مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بهترين سفر زندگيتان را در ارمنستان سپري كنيد!
ماه عسل بهترين قسمت عروسي است. جشن تموم شده و دو نفر مي توانند براي چند روز خلوت كنند و از بودن كنار همديگر لذت ببرند. اما بهتر است كه از قبل براي ماه عسلتان برنامه ريزي كنيد و در مورد مقاصد مختلف مطالعه كنيد و در نهايت تورتان را رزرو كنيد. درست است كه پاريس، ونيز و مالديو مقاصدي رويايي براي ماه عسل هستند، اما مقصدي ارزان قيمت تر مثل ارمنستان نيز وجود دارد كه مي توانيد اوقاتي رويايي را در آن تجربه كنيد. ما در اين مقاله چند ايده براي داشتن يك ماه عسل منحصر به فرد در  ارمنستان را به شما معرفي مي كنيم تا شايد شما هم مثل ما دوست داشته باشيد كه اين سفر ويژه و دوست داشتني زندگيتان را در ارمنستان تجربه كنيد.
براي رزرو تور ارمنستان پاييز 97  با آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد.

7 ايده جذاب براي گذراندن يك ماه عسل شيرين و رويايي در ارمنستان

غواصي، شنا و قايقراني در سوان
درياچه سوان يك انتخاب عالي براي كساني است كه دوست دارند آرامش و هيجان را همزمان در ماه عسل تجربه كنند. شما مي توانيد به آبي لاجوردي درياچه خيره شويد،ريلكلس كنيد و حمام آفتاب بگيريد يا مي توانيد قايقراني كنيد و زيبايي درياچه را از نزديك لمس كنيد. اگر هم زوج ماجراجويي هستيد، اسكي روي آب را از دست ندهيد.

7 ايده جذاب براي گذراندن يك ماه عسل شيرين و رويايي در ارمنستان

پرواز با طولاني ترين تلكابين جهان در تاتو
اولين پرواز دو نفره مي تواند نفس گير و البته رويايي باشد، مخصوصا اگر با طولاني ترين تلكابين جهان حس پرواز را تجربه كنيد. شما مي توانيد از ازتفاع ارمنستان را تماشا كنيد و از زيبايي طبيعي آن لذت ببريد. 

7 ايده جذاب براي گذراندن يك ماه عسل شيرين و رويايي در ارمنستان

گشت و گذار در جنگل هاي دليجان
شهر دليجان كه در شمال ارمنستان واقع شده است، يكي از نقاط محبوب كشور براي گردشگران است و دليلش هم جنگل هاي زيبا و درياچه هاي كريستالي و هواي تازه آن است. شما مي توانيد در يكي از هتل هاي شهر اقامت كنيد و از جاذبه هاي تاريخي و فرهنگي اين شهر زيبا لذت ببريد. 

7 ايده جذاب براي گذراندن يك ماه عسل شيرين و رويايي در ارمنستان

بالا رفتن آدرنالين خون با پاراگلايدر و كوهنوردي
ارمنستان براي زوج هاي ماجراجو تفريحات متعددي دارد. ارمنستان به خاطر مناظر زيبا و شگفت انگيزش براي كوهنوردي و پاراگلايدرينگ عالي است. اگر هم دنبال هيجان بيشتر هستيد مهرپرواز به شما تفريحاتي مثل زيپلاين، صخره نوردي و آف رود را پيشنهاد مي كنيم تا ماه عسلتان هيجان انگيزتر شود.

7 ايده جذاب براي گذراندن يك ماه عسل شيرين و رويايي در ارمنستان

لذت بردن از زندگي شبانه ايروان
اگر دوست داريد بيشتر از جاذبه هاي گردشگري شهر لذت ببريد به شما پيشنهاد مي كنيم كه شب هاي ايروان را از دست ندهيد. شهر باستاني-مدرن ايروان  براي لذت بردن از زندگي شبانه گزينه اي عالي و بي نظير است و شب هايي رويايي و فراموش نشدني را براي ماه عسلتان به ارمغان مي آورد.

7 ايده جذاب براي گذراندن يك ماه عسل شيرين و رويايي در ارمنستان

جواهرات فرهنگي و تاريخي ارمنستان را كشف كنيد
ارمنستان در نگاه اول يك مقصد تاريخي فرهنگي است و كليساها و صومعه سراهاي آن بسيار زيبا و ديدني هستند. كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه اين جواهرات تاريخي- فرهنگي كشور زيباي ارمنستان را دريابيد و زماني از سفرتان را به ديدن آن ها اختصاص دهيد.

7 ايده جذاب براي گذراندن يك ماه عسل شيرين و رويايي در ارمنستان

غذاهاي خوش طعم ارمنستان را امتحان كنيد
پيشنهاد ما به شما اين است كه حتما لذت چشيدن غذاهاي ارمني را تجربه كنيد. از آشپز رستوران ها بخواهيد كه دستور پخت غذاهايشان را به شما بدهند. نگران نباشيد، چراكه ارمني ها خيلي مهمان نواز هستند و رابطه خوبي با توريستان دارند و دستور پخت غذاها را با مهرباني براي شما توضيح خواهند داد. بعد از برگشت به خانه حتما دلتان مي خواهد كه غذاهاي ارمني را براي خودتان دو نفر درست كنيد و از طعم بي نظير آن دوباره لذت ببريد.
اگر شما هم دوست داريد كه ماه عسلتان را با سفر به ارمنستان فراموش نشدني كنيد، با ما تماس بگيريد تا يك ماه عسل رويايي را برايتان برنامه ريزي كنيم.

7 ايده جذاب براي گذراندن يك ماه عسل شيرين و رويايي در ارمنستان

امتياز:
بازديد:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۵۱:۳۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی