مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مهم ترين دلايل سفر به استانبول

استانبول يكي از زيباترين و مهم ترين شهرهاي تركيه مي باشد. اين شهر شرق را به غرب پيوند زده است و از اهميت زيادي هم از نظر تجاري و هم از نظر گردشگري، برخوردار مي باشد. استانبول داراي ميراث پيچيده و زيادي مي باشد كه از امپراتوري هاي عثماني و بيزانس به جا مانده است. اين شهر گذشته ي پر فراز و نشيبي داشته است كه آن را به يك شهر پر از جاذبه هاي تاريخي تبديل كرده است. اگرچه استانبول از دور آرام به نظر مي رسد ولي يكي از شلوغ ترين و پر جنب و جوش ترين شهرهاي تركيه مي باشد. استانبول چيزهاي زيادي براي ارائه به گردشگران دارد و شما حتي در يك ماه هم نمي توانيد نقطه به نقطه ي اين شهر زيبا را رصد كنيد.

 


در استانبول كدام هتل ها اقامت داشته باشيم

 

يكي از مهم ترين نكات هاي سفر، هتل و محل اقامت مي باشد كه آسايش را براي مسافران به همراه مي آورد. اگر محل اقامت و هتل شما، خوب نباشد شما آن راحتي و آسايشي كه در سفر به دنبال آن هستيد را نمي توانيد، بيابيد. اكثرا در تور استانبول، هتل هاي خوبي به مسافران ارائه مي شود و هميشه بهترين پيشنهاد ها را مي توانيد از آژانس هاي مسافرتي دريافت كنيد. بعضي از افراد دنبال هتل هاي لوكس و بعضي از افراد هم دنبال هتل هاي ارزان در استانبول مي باشد. استانبول براي هر هزنيه و سليقه اي هتل دارد و آن را براي گردشگران خود به خوبي فراهم كرده است. بهترين هتل هاي استانبول به شرح زير مي باشد:

 

اگر به دنبال هتل هاي ارازان قيمت و هتل هاي نزديك ميدان تكسيم هستيد مي توانيد از صفحات زير نيز بازديد نماييد:

 

جاذبه ها و تفريحات جذاب در استانبول

 

استانبول يك شهر اروپايي و آسيايي مي باشد و هر بخش آن، به طور جداگانه داراي جاذبه هاي گوناگوني مي باشد. شما در اين شهر وقت اضافه نخواهيد آورد و شايد انقدر در تكاپو باشيد كه بعد از سفر نيز، نياز به استراحت داشته باشيد !!! 

بعداز اينكه به استانبول رسيديد مي توانيد بعد از يك استراحت كوتاه، گشت و گذار خود را در نقطه به نقطه ي اين شهر آغاز نماييد. مي توانيد روز خود را با قدم زدن به كوچه پس كوچه هاي اين شهر زيبا آغاز نماييد. خيابان هاي استانبول چيز هاي زيادي به شما نشان خواهد داد. قدم زدن در كوچه پس كوچه هاي رنگي رنگي بالات و صرف يك چاي و قهوه ي تركي در كنار دسر و شيريني هاي تركي مي توانيد يك روز عالي را براي شما رقم بزند. در آخر روز مي توانيد به رستوران هاي بي نظير استانبول برويد و از عطر و طعم غذاهايي تركي نهايت لذت را ببريد و يك غذاي خوشمزه نوش جان كنيد. در روز دوم مي توانيد صرف بازديد از جاذبه هاي تاريخي و گشت و گذار در كاخ ها و مساجد تاريخي اين شهر كنيد. پيشنهاد هاي ويژه ي ما به شما عزيزان به شرح زير مي باشد:

 

اين ها فقط چندتا از اين جاذبه هاي ديدني استانبول مي باشد.

 


خريد از بهترين مراكز خريد استانبول

 

خريد يكي از مهم ترين بخش هاي سفر مي باشد كه براي خيلي افراد جذاب ترين قسمت سفر نيز هست. شما مي توانيد روز سوم سفر خود را مخصوص گشت و گذار در مراكز خريد بگذاريد و بازار ها و مراكز خريد استانبول را به خوبي بگرديد و يك خريد عالي را با قيمت هاي باور نكردني تجربه نماييد. چندتا از بهترين مراكز خريد استانبول به شرح زير مي باشد:

 

اگر دنبال مراكز خريد بيشتري در استانبول مي باشيد مي توانيد اطلاعات لازم را از صفحات زير نيز بدست آوريد:

 


بهترين رستوارن ها و كافه هاي استانبول

 

در سفر به استانبول نبايد كافه گردي و رستوان گردي را فراموش كنيد. بي تعارف مي گوييم در استانبول يا هر كدام از شهر هاي آن منتظر يك اضافه وزن، بعد از سفر خود باشيد. شما اصلا نبايد در سفر به استانبول با شكم خود تعارفي داشته باشيد چون بعدا حسرت غذا هاي و دسر هاي خوشمزه ي تركي را مي خوريد. نقطه به نقطه اين شهر زيبا مملو از رستوران و كافه هاي دوست داشتني مي باشد. بهترين رستوران هاي استانبول به شرح زير مي باشد:

 

مي توانيد براي بخش خوشمزه هاي سفر به استانبول از صفحات زير نيز كمك بگيريد :

 


رويداد هاي مهم در شهر زيباي استانبول

 

اين شهر زيبا ميزبان رويداد هاي زيادي در طول سال مي باشد. گردشگران زيادي براي ديدن اين رويداد ها به استانبول سفر مي كنند. هر كدام از اين رويداد ها در طول سال در تاريخ خاصي برگرار مي شود. شما مي توانيد براي سفر خود برنامه ريزي نماييد كه در اين تاريخ هاي خاص در استانبول حضور داشته باشيد. مهم ترين رويداد هاي سال مي توان به :

 


شما سفر بي نظيري را در اين شهر زيبا مي توانيد براي خود رقم بزنيد. استانبول مملو از شگفتي مي باشد كه ميتواند يكي از بهترين سفرهاي شما را برايتان به ارمغان بياورد. تيم مهرپرواز با ارائه بهترين خدمات گردشگري، 
تورهاي نوروزي استانبول، بليط هواپيما استانبول و... در خدمت شما مسافران گرامي مي باشد.

امتياز:
بازديد:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۱:۰۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی