مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
تفريحاتي كه سفرتان به تركيه را از اين رو به آن رو مي كنند
 
تركيه كشوري است كه امكان تجربه انواع و اقسام تفريحات در آن وجود دارد و به راحتي مي توان گفت كه هر كسي با هر بودجه اي كه داشته باشد، مي تواند يك دل سير در تركيه تفريح كند. با ما همراه باشيد تا يك سري از تفريحات جالب تركيه را به شما معرفي كنيم كه شايد اصلا فكرش را هم نمي كرديد در تور تركيه مي توانيد تجربه شان كنيد. اين تفريحاتي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم، جزء جذاب ترين و خاص ترين تفريحات تركيه هستند و به شما قول مي دهيم كه اگر امتحانشان كنيد، سفرتان به تركيه از اين رو به آن رو مي شود.
 
غواصي در يكي از بهترين لوكيشن هاي غواصي دنيا در تركيه
 
اگر از شهر كاش، 10 دقيقه اي را با قايق طي كنيد، به يكي از جالب ترين لوكيشن هاي غواصي تركيه مي رسيد. در اين لوكيشني كه از آن حرف مي زنيم، يك هواپيماي قديمي به اعماق آب رفته است كه در طول جنگ جهاني دوم ساخته شده بود و از سال 2009 تا كنون در زير آب هاي اين منطقه از تركيه قرار گرفته است. امروزه اين هواپيما به لانه موجودات دريايي تبديل شده است و به خاطر همين هم هست كه غواصي در اين قسمت از آب هاي مديترانه، تجربه بسيار جالبي است كه نبايد فرصت امتحان كردنش را از خودتان بگيريد.
 
 
موج سواري در شبه جزيره چشمه ازمير
 
اگر حدودا يك ساعتي از غرب ازمير فاصله بگيريد، به منطقه اي مي رسيد كه موج سواران عاشق آن هستند! در شهر چشمه تعداد زيادي ساحل وجود دارد كه هر كدامشان براي گروهي از موج سواران مناسب هستند و هر كسي به نسبت توانمندي هايي كه دارد و با توجه به مهارتي كه در موج سواري دارد، مي تواند ساحلي با بادهاي شديدتر يا ضعيف تر را براي موج سواري خود انتخاب كند.
 
گشت زدن با كشتي كروز در آب هاي مديترانه 
 
در شب هايي كه نور ماه كم است، آب هاي مديترانه درخشش بسيار جالبي دارند و شما زيبايي آن را فقط در صورتي مي توانيد ببينيد كه سوار كشتي كروز شويد، در آب هاي مديترانه گشتي بزنيد و از آرامش و سكوت بي انتهاي دريا لذت ببريد. بدون شك مي توان گفت كه گشت زدن با كشتي كروز در آب هاي مديترانه، از جالب ترين تفريحاتي است كه مي توانيد در تركيه تجربه اش كنيد.
 
 
بالن سواري بر فراز افسوس كوش آداسي
 
شهر باستاني افسوس از جالب ترين جاذبه هاي گردشگري تركيه به حساب مي آيد و يك شگفتي تاريخي محسوب مي شود. به خاطر همين هم هست كه در طول سال، توريستان زيادي به كوش آداسي سفر مي كنند تا ساعت ها در شهر باستاني افسوس قدم بزنند و از نزديك اين شهر تاريخي را ببينند. اما جالب است كه بدانيد يك سري از توريستان روش جالب تري را براي بازديد از شهر باستاني افسوس انتخاب مي كنند و از طريق بالن سواري، كل مجموعه افسوس را تماشا مي كنند. به شما قول مي دهيم كه اگر شما هم بالن سواري در شهر باستاني افسوس را امتحان كنيد، بيشتر از هر توريست ديگري از فرصت بازديدتان از اين شهر باستاني استفاده خواهيد كرد و با خاطراتي ماندگارتر به خانه باز خواهيد گشت.
 
قايق سواري در شهر غرق شده ليسيان
 
جالب است كه بدانيد در قرن 2 ميلادي، يك زلزله در شهر ليسيان اتفاق افتاده است و همان زلزله باعث شده كه ساختمان هاي شهر به زير سطوح آب برود. قسمت جالب ماجرا اين است كه امروزه اين امكان براي توريستان فراهم شده است تا در ميان اين شهر غرق شده، قايق سواري كنند و تجربه بسيار خاص و متفاوتي را در سفر به تركيه و بازديدشان از اين شهر باستاني كسب كنند. 

گشت و گذار در داليان
 
بدون شك يكي از جذاب ترين و زيباترين مناطق ساحلي تركيه، شهر داليان است. اين شهر بين مارماريس و فتحيه واقع شده است و زيبايي طبيعيش وصف نشدني است. كافي است كه شما هم با كشتي يا قايق گشتي در رودخانه داليان بزنيد و يك به يك از جاذبه هاي گردشگري داليان ديدن كنيد تا شما هم با ما در اين زمينه هم عقيده شويد كه داليان يكي از جذاب ترين شهرهاي تركيه است. 
 
طبيعت گردي در مسير ليسيان
 
اگر شما هم اهل طبيعت گردي باشيد، مطمئنا شيفته مسير ليسيان تركيه مي شويد. ليسيان نام يك مسير طبيعت گردي در تركيه است كه در ميان راه آن جاذبه هاي گردشگري و اماكن تاريخي متعددي وجود دارد و شما مي توانيد مسير آن را با دوچرخه و يا با پاي پياده طي كنيد. به هر حال اگر شما هم جزء افراد ماجراجو هستيد، مطمئنا گشت و گذار در اين مسير از هر تفريح ديگري در تركيه برايتان جذاب تر خواهد بود.
 
اسكي در پيست كارتال كايا
 
خيلي از توريستان فكر مي كنند كه فقط فصل تابستان مناسب سفر به تركيه است و به خاطر همين هم شلوغي هاي تركيه در فصل تابستان را به جان مي خرند و اصلا به سفر به تركيه در فصل هاي ديگر سال فكر نمي كنند. اما بايد به شما بگوييم كه سفر به تركيه در فصل زمستان هم جذابيت هاي خاص خودش را دارد كه يكي از آن ها تفريح در پيست هاي اسكي تركيه است. به شما توصيه مي كنيم كه اگر در فصل زمستان گذرتان به تركيه افتاد، حتما به پيست كارتال كايا كه حدودا 3 ساعت با استانبول فاصله دارد و حدودا 1،500 بالاتر از سطح دريا است، برويد و خودتان را براي تجربه يك روز زمستاني به يادماندني در تور تركيه آماده كنيد.
 
رفتينگ در رودخانه چوروح
 
جالب است كه بدانيد رودخانه چوروح، يكي از مشهورترين رودخانه هاي خروشان جهان است و براي تجربه رفتينگ (قايق سواري در آب هاي خروشان) شرايط بي نظيري دارد. در واقع رودخانه چوروح جزء 10 رودخانه برتر جهان براي تجربه تفريح رفتينگ به حساب مي آيد و به خاطر همين هم محبوبيت جهاني دارد. اين رودخانه در شمال شرق تركيه واقع شده است و با اينكه يك رودخانه دورافتاده در تركيه است، طرفداران زيادي دارد. با اين حساب، مي توان گفت كه اگر شما هم اهل ماجراجويي هستيد و از طرفداران ورزش آبي رفتينگ هستيد، ارزشش را دارد كه اين مسير را طي كنيد تا تجربه قايق سواري در يكي از بهترين رودخانه هاي خروشان جهان را كسب كنيد. براي رزرو تور تركيه مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.
 
 
 
امتياز:
بازديد:
[ ۳ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۵:۱۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی