مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

سفرنامه باكو، سرزمين باد و آتش
من پارسال سفري كوتاه به باكو داشتم و واقعا لذت بردم. راستش من اصلا انتظار نداشتم كه باكو تا اين حد جذاب و ديدني باشد، اما از ديدن زيبايي هاي اين شهر متحير شدم. در اين مقاله به شما تجربياتم را مي گويم تا اگر مي خواهيد با تور باكو پاييز 97، به اين شهر ديدني و بسيار جالب سفر كنيد، اطلاعات لازم را داشته باشيد و بدانيد كه در باكو چه چيزهايي در انتظار شماست.

چرا بايد از باكو در آذربايجان ديدن كنيد؟

اولين احساس من بعد از ورود به باكو
من خيلي سريع متوجه شدم كه فرهنگ مردم باكو تركيبي از فرهنگ هاي مختلف است. خوب دليلش هم واضح است. كشور آذربايجان كنار اروپا، آسيا و خاورميانه است. پس طبيعي است كه از هر كدام از نواحي اطراف چه از نظر مذهبي و چه از نظر فرهنگي و حتي سبك غذا خوردن تاثير گرفته است.
باكو تركيب قدمت و مدرنيته است! حس قديمي بودنش به خاطر شهر قديمي باستاني است كه با ديوارهاي حجيم آجري احاطه شده است و شما را به گذشته هاي دور مي برد. حس مدرنيته شهر هم به خاطر آسمان خراش هاي متعددش است كه زيبايي باكو را دوچندان كرده است. باكو به سرعت در حال رشد است و گويي هر روز بهتر از قبل مي شود.
غذاهاي باكو هم فوق العاده خوش طعم بودند و به خودي خود از جاذبه هاي گردشگري باكو به شمار مي روند. به شما پيشنهاد مي كنم كه كباب، چاي و نان مخصوص باكو را نوش جان كنيد.

چرا بايد از باكو در آذربايجان ديدن كنيد؟

در باكو چه كار كنيم؟
خيلي از مردم دنيا به باكو "دبي كوچك" مي گويند و دليل آن هم جاذبه هاي گردشگري و تفريحات متنوع و هيجان انگيزش است كه در هر گوشه شهر خودنمايي مي كنند. باكو به قدري شهر جذابي است كه در تمام روز شما را سرگرم نگه مي دارد و نكته جالب توجه اين است كه باكو و تفريحاتش به سرعت در حال رشد هستند.
تفريحاتي مورد علاقه من در باكو
در اطراف شهر قديمي قدم بزنيد: اگر شما فقط وقت يك كار در باكو را داشتيد، شك نكنيد و به شهر قديمي برويد و در اطراف آن گشت و گذار كنيد. در شهر قديمي خيابان هاي سنگفرش زيبا، كوچه هاي مارپيچ باريك اسرار آميز، فروشگاه هاي محلي و همچنين كافه و رستوران هاي جذابي وجود دارد  كه ديدنشان شگفت زده تان مي كند.

چرا بايد از باكو در آذربايجان ديدن كنيد؟

به بالاي برج هاي فليم برويد: برج هاي فليم خاص ترين و برجسته ترين ساختمان هاي شهر هستند. اين سه ساختمان يك شكل جذابيت بصري فوق العاده اي دارند و ارزشش را دارد كه زماني از سفرتان را به آن اختصاص دهيد و به بالاي برج ها برويد و نماي زيباي شهر را از ارتفاع تماشا كنيد و لذت ببريد.

چرا بايد از باكو در آذربايجان ديدن كنيد؟

از موزه مركزي حيدر عليف ديدن كنيد: قطعا يكي از تجربه هاي بي نظير من در باكو بازديد از موزه حيدر عليف بود. اين موزه زيبا و جذاب توسط معمار مشهورعراقي-بريتانيايي يعني زاها حديد طراحي شده است و زيباييش مثال زدني است.
در ساحل درياچه ي خزر قدم بزنيد: درياچه خزر در كناره شهر باكو قرار دارد. خيابان هاي طولاني ساحلي باكو براي قدم زدن عالي هستند. اين خيابان ها مملوء از كافه، رستوران هاي جذاب و سالن هاي كنسرت هستند و اوقاتي خوش را برايتان رقم مي زنند.

چرا بايد از باكو در آذربايجان ديدن كنيد؟

به مسابقات فرمول يك سالانه باكو برويد: اگر شما هم مثل من عاشق سرعت و مسابقات اتومبيل راني هستيد، حتما در زمان مسابقات به باكو برويد و يكي از بهترين مسابقات جهاني را تماشا كنيد و لذت ببريد.
غذاهاي خوشمزه باكو را امتحان كنيد: براي اينكه سفر خود را كامل كنيد، حتما از غذاهاي محلي باكو تست كنيد. غذاهاي باكو كمي شبيه غذاهاي ايراني و تركي است. باكو كباب هاي خوشمزه اي دارد كه حتما بايد آن ها را امتحان كنيد. علاوه بر  اين باكويي ها چاي را با مرباي توت فرنگي مي خورند كه به شما پيشنهاد مي كنم چشيدن طعم بي نظير آن را از دست ندهيد.

چرا بايد از باكو در آذربايجان ديدن كنيد؟

كلمات آخر
من واقعا از سفر كوتاهم به باكو لذت بردم و آرزو مي كنم كه بتوانم هرچه زودتر دوباره به اين شهر زيبا و ديدني سفر كنم. راستش آنقدر پيشرفت باكو سريع است كه تصورش را هم نمي توانم بكنم كه دفعه بعد كه باكو بروم، آسمان خراش ها و جاذبه هاي گردشگري جديد شهر به چه صورتي هستند. سفر به باكو در هر زماني لذت بخش است و اين حس خوب را براي شما عزيزان هم آرزو مي كنم.

چرا بايد از باكو در آذربايجان ديدن كنيد؟

اگر تمايل داريد از طريق آژانس مسافرتي مهرپرواز رزرو تور خود را انجام دهيد، مي توانيد با همكاران ما در آژانس در ارتباط باشيد، همچنين بليط ارزان هواپيما را مي توانيد در وب سايت مهرپرواز و با چندتا كليك ساده تهيه كنيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۲۲:۴۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی