مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

استان لارناكا يكي از استان هاي قبرس به شمار مي رود و شهر لارناكا نيز در اين استان قرار گرفته است. اين شهر، در سواحل زيباي مديترانه ساخته شده است كه اين امر باعث شده تا آب و هواي بسيار خوبي داشته باشد. اين شهر زيبا با آب و هواي عالي و جاذبه هاي گوناگون گردشگري مقصد عالي جهت استراحت و تفريح و توريستي براي مسافران خارجي به شمار مي رود. گرماي بسيار زياد تابستان در لارناكا، نتوانسته مانع حجوم گردشگران و توريست ها در اين شهر شود. 
كساني كه براي اولين بار به اين شهر مي آيند و يا حتي كساني كه براي چندمين بار به اين منطقه سفر مي كنند، هرباره غرق در طبيعت بي نظير و آرامش و نيز فلامينگوهايي مي شوند كه در لا به لاي درختان سواحل فوق العاده، مي چرخند و قدم مي زنند. البته اين نكته را نبايد فراموش كرد كه مهمان نوازي و رفتار بسيار خوب مردم قبرس نيز در جذب توريست بي تأثير نبوده است. 
در زمان هاي دور و گذشته، لارنا را به نام كيشون (Kition) و سيتيوم (Citium) نيز مي شناختند كه البته سيتيوم همان كيشون است البته در زبان لاتين. در انجيل كلمه كيتيم (Kittim) به كار رفته، به اين علت بعضي ها سيتيوم را مشتق اين واژه مي دانند. در انجيل، كيتيم با قبرس، يوناني، يهودي و رومي مترادف شده است. 
زبان مردم قبرس دو زبان يوناني و تركي مي باشد كه در لارناكا نيز اين دو، زبان هاي رسمي به شمار مي روند. مردم لارناكا و قبرس، از يورو به عنوان پول رايج استفاده مي كنند. زمان لارناكا به دليل موقعيت جغرافيايي، يك ساعت و نيم از تهران جلوتر مي باشد. 
از سال 1975 تا به امروز، اقتصاد لارناكا رشد چشمگيري داشته است. اين رشد به دليل توجه بيشتر و خاص تر به بنادر و به تبع مبادلات تجاري بيشتر و وسيع تر بوده است. با افتتاح و بهره برداري از فرودگاه بين المللي لارناكا، سفر گردشگران به اين شهر بسيار آسان تر شد و از اين رو صنعت گردشگري نيز رشد بسياري پيدا كرد. جدا از صنعت گردشگري، پالايشگاه هاي نفتي نيز در اقتصاد، تأثير مثبتي داشته اند. لارناكا در صنعت كشاورزي هم فعاليت چشمگيري دارد كه اين امر نيز در اقتصاد شهر كمك شاياني مي كند. با تمام اين اوصاف و با توجه به تمامي اين امور، در حال حاضر، بيشتر درآمد لارناكا از صنعت گردشگري و توريستي تأمين مي شود. 
لارناكا از نظر بهداشتي نيز موقعيت تقريباً مناسبي دارد، به طور مثال خدمات اورژانس رايگان به گردشگران. چنانچه در تور ارزان قيمت قبرس، دچار سانحه و تصادف شويد، فوراً به بيمارستان دولتي انتقال داده مي شويد. خدمات درماني در لارناكا، هزينه بسياري دارد، وليكن بيمه هايي كه به متقاضيان ارائه مي شوند، اين هزينه ها را تا حد بسيار زيادي كاهش مي دهد. قابل ذكر است كه بيشترين مشكل جدي كه براي گردشگران در لارناكا پيش مي آيد، گرمازدگي است كه توصيه مي شود هميشه آب همراهتان داشته باشيد. 
لارناكا، شهري ساحلي است كه از نظر آب و هوايي بسيار شبيه به شهرهاي جنوبي تركيه مي باشد كه داراي آب و هواي مديترانه ايست. شهر لارناكا، نيمه خشك مي باشد و ميزان بارش باران در آن به صورت سالانه كم و ناچيز است و به اين دليل است كه تابستان هاي اين شهر، بسيار گرم و سوزان است. فصل بهار در شهر لارناكا معتدل  است و البته شرجي، و هوا سريع به گرمي مي رود و تابستان شروع مي شود. تابستان هاي لارناكا، همانطور كه گفتيم، گرم و خشك است و ظهر دماي هوا به 41 درجه سانتيگراد مي رسد. پاييز، از نظر گردشگري بهترين فصل براي سفر به لارناكا مي باشد، چرا كه آفتاب سوزان، قدرت خود را از دست مي دهد و باد و نسيم خنك و دلنشين شروع به وزيدن مي كنند. زمستان در لارناكا خشك مي باشد. اين شهر در زمستان به ندرت سفيدپوش مي شود، وليكن هراز چند گاهي بارش باران را مشاهده مي كنيد. در اين فصل زيبا به دليل اينكه آب شورتر از فصول ديگر مي شود، مي توانيم فلامينگوهاي بيشتري را مشاهده نماييم. 
قبرس شهرهاي گوناگوني دارد، وليكن يكي از زيباترين و بهترين آنها لارناكا مي باشد. زيبايي هاي مثال زدني و بي نظير و عالي اين شهر شگفت آور مقصدي بسيار عالي براي تفريح و گردش و استراحت پديد آورده اند.
براي رزرو تور قبرس و يا اطلاعات بيشتر از قبرس شمالي مي توانيد به وبسايت آژانس مسافرتي مهرپرواز مراجعه نماييد.

امتياز:
بازديد:
[ ۳ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۰۷:۵۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی