مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

كالاهايي در استانبول كه نظير آن را در هيچ كجاي جهان پيدا نخواهيد كرد!
خيلي از كالاهاي تركيه در كشورهاي ديگر نيز وجود دارد و يا حتي نمونه شان را كشورهاي ديگر نيز توليد مي كنند. اما تعدادي كالاهايي كه فقط مي توانيد آن ها را از خود استانبول تهيه كنيد.
در اين مقاله آژانس مسافرتي مهرپرواز شما را با اين 8 كالاي خاص و منحصر به فرد در شهر استانبول آشنا مي كند تا اگر با تور استانبول پاييز 97  به اين شهر سفر كرديد بدانيد كه اين اجناس را بايد در كجاي استانبول خريداري كنيد!

8 چيزي كه فقط  و فقط مي توانيد در استانبول بخريد!

سراميك هاي نقاشي شده دست ساز به سبك شهر ايزنيك
اگرتا به حال به هركدام از مسجدهاي تركيه رفته باشيد، احتمالا توجهتان به رنگ قرمز و فيروزه اي كاشي هاي رنگارنگ اين مساجد جلب شده است. اگرچه اين سراميك ها رشد خود را در زمان عثماني كرده اند، اما اين سنت در كشور زيباي تركيه همچنان ادامه دارد و فقط چند جا در تركيه وجود دارد كه واقعا سراميك هاي دست ساز را مي فروشند. پس به بازار بزرگ استانبول برويد و از ديدن اين هنر زيبا لذت ببريد.

8 چيزي كه فقط  و فقط مي توانيد در استانبول بخريد!

باقلواي بيلگو گلو
باقلوا نوعي شيريني است كه در خيلي از فرهنگ هاي خاورميانه مشهور است و خيلي راحت بيرون تركيه نيز يافت مي شود. اما باقلواي مخصوص پسته اي شيريني فروشي بيلگوگلو را فقط و فقط در تركيه مي توانيد پيدا كنيد. اين باقلواها با پسته و كره درست شده اند و طعم بسيار لذيذي دارند كه هيچ گاه فراموش نخواهيد كرد.اين شيريني فروشي مشهور در محله كادي كوي استانبول واقع شده است و در بدو ورودتان به مغازه با ديدن ويترين پر از باقلوا شگفت زده مي شويد.به شما توصيه مي كنيم در طي سفرتان به استانبول باقلواهاي اين شيريني فروشي بي نظير را از دست ندهيد. 

8 چيزي كه فقط  و فقط مي توانيد در استانبول بخريد!

منسوجات مغازه تولو
تركيه تنها كشوري نيست كه پارچه و منسوجات توليد مي كند، اما فقط تركيه است كه مغازه منسوجات فروشي به خوبي مغازه تولو دارد. فروشگاه تولو يك فروشگاه جذاب است كه انواع و اقسام كالاهاي رنگارنگ مثل كوسن هاي زيبا و بامزه و همچنين روتختي هاي رنگارنگ و ديگر كالاهاي پارچه اي را مي فروشد و قطعا نظير آن را در هيچ جاي ديگر جهان پيدا نخواهيد كرد. تولو بهترين فروشگاه براي كساني است كه عاشق دكوراسيون رنگي رنگي خانه هستند. اين فروشگاه در منطقه فاتيح استانبول واقع شده است و قطعا از ديدن كالاهاي رنگارنگ و زيباي آن لذت خواهيد برد.

8 چيزي كه فقط  و فقط مي توانيد در استانبول بخريد!

قهوه تركي نوري توپلار
قهوه تركي در هر كجاي جهان يافت مي شود اما فقط در نزديكي بازار بزرگ استانبول است كه مي توانيد قهوه اي به خوش طعمي قهوه نوري توپلار پيدا كيند. اين كافه در سال 1890 تاسيس شده است. اين كافه دانه هاي قهوه را در آتش هيزمي بو مي دهد . طعم بي نظير اين قهوه ها را تا آخر عمر فراموش نخواهيد كرد. پس حتما در طول سفرتان به استانبول به اين كافه فوق العاده جذاب در محله  فاتيح سر بزنيد.

8 چيزي كه فقط  و فقط مي توانيد در استانبول بخريد!

وسايل حمام عبدالله
وسايل حمام تركي نيز در همه جاي جهان فراگير شده است و فروشگاه هايي در اقصي نقاط جهان اين محصولات را به فروش مي رسانند، اما شما فقط در بازار بزرگ استانبول در فروشگاه عبدالله مي توانيد محصولات طبيعي مثل ليف هاي ساخته شده از تركيب ابريشم، كتان و پنبه پيدا كنيد و يا صابون هاي دست ساز و طبيعي را خريداري كنيد.

8 چيزي كه فقط  و فقط مي توانيد در استانبول بخريد!

حوله هاي ارگانيك و طبيعي فروشگاه جنيفر
فروشگاه حمام جنيفر در بازار آستارا در محله فاتيح استانبول واقع شده است و يكي ديگر از جاهاييست كه در طي سفرتان به استانبول حتما بايد به آن سر بزنيد. اين فروشگاه توسط يك كانادايي در استانبول افتتاح شده است و با خانواده هاي حوله باف اصيل تركي كار مي كند و شما مي توانيد از آن حوله هاي نرم و پشمالوي زيبا و دست ساز را تهيه كنيد.

8 چيزي كه فقط  و فقط مي توانيد در استانبول بخريد!

قاليچه هاي كلاسيك تركي فروشگاه اتنيكون و دهوكو
همان طور كه مي دانيد تركيه يكي از كشورهاي مشهور توليد كننده قاليچه است. فروشگاه هاي اتنيكون و دهوكو (با مديريت يكسان) هر دو بهترين قاليچه هاي تركي را عرضه مي كنند. چه قاليچه هاي سنتي را دوست داشته باشيد، چه قاليچه هاي مدرن را، هر دو فروشگاه بهترين گزينه ها را به شما نشان مي دهند. اين دو فروشگاه در بازار بزرگ درست رو به روي همديگر قرار دارند و شما خيلي راحت مي توانيد از هر دو ديدن كنيد. 

8 چيزي كه فقط  و فقط مي توانيد در استانبول بخريد!

شيريني هاي خوش طعم تركي فوشگاه هاسي بيكير
شيريني هاي تركي نيز در همه جاي دنيا پيدا مي شوند، اما فقط فروشگاه هاسي بيكير استانبول مي توانيد شما را به زمان هاي گذشته ببرد. چراكه اين مغازه از سال تاسيسش يعني سال 1777 تغييرات چنداني نداشته است. پس حتما به آن سر بزنيد و شيريني هاي آن را با سفر به زمان تست كنيد و لذت ببريد.

8 چيزي كه فقط  و فقط مي توانيد در استانبول بخريد!

از شما بابت مطالعه اين مقاله ممنونيم،اميدواريم كه واستون مفيد بوده باشه ،راستي دوستاني كه قصد دارنبليط هواپيما بخرن ميتونن به صورت آنلاين و خيلي ساده به وب سايت مهرپرواز مراجعه كنن و بليط ارزان قيمت هواپيما رو به هر كجاي جهان به صورت آنلاين رزرو كنن!در جريان باشيد كه نرخ بليط هاي پروازي مهرپرواز از همه جاي ديگه ارزانتر و مطمئن تره!

امتياز:
بازديد:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۴۹:۲۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی