مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
آشنايي با بهترين هتل هاي ارزان تور ازمير
 
اگر به دنبال سفر ارزان به ازمير هستيد، به شما توصيه مي كنيم كه در يكي از بهترين هتل هاي ارزان ازمير كه در ادامه به شما معرفي مي شود، اقامت كنيد. اين هتل هاي 3 ستاره در ازمير جزء بهترين هتل هاي ارزان ازمير هستند و اگر بتوانيد يكي از آن ها را براي اقامت خود در ازمير رزرو كنيد، هزينه هاي سفرتان به ازمير به شدت كاهش پيدا مي كند و در اين صورت مي توانيد با كمترين بودجه ممكن از شهر زيبا و ساحلي ازمير ديدن داشته باشيد.
 
هتل مارلا ازمير (Marla Hotel Izmir)
 
هتل مارلا ازمير به عنوان يكي از بهترين هتل هاي 3 ستاره ازمير در منطقه تاريخي كوناك واقع شده است. اين هتل 68 اتاق مهمان دارد كه همگي با مبلمان مدرن دكور شده اند. اين هتل 3 ستاره در ازمير در نزديكي اماكن تاريخي ازمير واقع شده است و شما با اقامت در آن مي توانيد با پاي پياده به بيشتر جاذبه هاي گردشگري ازمير مثل مسجد آبي ازمير، مسجد حصار ازمير، خيابان مشهور كوردون بويو و مسجمه آتاتورك دسترسي پيدا كنيد. 
 

هتل تانيك ازمير (Tanik Hotel Izmir)
 
هتل تانيك ازمير به عنوان يكي ديگر از هتل هاي ارزان ازمير شناخته مي شود. اين هتل 3 ستاره در ازمير در مركز شهر ازمير قرار گرفته است و اماكن ديدني ازمير فاصله كمي با آن دارند. اين هتل 36 اتاق مهمان دارد و در اتاق هايش امكاناتي مثل ميني بار، سيستم تهويه مطبوع و تلويزيون ال سي دي تعبيه شده است. امكاناتي مثل دسترسي به واي فاي رايگان نيز در اين هتل 3 ستاره در ازمير مهيا شده است و مي توان گفت كه اين هتل يكي از بهترين هتل هاي ازمير است.
 

هتل ايبيس آلسانجاك ازمير (Ibis Izmir Alsancak Hotel)
 
هتل ايبيس آلسانجاك ازمير كه با نام هتل ايبيس آلسانكاك نيز شناخته مي شود، يك هتل 3 ستاره در ازمير است كه درست در مركز شهر ازمير قرار گرفته است و با بندر ازمير به اندازه 2 دقيقه پياده روي فاصله دارد. هتل ايبيس آلسانجاك ازمير 140 اتاق مهمان دارد و هتل ساده و مرتبي به حساب مي آيد. هتل ايبيس آلسانجاك ازمير يكي از بهترين هتل هاي ازمير است و هم از نظر امكانات و هم از نظر لوكيشن شرايط خوبي براي اقامت دارد.
 

هتل گراند زيبك ازمير (Grand Zeybek Izmir)
 
هتل گراند زيبك ازمير يكي از مشهورترين هتل هاي ارزان ازمير است. اين هتل 3 ستاره در ازمير در نزديكي نمايشگاه بين المللي ازمير قرار گرفته است و موزه تاريخ و هنر ازمير نيز در نزديكي آن قرار گرفته است. اين هتل 3 ستاره در مجموع 42 اتاق مهمان دارد و اقامت در آن مناسب كساني است كه به دنبال سفر ارزان به ازمير با تور ازمير هستند. هر روز صبح يك صبحانه رايگان نيز در اين هتل ارزان در ازمير براي مهمانان سرو مي شود و گذشته از اين، يك ميز بيليارد نيز در آن تعبيه شده است تا مهمانان بتوانند سرگرمي جالبي در اين هتل 3 ستاره در ازمير داشته باشند.
 

هتل اوستون آلسانجاك ازمير (Ustun Otel Alsancak Izmir)
 
هتل اوستون آلسانجاك ازمير يكي ديگر از هتل هاي ارزان مركز شهر ازمير است. اين هتل 3 ستاره در ازمير 30 اتاق مهمان دارد كه همگي با مبلمان چوبي دكور شده اند. اين هتل ارزان در نزديكي اماكن ديدني ازمير مثل بندر ازمير، پارك كولتور ازمير و موزه آتاتورك قرار گرفته است و از نظر لوكيشن، جزء بهترين هتل هاي ارزان ازمير به حساب مي آيد.
 

ورامور هتل ولنس اند اسپا (Veramor Hotel Wellness and Spa)
 
ورامور هتل ولنس اند اسپا يك هتل 3 ستاره در ازمير است كه امكانات تفريحي خوبي مثل يك مركز اسپاي فول سرويس دارد كه شامل امكاناتي مثل استخر سرپوشيده و جكوزي است و انواع خدمات ماساژ نيز در آن به مهمانان ارائه مي شود. اين هتل ارزان در مركز شهر ازمير قرار گرفته است و در مجموع 40 اتاق مهمان دارد. با اقامت در اين هتل مي توانيد ظرف كمتر از 15 دقيقه پياده روي به بعضي از مهمترين جاذبه هاي گردشگري ازمير مثل بندر ازمير، استاديوم آلسانجاك، موزه آتاتورك و خيابان كوردون بويو دسترسي پيدا كنيد.براي رزرو تور ازمير نوروز 99 و رزرو يكي از هتل هاي 3 ستاره ازمير مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد.
 
امتياز:
بازديد:
[ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۹:۵۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی