مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

خريد لباس و خوراك ارزان در استانبول
استانبول بهشت خريد و قيمت هاي مناسب است و همانطور كه ميدانيد استانبول پر از مراكز خريد است و سالانه تعداد زيادي توريست از سراسر دنيا براي خريد به اين شهر زيبا و توريستي سفر مي كنند. همواره توريست هاي زيادي هستند كه دنبال مراكز خريد ارزان قيمت هستند تا بتوانند تعداد بيشتري لباس با قيمت هاي مناسب تر در استانبول پيدا كنند. اگر شما نيز جزء اين دسته از افراد هستيد و قصد سفر به استانبول را  با تور استانبول داريد و دنبال مراكز خريد ارزان استانبول هستيد،آژانس مسافرتي مهرپرواز به شما توصيه ميكند كه اين مقاله را از دست ندهيد و حتما مطالعه كنيد كه براي شما بسيار مفيد و كاربردي خواهد بود:

در استانبول كجا با قيمت هاي فوق العاده ارزان خريد كنيم

خريد لباس ارزان
جاهاي زيادي در استانبول هستند كه شما مي توانيد كالاهاي ارزان را از آن ها تهيه كنيد. شاخص ترينشان فروشگاه هاي محلي هستند. اما خوب تعداد زيادي فروشگاه هم هستند كه قيمت هاي نجومي دارند! براي مثال Ulus Market لباس هايي را مي فروشد كه در مقايسه با ارزش واقعيشان قيمت هاي سرسام اور و گزافي دارند.
اگر بخواهيم راحت تر و واضح تر صحبت كنيم، فروشندگان خياباني گزينه هاي مناسبي براي خريد لباس و غذاي ارزان هستند. البته بايد حواستان به خوردن غذاهايي كه گوشت دارند باشد و دقت كنيد كه غذاها سالم باشند.

در استانبول كجا با قيمت هاي فوق العاده ارزان خريد كنيم

خيابان Kadikoy  رنج و تنوع عظيمي از لباس هاي جين را به شما پيشنهاد مي دهد، البته برندهايشان اورجينال نيست اما جنسشان خوب و مرغوب است. خيابان Ba******koy يك خيابان ديگر است كه لباس هاي ارزان اما با كيفيت را مي توانيد در آن پيدا كنيد. خيابان Besiktas لباس ها را با قيمت فوق العاده ارزاني به فروش مي رسانند و از ديدن قيمت هايشان سورپرايز خواهيد شد. شايد به اين خاطر است كه اين منطقه مخصوص دانش آموزان و دانشجويان است و قيمت ها مسلما از بقيه مناطق كمتر است. يك منبع ديگر براي لباس هاي ارزان Sali  يا پنج شنبه بازار است  كه شايد لباس هايش بهترين كيفيت را نداشته باشند، اما براي كساني كه دنبال خريد ارزان هستند، گزينه خوبي است.

در استانبول كجا با قيمت هاي فوق العاده ارزان خريد كنيم

خوراك ارزان در استانبول
براي غذا بهترين گزينه اين است كه سوپر ماركت هاي محلي را پيدا كنيد، چرا كه غذاهاي اساسي را با قيمت هاي ارزان مي فروشند و پيشنهادهاي ويژه اي دارند. مثلا يكي بخر دو تا ببر! يعني شما مي توانيد با پرداخت هزينه يك كالا، از آن ها يكي ديگر هم از همان كالا دريافت كنيد يا اينكه قيمت ها را كاهش مي دهند و كالاهايشان را با تخفيف مي فروشند. دستفروشان خيابان هم يك گزينه ديگر هستند. اما هيچ وقت نمي توانيد كامل مطمئن باشيد كه غذاي خوبي را از آن ها دريافت مي كنيد يا نه. پس بهتر است كه كمي بيشتر دقت كنيد و غذاهاي تازه را از آن ها خريداري كنيد.براي خريد اقلام هايي مثل پنير، زيتون يا سوسيس بهتر است فله اي را بخريد تا خريدتان با قيمت مناسب تر انجام شود. اگر تصميم گرفتيد كه ادويه ها را از دستفروشان تهيه كنيد، خيلي دقت كنيد چون ممكن است به ادويه هايشان رنگ اضافه كنند تا كيفيتش بهتر ديده شود. سبزي فروش ها منبع سبزي هستند و گزينه خوبي براي خريد هستند.

در استانبول كجا با قيمت هاي فوق العاده ارزان خريد كنيم

اما در حقيقت همه آن ها سبزي را با قيمت كمتر نمي فروشند . بهتر است كه قيمت ها را با سوپر ماركت مقايسه كنيد و سپس براي خريدتان تصميم بگيريد. جالب است كه بدانيد فروشگاه هاي كوچك محلي از سوپرماركت هاي بزرگ كالاها را گران تر مي فروشند. چراكه فروشگاه هاي بزرگ از حجم زياد فروششان سود مي برند و به همين دليل كالاها را با قيمت ارزان تري به فروش مي رسانند. پس بهتر است كه حتما به سوپرماركت هاي بزرگ شهر سر بزنيد و خريدتان را با قيمت كمتر انجام دهيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۳ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۲۵:۳۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی