مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چگونه از وقت خود در كوش آداسي به بهترين شكل استفاده كنيم!
يك عالمه كار و تفريح است كه شما مي توانيد در كوش آداسي انجام دهيد. كار سخت و مشكلي است كه بخواهيم مشخص كنيم كه كدام تفريحات را براي يك روز انتخاب كنيد.اين انتخاب به اين بستگي دارد كه شما دوست داريد چه ببينيد و چه كارهايي را انجام دهيد! كارهاي بامزه؟ ريلكس كردن؟ ديدن مناطق ديدني؟ تفريحات هيجان انگيز؟ آژانس مسافرتي مهرپرواز در اين مقاله براي شما چند ايده جذاب و هيجان انگيز دارد!
اين مقاله جذاب به شما نشان ميدهد كه وقتتان را به بهترين شكل در كوش آداسي بگذرانيد و هر تفريحي كه مايل هستيد داشته باشيد فارغ از  سن و سالتان!
اگر قصد سفر به كوش آداسي را با تور كوش آداسي داشتيد اين مقاله راهنماي شما خواهد بود!به مقاله بپردازيم:
بازديد از منطقه مشهور و باستاني افسوس
منطقه مشهور و باستاني افسوس اساسا ارزش بازديد دارد. شما مي توانيد يك تور براي رفتن به اين منطقه رزرو كنيد و يا خودتان به آن جا برويد و هزينه ورودي را پرداخت كنيد و وارد شويد و از گردشتان لذت ببريد.  همچنين به تپه ها برويد و خانه مريم مقدس را ببينيند كه براي واتيكان ها محلي براي زيارت بوده است. شما يك كليساي كوچك مي بينيد كه در زمان بنيان گذاري خانه اي ساخته شد كه مريم مقدس روزهاي آخر عمرش را در آن جا گذراند.  اگر دوست داشتيد، مي توانيد از بهار مقدس آب جمع آوري كنيد و در محل زيارت، دعا كنيد. شما نبايد مذهبي باشيد تا اين مكان پر از آرامش را تحسين كنيد. رفتن به تپه هاي بالاي ساحل حال و هواي خاصي دارد. از اين جا شما مي توانيد در منطقه توريستي و باستاني مشهور افسوس قدم بزنيد. يك ليست از جاهاي ديدني مثل معبد هادريان، خيابان مرمرين و كتابخانه سلسوس داشته باشيد و از گشت و گذارتان لذت ببريد. راستي اين را بدانيد كه حق هيچ گونه عكس برداري و يا فيلم برداري را از داخل خانه مريم مقدس نداريد.

24 ساعت بي نظير و هيجان انگيز در كوش آداسي

دهكده سيرينس
جاده مارپيچ از بين كوه ها شما را به دهكده سيرينس (Sirince) مي رساند. اين دهكده يك منطقه آرام است، البته صبح ها كه هنوز اتوبوس هاي تورسيت ها به منطقه نرسيده اند. اين محل براي تپه ها و نوشيدني خانگيشان مشهور است. دهكده سيرينس براي روغن زيتون و شربت هاي ميوه اش نيز مشهور است و شما مي توانيد نوشيدني هاي مختلف را در آن جا تست كنيد. يك گشت و گذار ساده در اين دهكده زيبا و جذاب و ديدن اصطبل هاي قديميش مي تواند اوقاتي لذت بخش را برايتان به ارمغان بياورد.شما ميتوانيد ناهار را در دهكده سيرينس ميل كنيد. رستوران هاي جذاب كوچكي در اين دهكده وجود دارند كه غذاهاي سنتي تركي مثل صبحانه هاي تركي (پنير سفيد، عسل يا مربا، زيتون سياه، گوجه تازه، خيار، كيماك، تخم مرغ آب پز شده و نان هاي تازه تركي به همراه چاي سياه در استكان هاي كمر باريك)، گوزليم (پنكيك هاي تركي)، پايد (پيتزاي تركي) را سرو مي كنند. اسب سواري يكي از بهترين راه هايي است كه شما مي توانيد زندگي خارج از خانه هاي تركي را تجربه كنيد. شما حتما از اسب سواري به سمت ساحل پاموكاك (Pamucak) لذت خواهيد برد، جايي كه شما مي توانيد با اسب ها شنا كنيد. بعد از شنا و ريلكس كردن مي توانيد به مزرعه برگرديد. براي اسب سواريتان توصيه مي كنيم كه شلوار بلند و كفش بسته بپوشيد، اما اگر مايليد كه شنا هم بكنيد، مايو و حوله را فراموش نكنيد.

24 ساعت بي نظير و هيجان انگيز در كوش آداسي

 كواد سافاري و اسب سواري 
تفريحات كوش آداسي فقط رفتن به افسوس، ديدن آثار باستاني و رفتن به بازار نيست. شما مي توانيد اسب سواري كنيد، سوار گاري شويد يا از آفتاب، دريا و ماسه ها لذت ببريد يا مي توانيد ورزش هاي تازه و بامزه مثل كواد سواري را تجربه كنيد. شما مي توانيد به كلاب هاي خارج از شهر كوش آداسي برويد، جايي كه مربيان به شما خوش آمد مي گويند و مي توانند به شما كواد سافاري را ياد بدهند و يك توضيح خلاصه راجع به مسيري كه در پيش داريد به شما بدهند. بعد از آن شما مي توانيد سوار ماشين ها بشويد و يك ماجراجويي لذت بخش را تجربه كنيد.

24 ساعت بي نظير و هيجان انگيز در كوش آداسي

همان طور كه مربيتان را دنبال مي كنيد، وزش باد را روي صورتتان حس كنيد و سپس در زير آفتاب ريلكس كنيد و لذت ببريد. فقط اين را بدانيد كه بهتر است كفش راحت و شلوار بلند بپوشيد و مايو همراه خود داشته باشيد. تجهيزات ايمني نيز همراه خود داشته باشيد و به استفاده از آن ها اهميت دهيد.



24 ساعت بي نظير و هيجان انگيز در كوش آداسي


پارك آبي هاي هيجان انگيز

از گذراندن زمانتان در يكي از بزرگ ترين پارك هاي تم دار تركيه يعني Aqua Fantasy يا Adaland لذت ببريد. مي توانيد از سرسره ها، استخرهاي موج و سواري هاي آن ها استفاده كنيد و يك روز فرح بخش و پر از هيجان را داشته باشيد. شما مي توانيد از سرسره هاي پر از هيجان آن استفاده كنيد تا آدرنالين در خونتان ترشح شود يا ريلكس كنيد و از قايق سواري در رودخانه آرام آن به طول 300 متر لذت ببريد و در جزيره Treasure جوان تر ها مي توانند از سرسره 25 متري آن استفاده كنند يا تعادلشان را در قدم زدن در the Lily-Pad Raft Walk امتحان كنند. كوچك تر ها هم مي توانند از اين پارك لذت ببرند. بنابراين اين پارك يك روز بامزه و پر از هيجان را براي هر گروه سني مي سازد.بسته به اين كه چه روزي به كوش آداسي سفر مي كنيد، مي توانيد به چهارشنبه ها به بازار كوش آداسي و يا شنبه ها به بازار سلكوك ( نزديك افسوس ) برويد. گشت و گذار در اين بازارها هم لذت بخش است و هم مي توانيد از آن ها سوغاتي بخريد و براي قيمت هايشان چانه بزنيد. تعداد زيادي رستوران عالي در كوش آداسي وجود دارد كه مي توانيد شامتان را در آن ها صرف كنيد. به نظرمان بهتر است كه يكي از رستوران هاي ماهي نزديك تفرجگاه ساحلي برويد و از خوردن يك شام خوشمزه لذت ببريد.

24 ساعت بي نظير و هيجان انگيز در كوش آداسي

امتياز:
بازديد:
[ ۷ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۰:۰۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی