مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در اين اواخر در ايستگاه مركزي زوريخ يك جاذبه گردشگري جديد نصب شده است كه بر جذابيت هاي آن افزوده است. اين جاذبه يك اثر هنري دستساز و دستباف مي باشد كه مي تواند تمام حواس پنجگانه شما را تحت تاثير قرار دهد. ايستگاه مركزي زوريخ يكي از مهمترين ايستگاه هاي شهر زوريخ است كه كه امكان رفت و آمد و تردد به بيشتر نقاط شهر را فراهم مي كند و حالا با اين جاذبه تازه، كمي با قبل اختلاف پيدا كرده است. آژانس مسافرتي مهرپرواز براي شما مطلبي فراهم كرده است تا با اين اثر هنري بسيار زيبا بيشتر آشنا شويد.
ايستگاه مركزي زوريخ يكي از پر رفت و آمد ترين ايستگاه هاي شهر است كه روزانه مسافران بسياري براي تردد در نقاط مختلف شهر از آن استفاده مي كنند، بنابراين زيبايي اين مترو مي تواند تأثير بسياري روي روحيه مسافران و نيز تعداد مسافران بگذارد، به همين دليل در اين ايستگاه يك اثر هنري جذاب طراحي و نصب شده است.

اثر هنري جديد در ايستگاه متروي زوريخ

اين اثر، يك درخت بافتني است و الان بسياري از افرادي كه گذرشان به ايستگاه مركزي زوريخ مي افتد، علاقه دارند كه براي دقايقي هم كه شده به داخل آن بروند تا بتوانند از نزديك اين هنر را تماشا كنند. اين اثر هنري كه درخت گايا مادر (GaiaMotherTree)، نام دارد، به دست يكي از هنرمندان مفهومي برزيل و با همكاري بنياد بيلر ساخته شده است و از آن جايي كه يك اثر سه بعدي است، مي تواند همه حواس پنجگانه را تحت تأثير قرار دهد.
اين درخت داراي 20 متر ارتفاع است كه از نوارهاي كتاني نارنجي و سبز تشكيل شده است، اما نكته جالب توجه اينكه، همه آنها با انگشت بافته شده اند و طوري به هم گره زده اند كه يك درخت ايجاد شود. براي نصب اين درخت در ايستگاه مترو شاخه هاي آن به صورت حلقه اي به اطراف تيرهاي سقف ايستگاه قرار گرفته اند و ريشه هاي آن نيز باعث ايجاد آلاچيقي شده است كه فضايي دارد براي راه رفتن مسافران. اما شايد براي شما سوال باشد، حس بويايي چطور درگير اين درخت مي شود؟َ! جهت اينكه اين درخت روي حس بويايي هم تأثير بگذارد كيسه هايي كه درون آنها با ادويه هاي معطري همانند فلفل و زيره پر شده است بر روي شاخه هاي درخت قرار گرفته اند.

اثر هنري جديد در ايستگاه متروي زوريخ

طراح برزيلي براي درست كردن اين اثر از زندگي گروهي از مردمان بومي منطقه آمازون الهام گرفته شده است، او كه مدتي را در اين منطقه يعني مرز بين پرو و برزيل گذراند به شدت تحت تأثير فرهنگ، سنت و رابطه اين افراد با طبيعت قرار گرفت و سعي كرد تا از اين به بعد در اثرات هنري خود، اين جنبه ها را هم لحاظ كند. در اثرات اين هنرمند، هميشه تركيبي از انسانيت، معنويت و اكولوژي ديده مي شود و در اين درخت هم يك به يك اين عناصر مشخص هستند. جهت درست شدن اين اثر تيمي 27 نفره با همكاري هم چندين هفته وقت گذاشته اند و حالا كه با نصب اين درخت جذابيت و زيبايي آن بر همگان آشكار شده است، زوريخ خيال دارد تابراي استفاده هرچه بيشتر از اين اثر، اين مكان را به محل برگزاري جلسات، رويدادها و كارگاه هاي آموزشي تبديل كند. با رفتن به داخل اين درخت بسياري را مشاهده مي كنيد كه مشغول استراحت هستند و از مشاهده هنر بسيار زيادي كه براي ساخت آن استفاده شده لذت مي برند.

امتياز:
بازديد:
[ ۷ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۴۹:۰۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی