مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
بهترين رستوران هاي ديديم در منطقه آلتينكوم
 
مسلما شما هم تا به حال تعريف طعم لذيذ غذاهاي تركيه اي را شنيده ايد و احتمالا مي دانيد كه غذاهاي تركيه و علي الخصوص كباب هايش چقدر لذيذ و خوشمزه هستند. به خاطر همين هم هست كه اكثر توريستان خوردن غذاهاي جديد و خوشمزه را به عنوان يكي از جذاب ترين تفريحات سفر به تركيه مي شناسند. با اين حساب، به شما توصيه مي كنيم كه اگر شما هم به تركيه سفر كرديد، حتما طعم اصيل غذاهاي تركيه را بچشيد و فرصت را براي چشيدن طعم هاي جديد از دست ندهيد. خوشبختانه بايد بگوييم كه طعم غذاهاي همه شهرهاي تركيه لذيذ است و شما به هر شهري در تركيه كه سفر كنيد، مي توانيد انتظار امتحان كردن جذاب ترين طعم و مزه هاي ممكن را داشته باشيد. اين قاعده در مورد شهر زيبا و ساحلي ديديم نيز صدق مي كند و در ديديم نيز رستوران هاي بسيار خوبي ساخته شده است كه اتفاقا غذاهاي بسيار لذيذ و با كيفيتي هم در آن ها سرو مي شود. ما در ادامه مي خواهيم شما را با بهترين رستوران هاي ديديم در منطقه آلتينكوم آشنا كنيم و به شما بگوييم كه هر كدام از رستوران هاي ديديم به خاطر سرو چه غذايي است كه مشهور شده اند. ذكر اين نكته لازم است كه منطقه آلتينكوم يكي از مشهورترين و جذاب ترين مناطق توريستي شهر ديديم است و به همين دليل ما به سراغ معرفي رستوران هاي اين منطقه از ديديم رفته ايم.
 
رستوران پليكان ديديم
 
رستوران پليكان ديديم يكي از مشهورترين رستوران هاي ديديم در منطقه آلتينكوم است. در اين رستوران صبحانه، ناهار، شام و ميان وعده هاي بسيار خوشمزه اي سرو مي شود و در منوي آن نام انواع غذاهاي اروپايي، تركيه اي و انگليسي به چشم مي خورد. به شما توصيه مي كنيم كه در تور ديديم حتما استيك هاي خوشمزه رستوران پليكان ديديم را امتحان كنيد. خبر خوبي كه در مورد اين رستوران برايتان داريم، اين است كه علاوه بر اينكه غذاهاي رستوران پليكان ديديم بسيار خوشمزه هستند، قيمت منصفانه اي نيز دارند.
 

رستوران توي ديديم
 
در رستوران توي ديديم وعده هاي صبحانه، ناهار، شام و ميان وعده سرو مي شود. اين رستوران جزء بهترين رستوران هاي آلتينكوم ديديم است و آشپزان آن در سرو غذاهاي اروپايي و تركيه اي تبحر بسيار خاصي دارند. در محوطه خارجي اين رستوران در ديديم، صندلي هاي چوبي چيده شده است و سايه بان هايي نيز بالاي ميزها تعبيه شده است تا مهمانان بتوانند تجربه جالب تري را در رستوران توي ديديم كسب كنند و غذايشان را در محيطي دوستانه در فضاي باز ميل كنند.
 

رستوران توپكاپي ديديم
 
رستوران توپكاپي ديديم در بلوار آتاتورك يكي از بهترين رستوران هاي ديديم در سرو صبحانه، ناهار، شام و ميان وعده است. در اين رستوران غذاهاي تركيه اي، اروپايي و بين المللي سرو مي شود. طعم لذيذ غذاهايي كه در اين رستوران سرو مي شوند، باعث محبوبيت رستوران توپكاپي ديديم بين توريستان شده است. در واقع با اينكه قيمت غذاهاي رستوران توپكاپي كمي به نسبت ديگر رستوران هاي ديديم بالا است، اما با اين حال اين رستوران به عنوان يكي از محبوب ترين رستوران هاي ديديم در منطقه آلتينكوم شناخته مي شود و خيلي از توريستان از غذا خوردن در آن استقبال مي كنند. 
 

رستوران سيرك ديديم 
 
رستوران سيرك يا رستوران سيركوس يك رستوران مشهور در ديديم است كه عمده شهرتش به خاطر سرو غذاهاي ايتاليايي است. طعم غذاهاي ايتاليايي رستوران سيرك ديديم معركه است و نحوه سرويس دهي نيز در اين رستوران بسيار مناسب است. با همه اين اوصاف، مي توان گفت كه رستوران سيرك ديديم يكي از بهترين رستوران هاي آلتينكوم ديديم است و با اينكه غذاي ارزان تر نيز در رستوران هاي اطراف آن پيدا مي شود، اما به جرئت مي توان گفت كه مثال غذاهاي اين رستوران را در جاي ديگري در ديديم نمي توانيد پيدا كنيد.
 

رستوران ماي ادن ديديم
 
رستوران ماي ادن ديديم در خيابان يالي در شهر زيباي ديديم واقع شده است. در منوي اين رستوران به عنوان يكي از بهترين رستوران هاي ديديم در منطقه آلتينكوم، انواع غذاهاي مكزيكي، هندي، اروپايي، تركيه اي و همين طور غذاهاي دريايي به چشم مي خورد. برتري اين رستوران به خاطر تنوع منو، خوب بودن طعم غذاها و همين طور مناسب بودن قيمت غذاهايش به عنوان يكي از بهترين رستوران هاي ديديم شناخته مي شود. به شما توصيه مي كنيم كه اگر به دنبال غذاي ارزان و باكيفيت در تور ديديم هستيد، حتما به اين رستوران در منطقه آلتينكوم مراجعه كنيد.براي رزرو تور ديديم نوروز 99 مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد. 
 
امتياز:
بازديد:
[ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۰:۵۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی