مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تايلند با نام رسمي پادشاهي تايلند و نام سابق سيام ، كشوري در شبه‌ جزيره هند و چين واقع در جنوب شرقي آسياست . اين كشور از شمال با برمه و لائوس ، از شرق با لائوس و كامبوج، از جنوب با مالزي و خليج تايلند ، و از غرب با برمه و درياي آندامان همسايه‌ است .
كلمه تايلند برگرفته از دو كلمه تاي و لند كه به معني سرزمين حوري يا همان تايي است .
اين كشور زيبا به مناطق طبيعي معروف است و همين مناطق طبيعي هر ساله مسافران و گردشگران بسياري را به سمت خود جذب مي كند .
تايلند كشور بسيار زيبايي در جنوب شرق آسيا مي باشد و در شبه جزيره هند و چين قرار دارد . تايلند به داشتن طبيعت فوق العاده و شگفت انگيزي كه دارد ، مشهور است و سواحل بسيار زيباي آن با شنهاي طلايي اش ، سالانه گردشگران بسياري از سراسر جهان به تايلند مي كشاند . جاذبه هاي گردشگري تايلند بسيار زياد و متعدد و حتي طبيعي و يا ساخت انسان مي باشد ، چنانچه اين كشور زيبا را به عنوان مقصد سفرتان در بهار و تابستان 97 انتخاب كنيد ، قطعاً سفري پر هيجان و سرشار از لذت و نيز خاطرات فراموش نشدني و لذتي بي پايان را تجربه خواهيد كرد .
آژانس مسافرتي مهرپرواز با ارائه تور لحظه آخري تايلند بهار و تابستان 97 و تور ارزان قيمت تايلند تابستان 97 ، شرايط را به نحوي براي مسافران خود ايجاد مي نمايد تا با كمترين هزينه ، بيشترين لذت را تجربه كنند . اين آژانس مسافرتي قيمت هاي مختلفي براي تور بهار و تابستان 97 به مسافران خود ارائه مي دهد كه با توجه به بودجه و سليقه مورد نظرشان ، بهترين انتخاب را بتوانند داشته باشند . قيمت تور تايلند با توجه به نوع ايرلاين ، نوع هتل و امكانات ديگر ، متغير خواهد بود .
بسياري از جاذبه هاي گردشگري جذاب و ديدني در تايلند قرار دارد. از جاذبه هاي گردشگري پاتايا مي توان به معبد پناهگاه حقيقت، باغ گرمسيري گياه شناسي نانگ نوچ ، تئاتر آلنگ كارن، ساحل جم تين، حيات وحش ببر پاتايا و از جاذبه هاي گردشگري بانكوك مي توان به كاخ بزرگ، محله چيني ها، جاده خاو سان و از جاذبه هاي توريستي پوكت مي توان به جزيره في في و معبد چالونگ و ... اشاره كرد .
  در پكيج تور تايلند مي توانيد از باغ رز بانكوك، بازار روي آب بانكوك و دريم ورلد ديدن نماييد . اگر از تور لحظه آخري پوكت استفاده مي نماييد مي توانيد از فيل سواري در پوكت لذت ببريد .

امتياز:
بازديد:
[ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۹:۵۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی