مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بالي از بهترين و محبوب ترين مقاصد گردشگري دنيا مي باشد كه در اندونزي قرار دارد. بالي در بخش مثلث مرجاني، مثلثي كه به داشتن متنوع ترين گونه هاي دريايي مشهور است و از اين رو رشد گردشگري و تعداد توريست آن بسيار زياد بوده است. جهت جابه جايي اين حجم از گردشگران، فرودگاه بين المللي بزرگي در اين جزيره وجود دارد كه آژانس مسافرتي مهرپرواز براي آشنايي بيشتر با اين فرودگاه براي شما مطلبي فراهم آورده است. 
فرودگاه بين المللي انگوراه راي (نگورا راي) مهمترين و با اهميت ترين فرودگاه بالي به شمار مي رود و در 13 كيلومتري جنوب دنپاسار، پايتخت بالي، بنا شده است. اين فرودگاه دومين فرودگاه پرتردد اندونزي محسوب مي شود و در سال 2017 به طور تقريبي 22ميليون و 800هزار مسافر از طريق اين فرودگاه جابه جا شده اند. شوراي بين المللي فرودگاه اين مكان از لحاظ خدمات، سومين فرودگاه برجسته دنيا در سال 2016 معرفي كرد. اين فرودگاه به نام قهرمان ملي اين كشور يعني "نگورا راي" نام گذاري شده است. 
فرودگاه در شهر توبان و در بين شهرهاي كوتا و جيماران قرار گرفته است و همچنين فاصله كمي تا مركز تفريحي جنوب بالي دارد. فرودگاه بالي در سال 2000 با حدود 44هزار پرواز داخلي و خارجي و جابه جايي حدود 4ميليون مسافر به ركورد جديدي رسيده بوده است. به دليل اينكه بالي جزيره آتشفشاني مي باشد، گاهي در اثر فوران آتشفشان و وجود دود غليظ در آسمان جزيره اين فرودگاه به صورت موقتي تعطيل مي شود و پروازي در آن صورت نمي گيرد.

فرودگاه بين المللي انگوراه راي بالي 

✈ اطلاعات جامع فرودگاه انگوراه راي

نام فرودگاه: Ngurah Rai International Airport
كد ياتا: DPS
كد ايكائو: WADD
ارتفاع از سطح دريا: 4 متر
نوع فرودگاه: همگاني

فرودگاه بين المللي انگوراه راي بالي

ترمينال هاي فرودگاه نگورا راي بالي

ترمينال پروازهاي داخلي در داخل ساختمان قديمي تر قرار دارد و ترمينال بين المللي همان ساختمان به شكل ال (L) مي باشد. فروگاه نگورا راي داراي 17 گيت است كه 3 گيت آن در ترمينال داخلي و 14 گيت آن در ترمينال بين المللي قرار دارند. 
ترمينال بين المللي به سبك معماري بالي ساخته شده است و سالن هاي ورودي و خروجي جداگانه اي دارد. ترمينال داخلي آن شب ها بسته مي شود وليكن ترمينال بين المللي آن به صورت 24 ساعته فعاليت دارد. از سال 2014 يك ترمينال داخلي جديد به فرودگاه اضافه شده است كه ظرفيت آن 4 برابر ترمينال قديمي است و با امكانات جديد مي تواند به 9.4 ميليون مسافر در سال خدمت رساني كند.

 فرودگاه بين المللي انگوراه راي بالي

امكانات فرودگاه انگوراه راي بالي

در اين فرودگاه امكانات بسياري براي رفاه حال مسافران تعبيه شده است تا با استفاده از آنها تجربه بسيار عالي از سفر خود به بالي داشته باشند. امكانات فرودگاه به گونه ايست كه براي همه افراد چيزي را دارد تا بتواند هر نوع مسافري را راضي نگه دارد. از برترين و بهترين امكانات رفاهي اين فرودگاه مي توان به اينترنت رايگان در همه جاي فرودگاه، آژانس مسافرتي، حمام، بسته بندي چمدان، رستوران هاي متنوع با انواع غذاها، اطلاعات و تبديل ارز اشاره كرد. 
همچنين براي خريد سوغاتي و محصولات مختلف فروشگاه هايي هم در اين فرودگاه وجود دارد.

فرودگاه بين المللي انگوراه راي بالي

🏩 هتل هاي فرودگاه نگورا راي بالي

فرودگاه بين المللي انگوراه راي بالي براي افرادي هم كه در اين فرودگاه مجبورند مدت زمان طولاني را اقامت داشته باشند نيز فكر كرده و براي رفاه حال آنان نيز به جز سالن استراحت فرودگاه، هتل هايي را در خود جاي داده است تا مسافران استراحت كنند. 
هتل نووتل (Novotel Hotel): اين هتل دقيقاً در فرودگاه قرار دارد و از ترمينال هاي بين المللي و داخلي دسترسي مستقيم دارد و امكان اقامتي راحت را برايتان فراهم مي كند. 
هتل هيلتون گاردن (Hilton Garden Hotel): اين هتل در 500 متري فرودگاه واقع شده است و چنانچه بار زيادي داريد، مي توانيد از فرودگاه با ترانسفر رايگان خود را به اين هتل برسانيد.
هتل بالي را (Bali Ra Hotel): اين هتل مقرون به صرفه در فاصله 5 دقيقه اي از فرودگاه قرار گرفته شده است و براي رفتن مي توانيد پياده روي كنيد. 

فرودگاه بين المللي انگوراه راي بالي

دسترسي به فرودگاه نگورا راي بالي

فرودگاه انگوراه راي بالي بسيار مدرن، بزرگ و كمي گيج كننده مي باشد و تا به امروز بارها توسعه پيدا كرده است تا بتواند هرچه بيشتر نيازهاي مسافران را پاسخ گو باشد. همانند اكثر فرودگاه ها، فرودگاه بالي هم در بيرون شهر قرار دارد و براي رفت و آمد گزينه هاي مختلفي براي شما وجود دارد.
🚖 تاكسي: در كنار هر دو ترمينال بين المللي و داخلي، ايستگاه هاي تاكسي وجود دارد كه مي توانند شما را به راحتي به مقصدتان برسانند. ايستگاه تاكسي درست كنار ميز اطلاعات قرار گرفته است. هزينه ورودي تاكسي 7هزار روپيه اندونزي و به ازاي هر كيلومتر جابه جايي 6500 روپيه اندونزي به آن اضافه مي شود. 
🚗 ترانسفرهاي هتلي: براي جابه جايي از فرودگاه بالي به هتل هاي بزرگ و معروف، مي توانيد از ترانسفرهاي فرودگاهي استفاده نماييد. هزينه بليط اين ترانسفرها معادل 25 دلار مي باشد. 
🚗 ترانسفر شخصي: يكي ديگر از بهترين و سريع ترين راه هاي جابه جايي ترانسفر شخصي است كه مي توانيد توسط آن به راحتي به محض رسيدن به فرودگاه راهي مقصدتان شويد. تنها نكته قابل توجه اين است كه هنگام خريد بليط هواپيما خود بايد اين ترانسفر را رزرو كنيد. 
🚌 اتوبوس: در فرودگاه بين المللي نگورا راي 3 نوع اتوبوس وجود دارد كه بسته به نوع اتوبوس كرايه آنها بين 3500 الي 7000 روپيه اندونزي مي باشد.

فرودگاه بين المللي انگوراه راي بالي

امتياز:
بازديد:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۹:۰۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی