مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تركيه آثار باستاني شاهكاري در سراسر شهرهاي خود دارد كه به قدمت آن به هزاران سال و دوران امپراطوري رم و عثماني برمي گردد.بناهاي تاريخي كه هركدام رازي را در خود نهفته است.همراه با آژانس توريستي مهر پرواز با تعدادي از اين آثار آشنا شويد.

موزه آثار باستاني زير آب بدروم

موزه آثار باستاني زير آب بدروم در قلعه سنت پيتر قرار دارد و گردشگران و بازديد كنندگاني كه به قلعه مي آيند , مي توانند از آن ديدن نمايند . در يكي از اتاق ها كه به سالن شيشه اي غرق شده معروف است , يك كشتي به طول 16 متري وجود دارد كه در سال 1025 پيش از ميلاد مسيح غرق شده است . با وجود اينكه اين موزه داخل قلعه سنت پيتر واقع شده است , اما به خودي خود يكي از جاذبه هاي گردشگري بدروم به شمار مي رود زيرا كه دنياي بسيار متفاوتي با موزه و يا حتي قلعه دارد . در سفر با تور ارزان بدروم مي توانيد از اين موزه ديدني و جذاب ديدن كنيد.

بناي ديديما كوش آداسي

ديديما (DIDYMA) يك بناي بسيار زيبا كه در فاصله 77 كيلومتري جنوب كوش آداسي واقع شده است , در واقع دومين مكان مذهبي تاريخي و بزرگ جهان مي باشد . اين مكان مركز مذهبي دوره هلنيستي به شمار مي رود . بعضي از ستون هاي سر به فلك كشيده معبد آپولو در اين مكان هنوز به چشم مي خورد . در حقيقت حدود 122 ستون در اين منطقه قرار داشته و يكي از بهترين و برترين ساختمان هاي نگهداري شده در كل تركيه مي باشد .

اين بنا در زمان خود مكان حائز اهميتي بوده است كه البته در دوره حكومت كنستانتين بزرگ و تغيير مذهب وي به مسيحيت ميزان اثرگذاري بناي ديديما به شدت كاهش پيدا كرد.شما نيز براي كشف شگفتي اين بناي بي نظير از آن  ديدني كنيد. از قيمت تور كوش آداسي همراه با آژانس مهرپرواز مطلع شويد.

ازمير آگورا

در منطقه ازمير آگورا مي توانيد آثار به جاي مانده از بازاري را مشاهده نماييد كه در زمان هاي قديم در مسير راه ابريشم قرار داشته است. اين آثار تاريخي و به جاي مانده، خرابه هايي از يك بازار باستاني است كه قدمت آن به 2هزار سال قبل يازمي گردد. كانال آبي كه در گذشته نيز در اين بازار بوده و وجود داشته است، امروزه هم در اينجا به چشم مي خورد و از ميان بازار گذشته است.

بخش زيادي از جذابيت آگورا ازمير به اين علت است كه برخلاف تعداد زيادي از ويرانه هاي تاريخي، اين بنا در ميان شهري مدرن قرار دارد، چراكه معمولا بقاياي تاريخي دور از شهر هاي جديد واقع شده اند. براي سفر به اين شهر ديدني همراه با آژانس گردشگري مهرپرواز  تور لحظه آخري ازمير مطلع شويد.

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۲۱:۲۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی