مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
روش هاي كانادايي ها براي جشن گرفتن سال نو ميلادي
 
جشن سال نو ميلادي بزرگترين جشن كشور كانادايي ها به حساب مي آيد و به خاطر همين هم هست كه در زمان جشن سال نو ميلادي، شهرهاي كانادا پر از جشن ها و مهماني هاي جالب مي شوند. اما جالب است كه بدانيد خيلي از مردم كانادا به گذراندن شب سال نو در كافه ها و اماكن تفريحي علاقه ندارند و سال نو را به شيوه خودشان جشن مي گيرند! به هر حال اگر شما هم مي خواهيد براي شركت در جشن سال نو ميلادي به كانادا سفر كنيد و اتفاقا دلتان مي خواهد كه به شيوه هاي كانادايي، در اين جشن باشكوه شركت كنيد؛ با ما همراه باشيد تا به شما بگوييم كه اهالي كانادا چگونه سال نو ميلاديشان را جشن ميگيرند. شما براي سفر به كانادا همين حالا بايد اقدام نماييد.
 
جشن گرفتن سال نو ميلادي در كانادا با ماهي گيري در يخ
 
از قديم الايام ماهي گيري در يخ يك تفريح زمستاني جالب به حساب مي آمده است كه البته شرايط سخت خاص خودش را داشته است. اما امروزه يك سري شركت در اين خصوص تاسيس شده اند و يك سري كلبه هاي گرم و نرم به همراه تجهزات لازم را براي مردم فراهم مي كنند تا در آرامش و رفاه كامل به ماهيگيري در يخ بپردازند و سال نو ميلاديشان را به بهترين شكل ممكن جشن بگيرند. 

جشن گرفتن سال نو ميلادي در كانادا با اسكي روي يخ
 
مردم كانادا هميشه به اسكي روي يخ علاقه دارند و اين تفريح هميشگيشان هست. به خاطر همين هم هست كه بعضي از آن ها علاقه دارند كه سال نو ميلاديشان را با اسكي روي يخ جشن بگيرند و همزمان به تماشاي آتش بازي نيز بنشينند. اگر شما هم در شب سال نو ميلادي به پيست هاي اسكي مشهور كانادا مثل پيست اسكي ميدان نيتن فيليپس تورنتو، پيست اسكي پارك بانرمان در شهر سنت جان يا پيست اسكي پارلمان هيل در اوتاوا برويد؛ مي توانيد همزمان هم اسكي روي يخ را تجربه كنيد، هم برنامه آتش بازي را تماشا كنيد و هم به موسيقي زنده گوش دهيد و با خوردن يك فنجان هات چاكلت، سال نو خود را به بهترين شكل ممكن آغاز كنيد. هنوز براي سفر به كشور كانادا برنامه ريزيه نكرده ايد؟! عجله كنيد زماني باقي نمانده است.
 
جشن گرفتن سال نو ميلادي با تماشاي شفق قطبي
 
درست است كه تماشاي آتش بازي تجربه بسيار جالبي است، اما مشخص است كه زيبايي هيچ آتش بازي قابل مقايسه با زيبايي شفق قطبي نيست. به خاطر همين هم هست كه يك سري از مردم كانادا ترجيح مي دهند كه به جاي اينكه سال نو را با افراد غريبه و خارجي جشن بگيرند و تلاش كنند كه يك جاي خوب با ديد مناسب به آتش بازي پيدا كنند، به سمت مناطقي در كانادا مي روند كه طبيعت آتش بازيش را به رخ مي كشد! 
شما براي سفر به كانادا، بايد ويزاي كانادا را دريافت نماييد. 
 
جشن گرفتن سال نو ميلادي با شركت در برنامه يك گروه يا يك دي جي كانادايي
 
در كانادا برنامه هاي شاد و مفرح بسياري برگزار مي شود و به خاطر همين هم هر كسي مي تواند برنامه تفريحي باب ميل خودش را در كانادا پيدا كند. بعضي از مردم كانادا ترجيح مي دهند كه در برنامه هاي موزيك گروه ها و يا دي جي هاي كانادايي شركت كنند و به اين شكل حال خوبشان را با ديگران شريك كنند و يك جشن سال نو دسته جمعي را تجربه كنند.
راه و روش براي اخذ ويزاي كانادا، زياد مي باشد. شما همين حالا مي توانيد براي آن اقدام نماييد.
 
جشن گرفتن سال نو ميلادي با شيرجه در آب سرد
 
اين سنت يكي از سنت هاي عجيب مردم كانادا براي جشن گرفتن سال نو ميلادي به حساب مي آيد. در واقع شيرجه زدن در آب يخ مربوط يك رويداد زمستاني است كه در كشورهايي مثل آمريكا و كانادا به نفع خيريه برگزار مي شود. جالب است كه بدانيد اين رويداد در كانادا با روز سال نو ميلادي مصادف است و به خاطر همين هم هست كه يك سري از مردم كانادا با وجود سرد بودن هوا، در اين رويداد شركت مي كنند و در آب يخ درياچه هاي كانادا شيرجه مي زنند تا هم سال نو خود را به يك شيوه جالب و متفاوت جشن بگيرند و هم اينكه كمكي به خيريه كنند. اين رويداد اولين بار در اوايل قرن 20 در ونكوور آغاز شد و كم كم مشهورتر شد تا جايي كه امروزه در تمامي نقاط كشور كانادا جشن گرفته مي شود و قسمت جالب ماجرا اين است كه تمام درآمدي كه از اين جشن كسب مي شود، صرف امور خيريه مي شود. براي دريافت ويزاي كانادا مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.
 
امتياز:
بازديد:
[ ۳ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۸:۵۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی