مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
همه چيز در مورد كانادا
 
خيلي از مردم در سراسر جهان و يا حتي كساني كه در كانادا زندگي مي كنند، فكر مي كنند كه مردم كانادا مقلدان بالفطره هستند! يعني در كوچكترين مسائل هم از مردم آمريكا تقليد مي كنند! مردم در مورد كانادا اين طور فكر مي كنند كه مردماني دارد كه در جستجوي هويت هستند. اما دولت كانادا تمام تلاشش را مي كند تا اثرات فرهنگ آمريكايي را از كشور كانادا كم كند، اما تا كنون كه موفق نبوده است. اما اگر بر روي اجتماع كانادا دقيق شويد، مي بينيد كه يك سري از عوامل فرهنگي كانادا مختلص به خود كانادا است كه از هر لحاظي به نسبت ديگر كشورهاي جهان خاص است. تعداد زيادي نهاد فرهنگي، يك صنعت موسيقي مستعد، يك صنعت متنوع انتشار و غذاهاي و نوشيدني هاي خاص دارد كه مثال آن در هيچ كشور ديگري وجود ندارد. در ادامه شما را بيشتر با فرهنگ كانادايي ها آشنا مي كنيم.
 
 
 
زبان در كانادا
 
كانادا يك كشور دو زبانه است. در واقع مردم در كانادا به زبان هاي انگليسي و فرانسه در كانادا صحبت مي كنند و تراكم هر كدام از اين زبان ها منطقه به منطقه در كانادا متفاوت است. در خيلي از استان هاي كانادا مردم بيشتر به زبان فرانسه صحبت مي كنند. در حالي كه در استان هايي مثل انتاريو در كانادا انگليسي زبان رسمي منطقه است. البته افرادي نيز در استان انتاريو زندگي مي كنند كه دو زبانه هستند و به هر دو زبان انگليسي و فرانسوي مسلط هستند. در مقابل افرادي نيز در استان فرانسوي زبان كبك زندگي مي كنند كه به زبان انگليسي نيز مسلطند.
 
 
 
سمبل هاي مهم ملي كانادا
 
كانادا چند سمبل مهم دارد كه نشان از فرهنگ انحصاري كانادا دارند. مهمترين اين سمبل ها عبارتند از:
هاكي: هاكي يا چوگان ورزش ملي مردم كانادا است و از سال 1970 كه تيم هاكي كانادا برد جذابي در برابر تيم روسيه داشت، اين ورزش به نوعي به عنوان سمبل كانادا درآمد و به نوعي سمبل اتحاد مردم كانادا است.
سگ آبي: سگ آبي حيواني شبيه به موش صحرايي است كه احتمالا شما هم عكس آن را روي سوغاتي هاي كانادايي تا به حال ديده باشيد. اين حيوان يك دم صاف و دهان بامزه دارد. سگ آبي در واقع سمبل ويژگي هايي مثل فروتني و پشتكاري است كه مردم كانادايي به داشتن آن ها افتخار مي كنند.
ارتباطات قومي كانادا خيلي صميمي نيست و در كل مردم خيلي خونگرمي ندارد. تنشي كه بين كانادايي هاي فرانسه زبان و كانادايي هاي انگليسي زبان وجود دارد، يك عامل نا آرامي در كانادا محسوب مي شود. اما به هر حال اين تنش امروزه تا حد زيادي كاهش يافته است و دليل آن هم زياد شدن مهاجراني است كه از سراسر جهان با تور كانادا به كانادا مهاجرت كرده اند و همان طور كه مي دانيد كانادا كشوري مهاجرپذير است و خدمات مهاجرت كانادا زيادي را به مردم در سراسر جهان ارائه مي كند تا كشورش رشد پيدا كند. به همين دليل امكان اخذ ويزاي كانادا براي مردم كشورهاي مختلف وجود دارد.
 
 
 
تقسيمات كشور كانادا
 
جالب است كه بدانيد مردم كانادا بيشتر به ايالت يا استانشان احساس تعلق خاطر دارند تا به كشورشان! در واقع در هر منطقه از كانادا تفاوت هاي فرهنگي مختلفي وجود دارد. ايالت آتلانتيك به عنوان يك ايالت به سبك قديمي شناخته مي شود و مردمان ساده تري دارد. مردم غرب كانادا بسيار صميمي و مهربان هستند. ايالت انتاريو يك مركز بيزينسي و تجاري در كانادا محسوب مي شود و به همين خاطر مردمان محافظه كارتري دارد. اين نكاتي كه گفته شد تفاوت ها اصلي مناطق مختلف كانادا است كه براي اخذ اقامت در كانادا بايد به آن ها توجه داشته باشيد و مناسب حال و وضعيت خود براي مهاجرت به هر كدام از اين مناطق كانادا اقدام كنيد.
 
 
آداب معاشرت و رسم و رسوم مردم كانادا
 
مردم كانادا رسم و رسوم مختلفي دارند. بعضي از مهمترين مسائل مربوط به آداب معاشرت كانادا عبارتند از:
وقتي مردم كانادا همديگر را مي بينند، با هم دست مي دهند و اينگونه با هم سلام و احوال پرسي مي كنند.
ارتباط چشمي و لبخند براي ارتباط گرفتن با مردم كانادا بسيار مهم است.
مردم كانادا به مناسبت هاي تولد و كريسمس به يكديگر كادو مي دهند.
آداب معاشرت غذا خوردن در كانادا خيلي رسمي نيست و شما به راحتي مي توانيد غذايي كه دوست نداريد را رد كنيد و ميل نكنيد، بدون اينكه ميزبان ناراحت شود.
سبك ارتباطات مردم كانادا با هم با احترام، ولي در عين حال غير رسمي و راحت است.
هنر در كانادا
بعضي از شناخته شده ترين هنرمندان جهان كانادايي هستند. هنرمندان كانادا به خاطر نقاشي، كولاژ و نمايش هاي گالريشان در جهان مشهور شده اند. نقاشي پرتره از صورت افراد و درست كردن مجسمه برنز از افراد مختلف هنرهايي هستند كه در كانادا به وفور ديده مي شوند. به عبارت ديگر مردم كانادا عاشق نقاشي كردن و مجسمه سازي هستند.
اين ويژگي هايي كه در اين مقاله از آن ها ياد شد، مهمترين صفاتي هستند كه كانادا را از هر كشور ديگري متمايز مي كنند و شما براي تصميم براي مهاجرت به كانادا و اخذ ويزاي توريستي كانادا بايد از آن ها اطلاع داشته باشيد. 
 
امتياز:
بازديد:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۶:۲۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی