مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

دلايلي وسوسه انگيز براي سفر به صربستان!
چه چيزي را از سفرتان انتظار داريد؟ آيا دوست دار زندگي شبانه عالي و پر از هيجان هستيد؟ آيا عاشق غذا هستيد و دوست داريد غذاهاي خوشمزه را امتحان كنيد؟ آيا دوست داريد كه سنت هاي جديد را كشف كنيد؟ آيا دوست داريد كه سال جديد را با يك راه و روش جديد و فراموش نشدني جشن بگيريد؟ خوب پس به صربستان خوش آمديد!
اگر پاسخ شما به هر كدام از سوالات بالا "بله" است، شما يك كانديداي عالي براي ديدن كشوري هستيد كه با كلمات گرم و صميمي، مهمان نوازي و دنياي خوش گذراني تعريف مي شود. كساني كه به صربستان سفر كرده اند، اين كشور را محلي براي اكتشافات عالي و جديد تعريف مي كنند كه مي توانند اوقات بسيار خوشي را در آن بگذرانند و خاطرات عالي را در ذهنشان ثبت كنند.
معطل چه هستيد؟! با آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد ، تور صربستان را رزرو كنيد به اين كشور زيبا برويد و كلي خوش بگذرانيد!

7 دليل براي اينكه به صربستان سفر كنيد

به هر حال اگر شما يكي از كساني هستيد كه دلايل بيشتري براي انتخاب صربستان به عنوان مقصد بعديتان براي داشتن يك تعطيلات فوق العاده نياز داريد، بقيه مقاله را نيز مطالعه كنيد:
1.داشتن اوقاتي فوق العاده در صربستان تضمين شده است
اين گفته 100% درست است. آيا مدركي داريم؟ البته كه داريم!
اجرا شدن بعضي از مشهورترين فستيوال هاي اروپايي مثل اگزيت، گوچا و اس پليز (كلاب هاي شناور در رودخانه) در صربستان و همين طور مهمان نوازي و گرمي مردم صربستان و زندگي هاي شبانه عالي در اين كشور زيبا همه دلايلي هستند كه مي تواند اوقاتي هيجان انگيز و فرح بخش را براي شما رقم بزنند.
اين بدين معني است كه همه چيزي كه شما نياز داريد يك مود خوب و حال خوب است  و چه زمانتان را در صربستان برنامه ريزي كنيد و چه آن را به شانس واگذار كنيد و به عبارتي اوقاتتان را در صربستان با جمله "هرچه پيش آيد، خوش آيد" بگذرانيد، در هر دو صورت اوقاتي خوش را براي خودتان فراهم خواهيد كرد و يكي از بهترين خاطرات زندگيتان را شكل خواهيد داد.
در طول تعطيلات، جو شهرهاي سراسر صربستان حتي هيجان انگيز تر از اوقات معمول مي شود. پس خيلي راحت مي توانيد كارهاي هيجان انگيز را براي خودتان برنامه ريزي كنيد. فرقي ندارد كه شما اوقات خوش را در گوشه كنار شهر يا در اماكن عمومي و يا در رستوران هاي سنتي صربستان ببينيد، در هر حال به شما خوش مي گذرد.

7 دليل براي اينكه به صربستان سفر كنيد

2.بهشت براي شكمو ها و عاشقان خوراكي هاي خوشمزه!
تعطيلات معمولا به معناي ريلكس كردن و رها كردن رژيم و شمردن كالري هاي دريافتي است. در تعطيلات مي توان از جادوي طعم غذاها به معناي واقعي لذت برد.
در صربستان تعطيلات ارتباط مستقيمي با غذاهاي متفاوت،خوشمزه، طعم دار و تند دارد.
معمولا منوي تعطيلات شامل غذاهاي سنتي مي شود. اگر براي تعطيلات به صربستان سفر كرديد حتما گوشت قلقلي هايش را امتحان كنيد. بورك آجوار، سواپي، كپگيبانيكا كاجماك جزء غذاهاي خوشمزه منو هستند كه بايد آن ها را امتحان كنيد. 
به اين دليل است كه ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه حتما به يك رستوران سنتي صربستان يا يك دهكده در صربستان سر بزنيد و غذاهاي سنتي هيجان انگيز و جادويي را خودتان امتحان كنيد.

7 دليل براي اينكه به صربستان سفر كنيد

3.جشن سال جديد دو بار در صربستان برگزار مي شود
بله! شما اين جمله را درست خوانديد! اگر شما در تعطيلات سال نو به صربستان سفر كنيد، شانس دو بار شركت كردن در جشن سال نو را داريد. هنوز جريانش را متوجه نشديد؟ در حالي كه به نظر پيچيده مي آيد، اما در واقع خيلي ساده است.  مسئله اين است كه صربستاني ها علاوه بر سال نو عادي، سال نو اردوتوكسي صربستاني را نيز جشن مي گيرند. جالب است. نه؟
سال نو ارتودوكسي صربستاني به ما يك دليل ديگر براي جشن گرفتن و پراكندن انرژي مثبت و داشتن اوقاتي خوش و هيجان انگيز مي دهد.

7 دليل براي اينكه به صربستان سفر كنيد

4. روبوسي، يك لبخند و خوش آمد گويي بلند
اين دقيقا همان جمله اي است كه مي توان با آن نحوه خوش آمدگويي صربستاني ها به شما را تعريف كرد. همچنين امكان دارد كه ميزبانتان به شما پيشنهاد دهد كه با هم گشتي در شهر بزنيد و يك عالمه حقيقت هاي جالب راجع به تاريخ، فرهنگ و مردم صربستان را به شما بگويد.
مردم صربستان با توجه به مهمان نوازي هايشان در برابر توريست ها، به خونگرمي و مهرباني مشهور شده اند. اگر به صربستان سفر كرديد از اين همه خونگرمي شگفت زده مي شويد و حس مي كنيد كه در خانه خودتان هستيد.

7 دليل براي اينكه به صربستان سفر كنيد

5.گنجينه هاي كشف نشده
اگر به دنبال مكان هاي غير تجاري هستيد و مي خواهيد تعطيلات خود را در جاهاي كمتر شناخته شده بگذرانيد، به مكان هاي مخفي برويد تا بتوانيد يك عالمه فضا را در سفرتان به صربستان كشف كنيد. هزاران گنج تاريخي، فرهنگي و طبيعي در سراسر صربستان وجود دارد كه لبريز از توريست هاي مختلف نيستند و با زيبايي هايشان شما را شگفت زده خواهند كرد.
اگر medieval monasteries را براي بازديد انتخاب كرديد، كوه ها، رودخانه ها، آب گرم ها و غارهاي دهكده هاي قوميتي را كشف كنيد و لذت ببريد. با خودتان نقشه، دوربين، انرژي خوب و روحيه اكتشافي ببريد و اجازه دهيد تا ماجراجويي تعطيلاتتان آغاز شود.

7 دليل براي اينكه به صربستان سفر كنيد

6.زمان جشن ها
اگز شما دوست دار سنت هاي خاص، باور هاي عجيب و تشريفات مذهبي جالب هستيد، صربستان انتخاب خوبي براي سفرتان مي باشد.  تعطيلات جذاب و تشريفات سنتي كه در ماه دسامبر و ژانويه وجود دارد، به شما يك شانس عالي براي تجربه فرهنگ خاص و ويژه مردم صربستان مي دهد.

7 دليل براي اينكه به صربستان سفر كنيد

7.سازگاري با بودجه كم
يكي از جنبه هاي مثبت ديگر براي گذراندن تعطيلات در صربستان اين است كه شما لازم نيست راجع به بودجه تان نگران باشيد. قيمت هاي كم غذا، نوشيدني و خدمات، قيمت هاي پايين بليط هاي موزه ها و ديگر جاذبه هاي گردشگري صربستان را در صدر ليست مقصدهاي ارزان اروپايي قرار مي دهد.
به همين دليل شما راحت تر مي توانيد به صربستان برويد، ريلكس كنيد، صربستان را كشف كنيد و از هر آن چه كه صربستان به شما پيشنهاد مي دهد، لذت ببريد. ما منتظر شما هستيم،تلفن را برداريد و با آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد و تور صربستان را براي خودتون رزرو كنيد!

7 دليل براي اينكه به صربستان سفر كنيد

امتياز:
بازديد:
[ ۷ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۴۴:۱۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی