مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

سفر به كشور تركيه 

تركيه پر از شگفتي و ديدني هاي كشف نشده است.اين كشور زيبا كه از آسيا تا اروپا كشيده شده است. يكي از جذاب ترين و ديدني ترين مقاصد گردشگري در جهان است.اين كشور با داشتن سواحل بكر، ويرانه هاي اسرار آميز، تاريخي و فرهنگ دوست داشتني و جزاير زيبا و بكري آن به يكي از كشور هاي جذاب و پر طرفدار ميان گردشگران در سراسر دنيا شده است. چنانچه مسافر رزرو تور نوروزي تركيه  هستيد، سعي كنيد از تمام سفر خود لذت ببريد و تا مي توانيد به گردش و تفريح بپردازيد.

سفر به بدروم يكي از زيباترين شهر هاس ساحلي تركيه

شهر زيباي بدروم با سواحلي خاص و منحصر به فرد خود در كرانه هاي درياي اژه همچون مرواريدي درخشان مي درخشد. بدروم جزو قديمي ترين سكونت گاه هاي جهان به شمار مي رود تا جايي كه هردوت در اين شهر چشم به جهان گشود و آرامگاه ماسولوس كه يكي از عجايب هفت گانه كه يادگار شكوه و عظمت جهان باستان است و براي جهان مدرن به ارث مانده است در اين شهر زيبا واقع شده است به طور كلي شهر بدروم براي كساني كه مي خواهند يك فضاي آرام و دور از شلوغي هاي شهري را تجربه كنند مناسب است. سواحل آرام، باغ ها و روستاهاي اطراف شهر و معماري به سبك مصري اين شهر زيبا و توريستي همگي حكايت از يك شهر مناسب گردشگري و توريستي مي كند كه مسافران و گردشگران تور بدروم را از جاي جاي اين كره خاكي به خود جذب مي كنند. به اين شهر لقب زنده ترين شهر توريستي تركيه را داده اند.

 

در بدروم براي گردش و تفريح به كجا برويم

شبه جزيره بدروم در سواحل غربي تركيه واقع شده است و از لحاظ ظاهري كاملا اروپايي دارد. بدروم داراي سابقه طولاني مي باشد. پدر تاريخ، هرودوت، در اينجا به دنيا آمده است. بدروم همچنين مكان يكي از 7 شگفتي هاي دنياي باستان است. در قطب هاي گردشگري نيز سرگرمي هاي زيادي وجود دارد. اما به شما پيشنهاد مي كنم تا آنجا كه مي توانيد با پاي پياده اين شهر را بگرديد و خيابان ها و جاذبه هاي ديدني آن را كشف كنيد. همچنين هر مقصد ساحلي در شبه جزيره بدروم مجموعه اي از سفرهاي قايقي را به صورت روزانه ارائه مي دهد. در تور نوروزي بدروم  براي كشف بافت قديمي و روستايي بدورم وقت بگذاريد. اين روستا ها در پشت مراكز گردشگري، قرار دارد كه مي تواند به شما شگفتي هاي بي نظيري را از تاريخ تركيه و مردمان خونگرم اين منطقه نشان دهد. از مهم ترين جاذبه هاي كه نبارد ديدن آن ها در سفر به بدروم از دست داد عبارتند از: 

در سفر به بدروم در كجا اقامت داشته باشيم 

 

بدروم به دليل جذب گردشگر از سراسر جهان داراي هتل هاي بسياري مي باشد. هتل هاي بدروم همگي داراي بهترين امكانات و با مدرن ترين متد روز دنيا اداره مي شوند. تنوع هتل هاي بدروم بسيار زياد است از هتل هاي 4 و 5 ستاره تا هتل هاي لوكس بدروم كه اقامتي ماندگار درخاطر مسافران تور بدروم با قيمت مناسب بر جاي مي گذارد. از هتل هاي معروف بدروم مي توان به هتل هاي:

بهترين فروشگاه ها و مراكز خريد در بدروم

از بين همه تفريحاتي كه در بدروم وجود دارد، خريد در بدروم يكي از محبوب ترين تفريحات و سرگرمي هاي توريستان در بدروم است. تنوع مراكز خريد بدروم اين را ثابت مي كند كه حتما بدروم جوابگوي سليقه تك تك شما عزيزان براي خريد هست. مراكز خريد بدروم همه چيز از وسايل ارزان گرفته تا كالاهاي برندهاي لاكچري را به فروش مي رسانند و شما با هر بودجه اي كه داشته باشيد به راحتي مي توانيد در بدروم خريد كنيد. از مهم ترين مراكز خريد مي توان به :

و.. اشاره كرد.

نكات مهم در سفر به بدروم

شما براي سفر به بدروم نياز به راهنمايي داريد بهتر از قبل از سفر نكات مهم در مورد اين شهر را بدانيد تا بتوانيد يك سفر عالي را براي خود رقم بزنيد. ما بهترين راهنمايي ها را براي شما داريم :

سفر خوبي را براي شما مسافران گرامي آرزومنديم.

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۲۸:۰۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی