مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

پيشنهادات و نكات مفيد براي گذراندن يك آخر هفته عالي در ارمنستان
مهرپرواز در اين مقاله قصد دارد شما را با كارهايي كه آخر هفته ها مي توانيد در ايروان پايتخت كشور ارمنستان انجام دهيد آشنا كند تا در طول سفرتان به ارمنستان بيشتر به شما خوش بگذرد.قابل توجه دوستاني كه ميخواهند ارزان به ارمنستان سفر كنند ،حتما در غالب تور و با تور ارزان ارمنستان به اين كشور زيبا سفر كنيد!
آخر هفته در ايروان:
اول از همه اگر مي خواهيد خودتان را در فرهنگ محلي ارمني ها غرق كنيد، بايد روزتان را با يك قهوه خوش طعم ارمني شروع كنيد، چراكه محلي هاي ارمني روز خود را با طعم بي نظير قهوه شروع مي كنند. حتي اگر قهوه نوشيدني مورد علاقه تان نيست، به شما پيشنهاد مي كنيم در ارمنستان اين نوشيدني را امتحان كنيد، چرا كه ارمني ها با روش خاصي آن را درست مي كنند و طعم آن بي نظير است.

پيشنهادات و نكات مفيد براي گذراندن يك آخر هفته عالي در ارمنستان

خوب حالا بعد از خوردن اين قهوه خوش مزه، آماده ايد كه گشت و گذاري در شهر ايروان داشته باشيد. بهتر است كار را با موزه تاريخ كه كنار تالار شهر ايروان است، شروع كنيد. اين موزه مجموعه اي غني از آثار باستان شناسي، قوم شناسي ، هنرهاي زيبا و ... دارد. اين موزه شما را به قرن ها پيش مي برد تا تاريخ اين شهر باستاني را كشف كنيد. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد تاريخ ايروان 29 سال قديمي تر از تاريخ روم است! به هر حال بعد از بازديدتان از اين موزه زيبا، اگر مايل بوديد كه بيشتر درباره مردم ارمنستان و شاهكارهايشان آشنا شويد، سري به موزه ماتناداران هم بزنيد.ديگر مكان هاي فرهنگي تاريخي ايروان موزه اربوني، موزه تاريخي ارمنستان و گالري ملي ارمنستان هستند كه در صورت تمايل مي توانيد از آن ها ديدن كنيد.

پيشنهادات و نكات مفيد براي گذراندن يك آخر هفته عالي در ارمنستان

اگر گرسنه شديد، بهتر است يك ناهار محلي را در ايروان امتحان كنيد. پيشنهاد ما به شما خوردن اسپاس (نوعي سوپ ماست ارمني) است. اين سوپ معمولا در هر رستوران يا كافه اي در ايروان سرو مي شود. اين سوپ بسته به آب و هواي شهر، سرد يا گرم سرو مي شود. به هر حال لذت چشيدن اين سوپ خوش طعم ارمني را به هيچ عنوان از دست ندهيد.
اگر دوست داشتيد به كلاب هاي شبانه ايروان برويد، شنبه شب ها بهترين زمان براي آن است، چراكه خيلي از كلاب هاي ايروان، شنبه ها برنامه هاي خاصي مثل موسيقي زنده را برگزار مي كنند و همه كلاب ها پر از توريست و حتي محلي هاي ايروان مي شود. پس از زمان خود لذت ببريد و در پايان روز خود را با يك شام خوش طعم ارمني پايان دهيد.  

پيشنهادات و نكات مفيد براي گذراندن يك آخر هفته عالي در ارمنستان

يكشنبه هاي ارمنستان بيشتر زماني براي استراحت و ريلكس كردن است. بعد از گذراندن شنبه اي پر شور و هيجان، احتمالا شما هم دوست داريد كمي ريلكس كنيد، در شهر قدم بزنيد و سوغاتي بخريد. پس زمان خوبي است كه به فروشگاه هاي صنايع دستي ارمنستان سر بزنيد.
اگر شما هم عاشق هنرهاي مدرن هستيد و مي خواهيد كه سوغاتي هاي خيلي خاصي از ارمنستان تهيه كنيد، مي توانيد به باغ مجسمه سازي كافسجيان برويد و از موزه هنرهاي مدرن كافسجيان ديدن كنيد. اين موزه كلكسيون جالب توجهي از هنر مدرن دارد. فروشگاه موزه در طبقه اول آن واقع شده است و عروسك هاي دست ساز، جواهرات خاص، سمبل هاي ملي ارمنستان، تزئينات چوبي و دكوري هاي خانگي زيبايي را به فروش مي رساند. 
پس از آن مي توانيد سري به بازار محلي ورنيساج بزنيد و از فروشگاه هاي آن ديدن كنيد و در صورت تمايل نقاشي هاي سفالي، وسايل چوبي و سنگي تزئيني، سنگ هاي قيمتي وجواهرات زيباي نقره را از آن تهيه كنيد.
و در آخر براي پايان دادن اين روز، غروب خود را در ميدان جمهوري بگذرانيد و از ديدن نمايش موزيكال آبنماهاي آن لذت ببريد. بعد از ساعت 9 شب آبنماهاي رنگارنگ اجراي خود را شروع مي كنند و نمايشي با موزيك هاي مدرن و كلاسيك اجرا مي كنند.

پيشنهادات و نكات مفيد براي گذراندن يك آخر هفته عالي در ارمنستان

واقعا ارمنستان يك كشور بسيار جذاب و مهمان نواز است. شما با سفر به ارمنستان، گرمي و مهمان نوازي ارمني ها را به طور كامل حس خواهيد كرد و به همين دليل دوست داريد دوباره و دوباره به اين كشور زيبا سفر كنيد.
شما تا به حال تجربه گذراندن روزهاي آخر هفته را در ايروان داشته ايد؟ چه كارهايي انجام داديد و به كجاها رفتيد؟ خوشحال مي شويم كه نظرات شما را در زير اين مقاله بخوانيم.
لذت خريد تور ارزان و همچنين راحتي خريد آنلاين بليط هواپيما را در وب سايت مهرپرواز تجربه كنيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۷:۳۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی