مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

سفر به كشور تركيه 

تركيه يكي از ديدني ترين و جذاب ترين كشور ها با تاريخ غني مي باشد. اين كشور با داشتن جزاير بي نظير و شهرهاي زيبا به يكي از بهترين مقاصد تفريحي و توريسي تبديل شده است. تاريخ غني، ميراث به جا مانده از امپراطوري ها و تمدن ها همه و همه باعث شده است كه گردشگران زيادي به اين كشور زيبا در تورهاي تركيه سفر كنند.

كشور تركيه، به عنوان كشوري كه پلي ميان آسيا و اروپاست ديدن كنيد، كل زمان اقامتتان را بايد به بازديد از اماكن تاريخي اختصاص دهيد و اصلا بدين معنا نيست كه كل سفرتان به تركيه به مثابه يك درس تاريخ خواهد بود! بلكه شما مي توانيد تمام ساعات اقامتتان در تركيه را بيرون از موزه ها و به دور از اماكن تاريخي سپري كنيد و باز هم سفر جذابي را تجربه كنيد و باز هم هر لحظه شگفت زده شويد! چراكه در تركيه آنقدر مناظر شگفت انگيزي وجود دارد كه محال است با ديدن آن ها غرق حيرت نشويد! همه قسمت هاي تركيه از كوهستان هاي بلندش تا سواحل شني زيبايش و حتي مناظر شهريش به قدري زيبا هستند كه مسلما شما هم از ديدن آن ها شگفت زده مي شويد. چنانچه مسافر قيمت تور تركيه نوروز هستيد، سعي كنيد از تمام سفر خود لذت بريد و تا مي توانيد به گردش و تفريح بپردازيد.

سفر به عروس شهرهاي تركيه آنتاليا 

آنتاليا، در منطقه ريويرا در كشور تركيه واقع شده است كه از شهرهاي توريستي تركيه مي باشد كه داراي جاذبه هاي گردشگري بسياري است. در اين شهر بلوارهاي بسياري با درختان نخل و لنگرگاه ديدني وجود دارد. در بخش قديمي اين شهر بافت خاصي از خيابان هاي كم عرض و پيچ در پيچ و خانه هاي قديمي و محصور شده، كه بسيار جلب توجه مي كنند.

دلايل زيادي براي بازديد از مشهورترين شهر تفريحي تركيه وجود دارد. با داشتن آثار تاريخي قديمي و زندگي شبانه و مدرن، باعث شده تا هم افراد محلي و هم گردشگران بين المللي به اين شهر زيبا سفر كنند و به طور يكسان عاشق، شهر آرامش بخش آنتاليا در كنار درياي مديترانه شوند. اگر مسافر قيمت تور آنتاليا نوروز 99 هستيد، از نقطه به نقطه اين شهر زيبا ديدن نماييد و يك سفر هيجان انگيز را براي خود رقم بزنيد.

 

در آنتاليا براي گردش و تفريح به كجا برويم

شنا كردن در رودخانه تركيه و تفريح و گشت و گذار در كنار سواحل زيبا آنتاليا مي تواند يك سفر خاطره انگيز را برايتان به ارمغان بياورد. اين شهر داراي يك بندر قديمي جذاب و همچنين هتل هاي بزرگ و جديد و مناظر زيادي از زمان امپراطوري روميان مي باشد. تورهاي قايق در آنتاليا نيز يك فعاليت بسيار پرطرفدار است. شما مي توانيد تا شش ساعت در كشتي بمانيد كه احتمالاً شامل توقف در جزاير آنتاليا و تفريح در ساحلي جنوب آنتاليا خواهد بود. همچنين مي توانيد با دوچرخه الكترونيكي در سواحل و خيابان هاي زيبا اين شهر به كاوش بپردازيد. 

زيباترين قسمت آنتاليا، بندار زيبا آن مي باشد و بهترين راه براي گذراندن يك روز، سفر با قايق مي باشد. شما مي توانيد خط ساحلي آنتاليا را ببينيد، در سواحل شنا كنيد و ماهي تازه بگيريد و بخوريد. اگر به فرهنگ هاي يونان و روم باستان علاقه مند هستيد، بايد از موزه ها و آثار باستاني آن ديدن نماييد. از مهم ترين جاذبه هاي آنتاليا كه بازيد از آن ها را نبايد از دست داد مي توان به :

و... اشاره كرد.

در سفر به آنتاليا در كجا اقامت داشته باشيم هتل

چشم انداز مناظر خيره كننده كوهستاني با آبهاي شفاف مديترانه، همه و همه آنتاليا را به يك مقصد شگفت انگيز تبديل كرده است. اين شهر سالانه ميزبان ميليون ها گردشگر از سراسر جهان مي باشد. خوشبختانه اين شهر براي رسيدگي به اين حجم از گردشگر مجهز شده است و داراي بهترين امكانات مي باشد.

آنتاليا در ساحل زيباي مديترانه، اقامتگاه هاي وسيعي را در اختيار بازديد كنندگان قرار مي دهد. اگرچه بسياري از هتل هاي آنتاليا در منطقه قديمي Kaleici يا شهر تفريحي ساحلي لارا يافت مي شوند، اما گزينه هاي زيادي براي رسيدگي به تمام سليقه ها براي اقامت وجود دارد. چه هتل هاي شيك و مدرن در منطقه قديمي و چه هتل هاي فوق لوكس و مجلل، آنتاليا سليقه شما را برآورده مي كند. اكثر هتل هاي آنتاليا داراي پارك هاي آبي مي باشند و بسيار مجهز هستند. از بهترين هتل ها آنتاليا مي توان به :

 

بهترين فروشگاه ها و مراكز خريد در آنتاليا

مراكز خريد در آنتاليا توصيف كردني هستند و حتماً وصف آنها را شنيده ايد. خريد جز فراموش نشدني ترين تفريحات مي باشد كه در برنامه همه مسافران جاي دارد. گردشگراني كه با تور آنتاليا به اين شهر مي آيند، قطعاً سري به اين مراكز خريد مي زنند. از معروف ترين و بهترين مراكز خريد در آنتاليا مي توان به :

و... اشاره كرد.

در سفر به آنتاليا اين تفريحات را نبايد از دست بدين 

 

شهر رنگارنگ و جذاب آنتاليا در كشور زيباي تركيه بين مردم سراسر جهان يكي از مقاصد محبوب براي داشتن يك مسافرت دل انگيز است. خط ساحلي زيبا، شن هاي طلايي و رويايي، معماري رومي جذاب و آثار باستاني تاريخي بسيار ارزشمند، آنتاليا را به قدري جذاب كرده است كه هر مسافري را با هر طبع و سليقه اي خشنود و راضي مي كند. آنتاليا آنقدر جذابيت هاي مختلف و متنوع دارد كه ممكن است شما هم براي انتخاب برنامه سفرتان كمي گيج شويد! در سفر به اين شهر زيبا و ساحلي نبايد اين نكات و تفريحات را از دست بدهيد:

تيم مهرپرواز بهترين ها را در سفر براي شما مسافران گرامي آرزو دارد.

امتياز:
بازديد:
[ ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۶:۰۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی