مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

ديوالي جشني است پر از چراغ كه بر اساس ريشه پر عمق معنوي و مذهبي در هند برگزار مي شود. به عبارتي هنديان سرتاسر دنيا اين جشت را برپا مي كنند وليكن به دليل برپايي سراسري كه در هند دارد، بيشتر در خود كشور هندوستان به چشم مي آيد. در اين جشنواره هنديان كل شهر را با با چراغ هاي نفتي، گل هاي معطر و شن و ماسه هاي رنگي كه به شكل نيلوفر آبي در آمده اند، تزئين مي كنند و با آتش بازي جشن مي گيرند.

جشنواره پاييزي ديوالي

اين جشن نوعي احترام به خداي هندو ها مي باشد كه به مدت 5 روز برپا خواهد بود. جشنواره ديوالي مي تواند نسخه هندي جشن كريسمس باشد. جشن ديوالي كه در فصل پاييز برگزار مي شود، به منظور پايان برداشت محصول و آغاز سال مالي جديد در هند مي باشد. زندگي در هند بر روي محور ارضي است و در اين زمان هندي ها بدهي هاي خود را صاف مي كنند و براي داشتن سالي پربار و پرمحصول به عبادت مي نشينند. بسياري از مردم از سرتاسر جهان خود را با تور پاييز هند به اين كشور پرجمعيت مي رسانند تا بتوانند اين جشنواره بسيار زيبا و خاص را از نزديك مشاهده نمايند. 
دو روز اول جشن به تزيين و آماده سازي مي گذرد و در روز سوم آتش بازي شروع مي شود، در روز چهارم دوستان و بستگان به ديدن هم مي روند و هديه به هم مي دهند، در روز پنجم و آخرين روز جشنواره برادران به ديدن خواهران متاهل خود رفته و خواهران نيز مي بايست غذاي بسيار مجللي آماده نمايند. 

جشنواره پاييزي ديوالي

آتش بازي و چراغ هاي نفتي و مشعل ها نمايي فوق العاده زيبا را در آسمان شب نمايان مي كنند. براي هندوها نور نشانه پيروزي خير بر شر مي باشد و ديوالي زمان وحدت است. اين جشن به همان اندازه كه از لحاظ بصري زيباست، از نظر معنوي نيز داراي معناي عميقي مي باشد. مردم هند در طول جشنواره ديوالي بسيار گرم و مهمان نواز هستند چرا كه بر اين اعتقاد هستند كه يك سال فقر و بد شانسي از آنها دور خواهد شد. در اين 5 روز بسياري از خانه ها درهايشان باز است و با چراغ هايي زيبا تزئين و نوراني شده اند و اين امر فضاي بسيار گرم و صميمي را به مهمانان القا مي كند. 
چنانچه تمايل داريد از ديگر رويدادها در فصل پاييز و در اقصي نقاط دنيا مطلع شويد، مي توانيد به وبسايت رسمي آژانس مسافرتي مهرپرواز مراجعه نماييد.

جشنواره پاييزي ديوالي

امتياز:
بازديد:
[ ۷ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۰۲:۳۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی