مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
چند نكته مهم و دوستانه براي سفر به كوش آداسي
 
امروزه كوش آداسي به يكي از محبوب ترين شهرهاي توريستي تركيه تبديل شده است. بدين دليل كه هزاران تفريح مختلف هست كه توريستان مي توانند بنا بر علايقشان در تور كوش آداسي تجربه كنند و به جرئت مي توان گفت كه كوش آداسي هيچ كم و كاستي از ديگر شهرهاي توريستي تركيه ندارد. چه شما به دنبال خريد ارزان در كوش آداسي باشيد و چه دلتان بخواهد كه يك روز عالي را در يك پارك آبي جذاب در كوش آداسي سپري كنيد، چه دلتان بخواهد كه سفر در زمان را در تور كوش آداسي تجربه كنيد و از جالب ترين اماكن تاريخي تركيه در تور كوش آداسي ديدن كنيد و يا حتي اگر دوست داشته باشيد كه يك تعطيلات رومانتيك و عاشقانه را در تور كوش آداسي تجربه كنيد، در هر صورت از سفر به كوش آداسي پشيمان نخواهيد شد. ما در ادامه مي خواهيم چند توصيه دوستانه براي سفر به كوش آداسي به شما داشته باشيم كه مطمئنا با به كارگيري آن ها مي توانيد بيشترين استفاده را از تور كوش آداسي ببريد و روزهاي جذاب تر و به يادماندني تري را در تور كوش آداسي سپري كنيد.
 

از مركز خريد اوت لت كوش آداسي ديدن كنيد
 
يك مركز خريد اوت لت در حومه كوش آداسي فاصله دارد كه حدودا 40 دقيقه با مركز شهر كوش آداسي فاصله دارد. در اين مركز خريد اوت لت برندهايي مثل آديداس، نايك، بنتون و ليوايز شعبه دارند و در آن ها لباس هاي كالكشن هاي قديمي اورجينال با قيمت هاي بسيار خوب و باورنكردني به فروش مي رسد. شما با خريد از اين مركز خريد اوت لت مي توانيد از برترين برندهاي روز دنيا، يك خريد ارزان و مقرون به صرفه انجام دهيد و لباس هاي اورجينال را با قيمت هاي بسيار پايين تر از حد تصورتان خريداري كنيد. لازم به ذكر است كه شما با دلموش ها يا همان ون هاي كوش آداسي مي توانيد به راحتي به اين اوت لت دسترسي پيدا كنيد.
 
از حمام هاي آب گرم داووت لار كوش آداسي ديدن كنيد
 
حمام هاي آب گرم متعددي در منطقه داووت لار كوش آداسي وجود دارد كه شما مي توانيد در آن ها ريلكس كنيد و يك روز عالي و سرشار از آرامش را در تور كوش آداسي سپري كنيد. منطقه داووت لار حدودا 15 دقيقه با شهر كوش آداسي فاصله دارد و در آن استراحتگاه ها و حمام هاي آب گرم بسيار جالبي وجود دارد كه در آب آن ها مواد معدني طبيعي وجود دارد و به گفته بعضي از افراد، خاصيت درماني هم دارند.
 
قايق سواري در آب هاي خروشان (رفتينگ) را در پارك آبي آدالند تجربه كنيد
 
پارك آبي آدالند كه حدودا 10 دقيقه با كوش آداسي فاصله دارد، يكي از مشهورترين پارك هاي آبي تركيه و از مقاصد گردشگري كوش آداسي به حساب مي آيد. در اين پارك آبي تعداد زيادي سرسره آبي وجود دارد كه يكي از ديگري بهتر هستند. اما گذشته از همه آن ها، يك رودخانه در پارك آبي آدالند وجود دارد كه قايق سواري در آن به همه سرسره هاي آبي پارك آدالند مي ارزد! شما مي توانيد با پرداخت 10 ليره به ازاي هر نفر، اين تفريح مهيج را در پارك آبي آدالند كوش آداسي تجربه كنيد.
 

از پارك دريايي جديد در مجموعه آدالند ديدن كنيد
 
سي پارك (پارك دريايي) جديدترين بخش تفريحي است كه به مجموعه پارك آبي آدالند اضافه شده است. اين پارك آبي در حومه شهر كوش آداسي واقع شده است. در اين پارك دريايي مي توانيد دلفين ها، كوسه ها و ديگر موجودات دريايي را تماشا كنيد و حتي شنا با دلفين ها را هم تجربه كنيد! از اين گذشته، مي توانيد وارد يك قفس شويد و غواصي در كنار كوسه ها را هم به ليست تجربيات تان در تور كوش آداسي نوروز 99 اضافه كنيد! 
 
پرش از هواپيما را در سلچوك كوش آداسي تجربه كنيد 
 
اگر شما هم عاشق هيجان هستيد، به شما توصيه مي كنيم كه به شهر سلچوك كه حدودا نيم ساعت با كوش آداسي فاصله دارد، برويد. در سلچوك فرودگاهي به نام فرودگاه افسوس وجود دارد كه مخصوص تفريحات هوايي مثل پرش از هواپيما، تورهاي هوايي و ... است. به شما توصيه مي كنيم كه اگر مي خواهيد بيشترين ميزان هيجان را در تور كوش آداسي تجربه كنيد، پرش از هواپيما (اسكاي دايوينگ) را در اين فرودگاه تجربه كنيد و خاص ترين تجربه ممكن را با تماشاي شهر باستاني افسوس از ارتفاعات كسب كنيد.
 
در برنامه شب هاي تركيه در كوش آداسي شركت كنيد
 
يك كاروانسراي قديمي در كوش آداسي وجود دارد كه آخر هفته ها يعني پنجشنبه ها، جمعه ها و شنبه ها در آن يك برنامه جالب به نام شب هاي تركيه اجرا مي شود. اگر در اين طول اين شب ها به كاروانسراي قديمي كوش آداسي برويد، مي توانيد به موسيقي سنتي تركيه اي گوش كنيد، به تماشاي برنامه هاي تفريحي بنشينيد و شامتان را هم از يك ميز سلف سرويس غذاهاي تركيه اي، ميل كنيد. براي رزرو تور كوش آداسي مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.
 
امتياز:
بازديد:
[ ۱ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۴:۱۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی