مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اگر قصد داريد كه در ماه مي، به جنوب شرقي آسيا سفر كنيد، بايد در نظر داشته باشيد كه برخي مقاصد در جنوب شرقي آسيا همانند بانكوك و سايگون در اين زمان از سال به شدت گرم هستند و حتي شاهد باران هاي شديدي خواهيم بود. وليكن مكان هايي مانند چين، ژاپن و يا كره جنوبي در ماه مي مي توانند از بهترين مقاصد سفر در اين زمان باشند. همچنين قسمت هايي از هند نيز مي تواند از ديگر مقاصد عالي براي سفر در اين ماه باشند. آژانس مسافرتي مهرپرواز امروز برايتان ليستي تهيه كرده است تا در آن بتوانيد با مقاصد عاليگردشگري در ماه مي آشنا شويد و براي سفر خود در آن بازه زماني برنامه ريزي بسيار خوبي داشته باشيد تا سفري خاطره انگيز و فوق العاده را براي خود رقم بزنيد.

شهر بالي در اندونزي (Bali In Indonesia)

با وجود اينكه اكثر بخش هاي جنوب شرقي آسيا در اين ماه بسيار گرم و مرطوب هستند، وليكن بالي در ماه مي داراي آب و هواي نسبتاً سرد و خشكي مي باشد. با اينكه اين جزيره به مقدار كمي در جنوب خط استوا قرار گرفته است، بيشتر روزهاي سال آب و هواي گرم و مرطوبي دارد اما با اين وجود ماه مي پاييز در شهر بالي به شمار مي رود. با تمام اين اوصاف بالي يكي از بهترين مقاصد سفر در ماه مي، مي باشد چرا كه هم از هواي بسيار خوبي برخوردار است و هم جمعيت كمي در اين ماه از سال در آنجا هستند. در اين ماه قيمت هتل هاي بالي نسبتاً ارزان و مناسب است چرا كه ماه مي جزو فصل پرگردشگر بالي محسوب نمي شود و پيدا كردن پروازي با قيمت مناسب هم نبايد كار دشواري باشد. 

شهر بالي در اندونزي (Bali In Indonesia)

شهر توكيو در ژاپن (Tokyo In Japan)

توكيو داراي زمستان هاي بسيار سرد و تابستان هاي بسيار گرمي مي باشد، بنابراين بازديد از توكيو در ماه مي، مي تواند خوبي آب و هواي هر دو فصل را در پيش داشته باشد. البته ممكن است بارش باران را هم در اين بازه زماني مشاهده نماييد كه در تمام سال وجود دارد و از اين بابت شهر به شكل بسيار مناسبي تجهيز شده است. در اين ماه قيمت هتل هاي شهر نيز مناسب است چرا كه هنور وارد فصل شلوغ تابستان نشده ايم. بيشتر گردشگران و توريست ها شهر توكيو را براي بازديد انتخاب مي كنند چرا كه هم بسيار قابل فهم است و هم توكيو شهر بزرگ با پيشنهاد هاي فوق العاده اي مي باشد. همچنين مي توانند با قطار هاي سريع السير به راحتي به شهرهاي ديگر بروند و دسترسي داشته باشند كه بسيار ميج و شگفت انگيز نيز مي باشد اما ممكن است كمي گران باشد. 

شهر توكيو در ژاپن (Tokyo In Japan)

شهر سئول در كره جنوبي (Seoul In South Korea)

همانند توكيو، سئول نيز در فصل بهار و پاييز مكان بسيار خوبي از لحاظ آب و هوايي مي باشد، و شما مي توانيد يكي از بهترين آب و هواهاي اين منطقه را در ماه مي تجربه كنيد. اين شهر بسيار بزرگ براي توريست هايي كه از مقاصد بسيار دور به اينجا سفر مي كنند چندان شناخته شده نيست وليكن كارها و فعاليت هاي بسياري هست كه مي توان انجام داد. علاوه بر اين ها سئول داراي مجموعه اي از بهترين غذاهاي آسيايي با بهترين و مناسب ترين قيمت هاست كه مورد توجه و مورد علاقه بسياري از افراد از سرتاسر دنياست. تعدادي از گردشگران از سئول شروع مي كنند و از طريق قطار و يا از طريق پرواز از جاهاي ديگر شبه جزيره كره جنوبيديدن مي نمايند، چنانچه وقت كافي براي سفر داريد، اين ايده بسيار خوبي مي تواند باشد كه از پايتخت شروع كنيد و به نقاط ديگر كشور كه داراي مناظر فوق العاده اي هستند نيز برويد. پروازها در سئول معمولاً ارزان هستند و اين نقطه براي شروع يك تور گردشگري در آسيا مي تواند نقطه بسيار خوبي باشد.

شهر سئول در كره جنوبي (Seoul In South Korea)

شهر لونگ پرابنگ در لائوس (Luang Prabang In Laos)

بعد از ظهرهاي لونگ پرابنگ در ماه مي گرم است وليكن همانند شهرهاي بزرگ ديگر احساس خفگي نمي كنيد چرا كه اين شهر به خوبي در منطقه گسترش پيدا كرده است و در كنار رودخانه اي عريض واقع شده است. عصرها هوا به سوي خنكي و سرد شدن مي رود. به اندازه كافي گرماي هواي روز را كاهش مي دهد. فروشگاه هاي شبانه در اين شهر بهترين راه براي گذراندن زمان به هنگام غروب آفتاب هستند. سفر به لونگ پرابنگخيلي راحت نيست! چرا كه فرودگاهي بزرگ به همراه پروازهايي ارزان قيمت به اين شهر پيدا نمي شود. از اين رو اكثر توريست ها و گردشگران ترجيح مي دهند كه از بانكوك يا ويتنام بازديد نمايند. اما اگر شما خواهان ديدن اين نقطه در بين بهترين مقاصد براي سفر در ماه مي هستيد، مي تواند گزينه بسيار خوبي براي توقفي كوتاه در طول سفر شما باشد. 

شهر لونگ پرابنگ در لائوس (Luang Prabang In Laos)

شهر كوالالامپور در مالزي (Kuala Lumpur In Malaysia)

شهر كوالالامپور در بيشتر روزهاي سال بسيار گرم و سوزان است و توانايي بارش هاي سنگين را در هرروز سال دارد، وليكن ارزش بازديد از اين شهر بسيار زياد است. كوالالامپور شهري مدرن و نسبتاً ثروتمند به همراه بهترين امكانات حمل و نقل عمومي مي باشد. مسيرهاي حمل و نقل بالاي شهر قرار گرفته اند و اين مزيت را براي شما به ارمغان ي آورند كه تهويه اي عالي و خنك زير پاهاي شما در شهر باشد. هتل هاي كوالالامپور بهترين مكان براي چانه زدن بر سر قيمت هستند و شما مي توانيد معامله اي صورت دهيد به طوري كه هتلي 4 ستاره را كه قيمت آن حداقل 3برابر هتل هاي نزديك سنگاپور است را به قيمتي مناسب فراهم كنيد. رزرو بليط هواپيما كوالالامپور و پرواز به كوالالامپور بسيار راحت مي باشد زيرا داراي فرودگاه عظيمي است كه يكي از قطب هاي اصلي پروازهاي آسيايي به شمار مي رود. 

شهر كوالالامپور در مالزي (Kuala Lumpur In Malaysia)

شهر سنگاپور در سنگاپور (Singapore In Singapore)

سنگاپور از جهت جنوب خيلي دور از كوالالامپور نيست، بنابراين مي توان گفت الگو و اقليم بارشي نسبتاً يكساني با كوالالامپور دارد. هر دو شهر تركيب بسيار جالبي از فرهنگ هندي، چيني و مالايي به همراه غذاهايي باور نكردني از هر فرهنگ مي باشند. در كل سنگاپور شهر گراني محسوب مي شود، به طوري كه هتل هاي سنگاپور و ديگر قيمت هايش از كوالالامپور نيز بيشتر است وليكن باز هم ارزش ديدن را دارد. بازديد از سنگاپور از نظر اينكه هزينه مناسب در بيايند آنچنان كار سختي نيست! اگر شما بتوانيد تختي ارزان پيدا كنيد و يا از رفتن به رستوران ها و بارهاي گران قيمت و معروف خودداري نماييد، سنگاپور مي تواند يكي از بهترين مقاصد براي سفر در ماه مي باشد.

شهر سنگاپور در سنگاپور (Singapore In Singapore)

شهر بانكوك در تايلند (Bangkok In Thailand)

ممكن است به نظر برسد كه بانكوك در ليست ما براي بهترين مقاصد براي سفر در ماه مي قرار نداشته باشد زيرا كه در اين ماه سال بسيار گرم و مرطوب است و بارش هاي شديدي دارد، وليكن بارش ها نهايتاً در 30 دقيقه به اتمام مي رسد و همچنين سرتاسر بانكوك پر شده از فروشگاه هاي بزرگ و بسيار پيشرفته اي كه داراي تهويه هواي بسيار خوبي مي باشند كه خريد را در تمام روزهاي سال لذت بخش مي كند. پروازها در بانكوك معمولا به نسبت نواحي ديگر داراي قيمت مناسب تري هستندو هتل هاي بانكوك و خوابگاه هاي بانكوك در اكثر اوقات قيمت هاي مناسبي دارند. از آنجايي كه ماه مي در بانكوك جزو فصل هايي است كه بين زمان شلوغي و خلوتي قرار دارد، شما مي توانيد هتلي 4 ستاره را به قيمت هتل 2 يا 3 ستاره رزرو كنيد.

شهر بانكوك در تايلند (Bangkok In Thailand)

شهر چيانگ ماي در تايلند (Chiang Mai In Thailand)

شهر چيانگ ماي دومين شهر تايلند است كه در ماه مي از بهترين مقاصد سفر محسوب مي شود. در ماه مي شهر چيانگ ماي داراي روزهاي گرم است وليكن حداقل در عصرها به ميزان كافي هوا خنك مي شود و گرماي آن كاهش مي يابد. چيانگ ماي از شهرهايي است كه داراي فروشگاه هاي شبانه است و بيشتر افراد محلي ترجيح مي دهند در طول روز از گرما دوري كنند و از غروب به بعد به فعاليت بپردازند. اين شهر نيز از آن شهرهايي است كه هتل هايش با چانه زدن قيمت ها را طوري عوض مي كنند كه گويي اشتباه شده و قيمت جديد فقط يك اشتباه چاپي است. اين شهر يكي از بهترين مكان ها براي خوش گذراني در ماه مي مي باشد.

شهر چيانگ ماي در تايلند (Chiang Mai In Thailand)

شهر هانوي در ويتنام (Hanoi In Vietnam)

شهر هانوي در ماه مي بارش هاي شديدي را دارد كه البته پيدا كردن سرپناه در شروع طوفان و بارش كار بسيار آساني است. دماي هوا در اين بازه زماني مطلوب است و ارزش بازديد را دارد. هتل ها داراي قيمتي ارزان و بسيار مناسب هستند به گونه اي كه مي توانيد قسمت بيشتر پول خود را كه براي رزرو هتل كنار گذاشته ايد، با گرفتن اتاقي با پيشنهاد كمتر، براي خود نگه داريد.

شهر هانوي در ويتنام (Hanoi In Vietnam)

شهر گوا در هند (Goa In India)

بهترين زمان سفر به گوا از ماه دسامبر تا مي مي باشد، بنابراين ماه مي آخرين ماهي است كه مي توانيد از سواحل افسانه اي و بسيار زيبا و آرام اين منطقه لذت ببريد. با شروع فصل ژوئن فصل بارندگي نيز شروع مي شود و باراني بودن و راه افتادن سيل مي تواند مشكل ساز باشد. به دليل اينكه ماه مي آخرين ماه فصل است، جمعيت در اينجا كم مي باشد و قيمت ها نيز از حد معمول حتي كمتر هستند. بيشتر بخش هاي هند در ماه مي بسيار گرم و سوزان مي باشند، وليكن گوا در ماه مي يكي از مناطقي است كه هنوز آب و هواي خوبي دارد. 

شهر گوا در هند (Goa In India)

شهر شانگهاي در چين (Shanghai In China)

شهر شانگهاي يكي از قطب هاي اصلي بين المللي در چين است. بر خلاف پكن، شانگهاي شهري بسيار فشرده است و اكثر مردم انگليسي زبان هستند. هتل هاي شانگهاي طبق استاندارد چين گران هستند وليكن يكي ديگر از بهترين مقاصد براي سفر در ماه مي مي باشد. تور چين معمولاً از پكن گردش خود را شروع مي كند و با شانگهاي و يا يكي از شهرهاي اطراف آن را تمام مي كند.

شهر شانگهاي در چين (Shanghai In China)

امتياز:
بازديد:
[ ۹ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۰۰:۲۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی