادي از شهرها و كشورهاي خارجي و از سرتاسر دنيا به اين شهر مي آيند و علاقه زيادي دارند كه از جاذبه هاي توريستي گرجستان ديدن نمايند. در فصل تابستان به دليل قرار گرفتن در منطقه كوهستاني اين پارك بسيار مناسب كوهنوردي و گردشگري نيز بوده است. چه كساني كه با تور به اين شهر مي آيند و چه كساني كه بدون تور به اين شهر زيبا سفر مي كنند، مي توانند به پارك ملي توشتي بروند و خاطره اي فوق العاده براي خود رقم بزنند.

پارك ملي توشتي، بهشت جنگلي در جاده هاي پر پيچ و خم گرجستان

اين پارك در تفليس به علت داشتن  چشم انداز هاي بي نظير و فوق العاده اي كه دارد به "بهشت پنهان" گرجستان شهرت يافته است. اهالي اي محدوده به دليل سرسبزي منطقه، بخشي از زمين هاي آن را به چراگاهي براي دام هاي خود اختصاص داده اند و به دامداري مشغول هستند. يكي از فعاليت هايي كه مردم در اين منطقه به آن مشغول هستند توليد پنبه و پنير است كه به كشورهاي زيادي هم نيز صادر مي كنند و به نوعي پنير و پنبه منطقه توشتي در دنيا بسيار معروف است. از ويژگي هاي به خصوص پارك ملي توشتي گرجستان مي توان به اين نكته اشاره كرد كه به دليل اينكه تمامي محدوده و منطقه تحت حفاظت محيط زيست است، طبيعت آن بكر و دست نخورده است و همين موضوع، خودش از جاذبه هاي اين پارك براي گردشگران تورهاي خارجي است. پارك توشتي بعد از سقوط سلطنت متحد گرجستان در قرن پانزدهم به تصرف پادشاهان كاكهيتان در آمد.

پارك ملي توشتي، بهشت جنگلي در جاده هاي پر پيچ و خم گرجستان


پارك ملي توشتي در فاصله 280 كيلومتري شهر تفليس و همچنين 85 كيلومتري كوه هاي قفقاز قرار گرفته است و براي دسترسي گردشگران و توريست ها، شرايط مناسبي را ايجاد كرده اند تا به راحتي رفت و آمد كنند. اين منطقه به دليل طبيعت بي نظيري كه دارد، در دره هاي آن پر از گوسفند است و به علت اين موضوع شهرت دارد.
معماري ساختمان ها و قلعه هاي پارك ملي توشتي گرجستان بر زيبايي و فضاي رويايي اين محدوده افزوده است. اين پارك در ليست ميراث جهاني يونسكو نيز به ثبت رسيده است. يكي از ديدني ترين بناهاي خاص در پارك ملي توشتي، برج هاي دارتلو گرجستان است كه يكي از دلايل ساخت آن نگهباني بوده است. اين مكان محل بسيار مناسبي براي چوپانان مي باشد كه دام هاي خود را به چرا ببرند.
پارك ملي توشتي گرجستان به دليل ويژگي هاي خاصي كه دارد و نيز وسعت و قدمت زادي كه دارد، از قديمي ترين پارك هاي گرجستان بوده است و از مهمترين جاذبه هاي گردشگري اين كشور به شمار مي رود.

امتياز:
بازديد:
[ ۱ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۷:۵۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی