مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
ديدني ترين جاذبه هاي گردشگري آلانيا
 
آلانيا يك شهر زيباي ساحلي است كه در نزديكي كوه هاي توروس واقع شده است و دور تا دورش را باغ هاي ليمو و پرتقال احاطه كرده اند. گذشته از سواحل جذاب و هتل هاي لوكسي كه در آلانيا وجود دارد، تعداد زيادي مركز خريد، رستوران و كافه نيز در جاي جاي آلانيا ساخته شده است و همين مساله باعث شده كه محبوبيت آلانيا روز به روز بين توريستان سراسر جهان بيشتر شود. امروز مي خواهيم با هم گشتي در آلانيا بزنيم و يك به يك با ديدني ترين جاذبه هاي گردشگري آلانيا آشنا شويم. 
 
ديوار باستاني بيزانسي در آلانيا
 
آلانيا در قرن 4 ميلادي ساخته شده است و امروزه تنها يادگاري كه از آن روزها در آلانيا باقي مانده است، يك تكه ديوار باستاني است. قرن ها پيش، اين ديوار جزء ديواري بوده است كه قلعه و بخشي از شهر آلانيا را احاطه مي كرده است و گفته مي شود كه طول آن در گذشته 8 كيلومتر بوده است. امروزه آن قلعه اي كه از آن صحبت مي كنيم، به يك موزه مردم شناسي در آلانيا تبديل شده است و يكي از برج هاي اين ديوار هم به برجي تبديل شده است كه مردم از آن چشم انداز شهر آلانيا را تماشا مي كنند.
 

غارهاي آلانيا
 
آلانيا در گذشته پر از دزدان دريايي بوده است و به همين دليل هم هست كه غارهاي متعددي دارد. يكي از جذاب ترين غارهاي آلانيا، غاري به نام غار داملاتاش است كه بازديد از آن معمولا براي توريستان جالب است. از اين گذشته، غارهاي ديگري هم در آلانيا وجود دارد كه اگر وقتش را داشتيد مي توانيد از آن ها در تور آلانيا بازديد داشته باشيد.
 
كارخانه كشتي سازي آلانيا
 
يكي از عجيب ترين جاذبه هاي گردشگري آلانيا، كارخانه كشتي سازي آلانيا است. اين مجموعه از 2 سالن بزرگ تشكيل شده است كه هر كدامشان 30 تا 40 متر طول دارند. در اين سالن ها يك سري كشتي ها تعبيه شده است كه توريستان مي توانند از آن ها بازديد داشته باشند. در واقع مي توان گفت كه كارخانه كشتي سازي آلانيا شبيه به يك موزه كشتي است.
 

اماكن تفريحي آلانيا 
 
اگر به دنبال تفريح در آلانيا هستيد، بهتر است كه از پارك آبي آلانيا مراجعه كنيد و يا از موزه باستان شناسي آلانيا ديدن كنيد. اگر هم اهل تفريح و ورزش هستيد، بهتر است كه ورزش هاي آبي را در سواحل آلانيا تجربه كنيد. همچنين مي توانيد رفتينگ (قايق سواري در آب هاي خروشان) و طبيعت گردي را در تور آلانيا تجربه كنيد. به شما توصيه مي كنيم كه تا مي توانيد از سواحل بيشتري در تور آلانيا ديدن كنيد و ساعات بيشتري را به تفريح در تور آلانيا اختصاص دهيد.
 
قلعه تاريخي كلئوپاترا
 
اگر از اماكن تاريخي خوشتان مي آيد، بهتر است كه از قلعه تاريخي كلئوپاترا در تور آلانيا ديدن كنيد. اين قلعه بالاي يك كوه واقع شده است و چشم انداز بي نظيري به شهر آلانيا و مناطق اطرافش دارد. اين قلعه در قرن 13 ميلادي ساخته شده است و پشت ديوارهايش، ساختمان هاي بسيار زيبايي وجود دارد كه از جمله آن ها مي توان به كاخ سلطان و مسجد آن اشاره كرد. 
 
موزه باستان شناسي آلانيا
 
در موزه باستان شناسي آلانيا مي توانيد آثار باستان شناسي كه از اطراف آلانيا حفاري شده است را از نزديك ببينيد. موزه باستان شناسي آلانيا ساختمان زيبايي هم دارد و ستون هاي زيبايي در آن به چشم مي خورد. به شما توصيه مي كنيم كه به هيچ عنوان بازديد از موزه باستان شناسي آلانيا را در تور آلانيا از دست ندهيد و حتما از اين گنجينه تاريخي در تور آلانيا نوروز 99 ديدن كنيد.
 
 
 
روستاي كوناكلي 
 
در نزديكي آلانيا يك روستا به نام روستاي كوناكلي وجود دارد كه حال و هواي تفريحي بسيار جالبي دارد. اين روستا براي قدم زدن محوطه بسيار زيبايي دارد و يك مسجد باستاني را هم در خود جاي داده است. از اين گذشته، يك بازار محلي نيز در روستاي كوناكلي تعبيه شده است كه هميشه در آن ميوه و سبزيجات تازه به فروش مي رسد و براي خريد سوغاتي هم بازار جالبي است.
 
پارك سنترال آلانيا
 
سنترال پارك آلانيا يا پارك مركزي آلانيا يك پارك تفريحي جذاب در خارج از شهر آلانيا است كه در سال 2003 ميلادي افتتاح شده است. دولت حدود 5 ميليون دلار در تجهيز اين پارك خرج كرده است و نتيجه آن يك پارك تفريحي جذاب شده است كه بايد حتما در تور آلانيا نوروز 99 از آن بازديد كنيد. اين پارك 950 متر طول و 480 متر عرض دارد و صدها درخت و گياه در آن كاشته شده است و به جرئت مي توان گفت كه پارك ديگري به زيبايي و جذابيت اين پارك در آلانيا وجود ندارد.
امتياز:
بازديد:
[ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۴:۳۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی