مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 1
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
وسايلي كه بايد براي سفر به آنتاليا در چمدانتان قرار دهيد
 
آنتاليا يكي از محبوب ترين شهرهاي توريستي تركيه است. آنتاليا در جنوب تركيه واقع شده است و درياي آرام و گرم و سواحل بسيار زيبايي دارد. از طرفي آنتاليا طبيعت بسيار شگفت انگيزي هم دارد و اماكن تاريخي و ديدني متعددي را در خود جاي داده است. با همه اين اوصاف، مشخص است كه چرا سفر به آنتاليا تا اين اندازه طرفدار دارد. اگر شما هم يكي از طرفداران سفر به آنتاليا هستيد و قرار است كه نوروز امسال با تور ارزان آنتاليا راهي اين شهر زيباي ساحلي شويد، به شما توصيه مي كنيم كه اين مطلب را با دقت بخوانيد تا بتوانيد راحت تر چمدانتان را به مقصد آنتاليا جمع كنيد. ما ليستي از ضروريات سفر به آنتاليا را برايتان آماده كرده ايم كه در ادامه مي توانيد آن را مشاهده كنيد.
 

آداپتور
 
نكته مهمي كه بايد درباره سفر به آنتاليا بگوييم، اين است كه پريزهاي آنتاليا درست مثل پريزهاي كشور خودمان ايران است. با اين حساب، اگر سر شارژرهايتان معمولي است، نيازي به آداپتور براي سفر به آنتاليا نداريد. اما اگر شارژر گوشي آيفون داريد و يا كابلي داريد كه در ايران هم براي استفاده از آن نياز به آداپتور داريد، بهتر است كه همان آداپتور را با خودتان به آنتاليا ببريد.
 
كتابچه راهنماي سفر به آنتاليا و ليستي از واژه هاي مهم تركيه اي
 
به شما توصيه مي كنيم كه در تور آنتاليا نوروز 99 يك كتابچه راهنماي سفر به آنتاليا و ليستي از واژه هاي مهم تركيه اي به همراه داشته باشيد تا در مواقع ضروري بتوانيد از آن ها استفاده كنيد. اگر شما بتوانيد حتي چند كلمه هم در تور آنتاليا به زبان تركيه اي صحبت كنيد، تاثير بهتري در ذهن مردم آنتاليا خواهيد گذاشت و مطمئنا لبخند را به روي لب آن ها خواهيد آورد. به خاطر همين هم هست كه به شما مي گوييم حتما ليستي از واژه هاي متداول زبان تركيه اي را همراه خود داشته باشيد و گهگاهي به ليستتان سرك بكشيد و سعي كنيد كه از بعضي از كلمات آن در آنتاليا استفاده كنيد. اگر هم به نظرتان اين كار سخت است، به شما توصيه مي كنيم كه يك اپليكيشن ترجمه در گوشي تلفن همراهتان نصب كنيد تا با كمك آن بتوانيد راحت تر با مردم آنتاليا صحبت كنيد و منظور خودتان را بهتر به مردم آنتاليا برسانيد. 
 

كرم ضد آفتاب
 
همان طور كه مي دانيد آنتاليا يك شهر ساحلي است و بنابراين، كرم ضد آفتاب يكي از مهمترين وسايلي است كه هر كسي در سفر به آنتاليا با تور آنتاليا به آن نياز پيدا مي كند. به شما توصيه مي كنيم كه در آنتاليا تا مي توانيد از كرم ضد آفتاب استفاده كنيد و اگر پوستتان حساس است، ريسك آفتاب سوختگي در تور آنتاليا را قبول نكنيد.
 
كفش هاي راحتي
 
آنتاليا پر از جاذبه هاي گردشگري است و اگر بخواهيد از همه آن ها در تور آنتاليا ديدن كنيد، بايد مسيرهاي طولاني را قدم بزنيد. اكثر اماكن تاريخي آنتاليا در منطقه اي قديمي به نام كاله ايچي واقع شده اند. اين منطقه جداي از اينكه بيشتر جاذبه هاي گردشگري آنتاليا را در خود جاي داده است، منطقه اي است كه پر از خيابان ها و كوچه پس كوچه هاي ديدني است و مسلما اگر شما هم وارد آن شويد، دلتان مي خواهد كه تمام خيابان هاي آن را با پاي پياده بگرديد. پس بهتر است كه توصيه ما را بپذيريد و حتما همين الان يك جفت كفش اسپرت و راحتي در چمدانتان قرار دهيد و از آن براي بازديد از جاذبه هاي گردشگري و قدم زدن در تور آنتاليا استفاده كنيد.
 
لباس شنا
 
از جذاب ترين تفريحات تور آنتاليا مي توان به شنا كردن و امتحان كردن ورزش هاي آبي مختلف اشاره كرد. با اين حساب، مشخص است كه يكي از مهمترين وسايلي كه هر كسي براي سفر به آنتاليا بايد در چمدانش داشته باشد، لباس شنا است. به شما توصيه مي كنيم كه در صورت امكان، چند دست لباس شنا به همراه خود داشته باشيد و حتما حوله را هم فراموش نكنيد.
 

دارو
 
به شما توصيه مي كنيم كه يك سري از داروهاي ضروري را در چمدانتان براي سفر به آنتاليا داشته باشيد. علي الخصوص اگر به طور روتين به يك داروي خاص نياز داريد و فكر مي كنيد كه شايد آن دارو در آنتاليا پيدا نشود، حتما دارويتان را در چمدانتان قرار دهيد و به هيچ عنوان بدون آن راهي آنتاليا نشويد. 
 
كوله پشتي
 
به شما توصيه مي كنيم كه اگر اهل خريد هستيد، حتما چند عدد كوله پشتي در چمدانتان قرار دهيد تا بتوانيد آن ها را با وسايلي كه از آنتاليا مي خريد، پر كنيد. چراكه در آنتاليا مراكز خريد و بازارهاي متعددي وجود دارد و مطمئنا شما هم با ديدن آن ها وسوسه مي شويد كه خريد كنيد. به خاطر همين هم هست كه مي گوييم كوله پشتي در سفرتان به آنتاليا به كارتان مي آيد. چراكه با كمك آن ديگر نيازي نيست كه موقع برگشت از آنتاليا، تعداد زيادي پلاستيك و ساك خريد را در دست بگيريد و مدام نگران جا گذاشتن آن ها در فرودگاه و تاكسي باشيد.
 
دوربين
 
به شما توصيه مي كنيم كه حتما يك دوربين عكاسي با خودتان به آنتاليا ببريد تا در تور آنتاليا بتوانيد عكس هاي يادگاري با كيفيتي را تهيه كنيد. چراكه آنتاليا به قدري زيباست كه مطمئنا شما هم در طول سفر، حسرت اين را خواهيد خورد كه چرا يك دوربين عكاسي با كيفيت تر همراهتان نيست!
 
دوربين شكاري
 
اگر بتوانيد با خودتان يك دوربين شكاري به آنتاليا ببريد، مي توانيد اماكن تاريخي آنتاليا را با دقت بيشتري تماشا كنيد. با كمك اين دوربين ها مي توانيد كاشي كاري هاي مساجد و كاخ ها را با دقت بيشتري ببينيد و طبيعت زيباي آنتاليا را هم بهتر ببينيد. همچنين مي توانيد از بالكن هتلتان هم نگاهي به دوردست ها بيندازيد و بيشتر از چشم اندازهاي زيباي آنتاليا استفاده كنيد.
امتياز:
بازديد:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۲:۰۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی