مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 1
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اسكاي دايوينگ در تايلند يك تجربه فراموش نشدني
تا حالا شده كه آرزو كنيد كه اي كاش مي توانستم پرواز كنم؟ آيا شما هم عاشق هيجانيد؟ آيا با فكر كردن به كارهاي ماجراجويانه و هيجاني قلبتان پر از شور و اشتياق مي شود؟ اگر پاسخ شما به اين سوال ها مثبت است، پس خود را براي يك سفر هيجان انگيز به تايلند و يك پرش جانانه از هواپيما آماده كنيد!كشور هيجان انگيز تايلند امكان تجربه پرواز را براي شما مهيا كرده است و مي توانيد در اين كشور زيبا و توريستي بيشترين هيجان ممكن را در زندگي تجربه كيند. اسكاي دايوينگ در  كشور تايلند به شما احساس آزادي و پرواز به مثال يك پرنده را مي دهد. پس معطل چه هستيد؟ اين مقاله را تا پايان بخوانيد و سپس با مهرپرواز تماس بگيريد و ارزانترين تور تايلند را براي خودتون رزرو كنيد و يادتون باشه كه فقط قراره يك بار زندگي كنيم!خريد آنلاين بليط هواپيما و بليط چارتر در سايت مهرپرواز!

اسكاي دايوينگ (پرش از هواپيما) در تايلند يك تجربه هيجان انگيز

دوست داريد كه با انواع اسكايدايوينگ تايلند آشنا بشيد؟
ما در اين مقاله شما را با دو نوع اصلي اسكايدايوينگ آشنا مي كنيم و در پايان مي توانيد مكان هاي برگزاري اين تفريح هيجان انگيز را مشاهده كنيد. تفريح در تايلند تنها تفريحات آبي نيست، تفريحات هوايي هيجان انگيزي نيز در تايلند وجود دارد. 
1.اسكايدايوينگ دو پشته در تايلند
اگر اولين بارتان است كه مي خواهيد پرش از هواپيما را تجربه كنيد، اين نوع از اسكايدايوينگ براي شما بهتر است. در اين مدل از اسكايدايوينگ، شما به وسيله يك مهار به مربي متصل هستيد. اين پرواز بسيار مهيج است و خوبيش اين است كه هم آسان است و هم به مهارت و آموزش خيلي زيادي نياز ندارد. 
اگر هم شما بخواهيد اسكايدايوينگ را به طور حرفه اي در تايلند ياد بگيريد، اين مدل از پرش از هواپيما، اولين مدلي است كه به شما آموزش خواهند داد.

اسكاي دايوينگ (پرش از هواپيما) در تايلند يك تجربه هيجان انگيز

2.اسكايدايوينگ يك نفره
همان طور كه از نامش پيداست، شما در اين مدل از اسكايدايوينگ، سقوط آزاد بدون اتصال به شخص ديگري تجربه خواهيد كرد و همين مسئله پروازتان را چالش برانگيز تر و البته مهيج تر مي كند. اين اسكايدايوينگ به شما تجربه كاملي از پرواز را مي دهد و شما دقيقا احساس پرنده را درك خواهيد كرد.

اسكاي دايوينگ (پرش از هواپيما) در تايلند يك تجربه هيجان انگيز

مكان هاي برگزاري اسكايدايوينگ در تايلند
اين مراكز بهترين مكان هاي تايلند براي تجربه پرواز هستند:
1.اقامتگاه بردز پارادايس اكستريم (Bird’s Paradise Extreme Resort)
اين اقامتگاه يكي از بهترين مكان هاي برگزار كننده اسكاي دايوينگ در تايلند مي باشد و در استان ساكون ناخون تايلند واقع شده است. در اين اقامتگاه شما مي توانيد انواع و اقسام تفريحات مهيج و هيجان انگيز را تجربه كنيد. در اين اقامتگاه آموزش هاي لازم براي اسكاي دايوينگ به شما داده مي شود. علاوه بر اين شما مي توانيد از تفريحاتي مثل كوهنوردي و صخره نوردي نيز لذت ببريد. اين اقامتگاه امكانات رفاهي مثل خدمات ماساژ و ديگر تفريحات فرهنگي مخصوص تايلند را براي مهمانانش مهيا كرده است.

اسكاي دايوينگ (پرش از هواپيما) در تايلند يك تجربه هيجان انگيز

2.مركز تاي اسكاي (Thai Sky)
اگر شما قصد سفر به پاتايا  با تور ارزان پاتايا را داريد و دوست داريد كه تفريحات فراموش نشدني و هيجان انگيزي را تجربه كنيد، مركز تاي اسكاي جايي است كه دنبالش هستيد. انواع مختلف اسكاي دايوينگ در اين مركز برگزار مي شود كه مي توانيد از بين آن ها بهترين گزينه مناسب حال خودتان را انتخاب كنيد. اين مركز آموزش هاي لازم را به شما مي دهد و لازم نيست نگران آن باشيد. همچنين مي توانيد پكيج هاي مختلف اسكاي دايوينگ را آنلاين رزرو كنيد و از خدمات ترانسفر آن به هتلتان استفاده كنيد.

اسكاي دايوينگ (پرش از هواپيما) در تايلند يك تجربه هيجان انگيز

3.مركز فري فال تايلند (Freefall Thailand)
اين مركز در خط ساحلي استان رايونگ واقع شده است و براي رسيدن به آن بايد از بانكوك و پاتايا رانندگي كوتاه مدتي را داشته باشيد. در اين مركز مي توانيد تجربه پرش از بيشترين ارتفاع يعني ارتفاع 4 كيلومتري از سطح دريا را كسب كنيد. شما مي توانيد درحالي كه حس پرواز در كران آسمان ها را تجربه مي كنيد، چشم انداز وسيعي از سواحل دريا را تماشا كنيد و لذت ببريد. تجربه اي كه مي توانيد در اين مركز كسب كنيد، براي هميشه در ذهنتان ماندگار خواهد بود.

اسكاي دايوينگ (پرش از هواپيما) در تايلند يك تجربه هيجان انگيز

اگر شما هم روياي پرواز را در سر مي پرورانيد...
با مهرپرواز تماس بگيريد و يك تور هيجان انگيز و لذت بخش را به تايلند رزرو كنيد و فراموش نشدني ترين سفرتان را تجربه كنيد.
دوستان عزيز و همراهان هميشگي مهرپرواز لازم به ذكر است كه به اطلاعتان برسانيم در وب سايت آژانس مسافرتي مهرپرواز  ميتوانيد خيلي سريع و آسان خريد آنلاين بليط هواپيما را با بهترين قيمت براي تمامي ايرلاين ها انجام بديد و پايين ترين نرخ بليط آنلاين پرواز را به هر كجاي جهان تجربه كنيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۸:۳۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی