مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

استانبول بزرگ‌ترين شهر كشور تركيه و مركز فرهنگي و اقتصادي آن است. شهر استانبول در كنار تنگه بسفر و درياي مرمره قرار دارد . تنگه بسفر دو قاره آسيا و اروپا را از هم جدا مي‌كند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است كه در دو قاره قرار دارد و مسافران تور استانبول با قيمت مناسب ميتوانند از جذابيت هاي دو قاره آسيا و اروپا لذت ببرند . بندر طبيعي شاخ طلايي يا خليج در شهر استانبول واقع است . استانبول هميشه مركز زندگي اقتصادي كشور بوده‌ است كه اين به خاطر موقعيت اتصالي بين‌المللي راه‌هاي مرزي زميني و دريايي مي‌باشد . اين كلان شهر به عنوان پايتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌ است. همچنين استانبول از لحاظ تعداد گردشگران خارجي سومين شهر توريستي جهان به شمار مي‌رود. مهر پرواز با داشتن بهترين تورها، پكيج هاي تور استانبول را به صورت فول چارتر با بهترين خدمات به مسافران ارائه مي دهد. بهترين قيمت تور لحظه آخري استانبول را از ما بخواهيد همچنين مسافران مي توانند با خريد آنلاين بليط استانبول در وقت و زمان خود صرفه جويي نمايند .
استانبول تنها شهر واقع در بين دو قاره آسيا و اروپا عروس شهرهاي آناتولي و قطب اقتصاد و گردشگري آسياي صغير مي باشد . همين امر باعث شده كه در ادوار تاريخي از اهميت و توجه خاص قدرت هاي روزگارهاي قديم قرار بگيرد . از مركز حكومت روم شرقي تا لشگركشي هاي امپراطوري ساساني و جولانگاه خلفاي عثماني همواره در حال ساخت و ساز و تغيير و تكامل بوده و داراي بناهاي متعدد تاريخي و گردشگري مي باشد . به همين دليل گردشگران بسياري از سرتاسر جهان به وسيله آفر تور استانبول و تور لحظه آخري استانبول براي ديدن از اين شهر زيبا به كشور تركيه سفر مي كنند.
استانبول از نظر تعداد گردشگر ، هميشه در فهرست ده شهر برتر جهان بوده است و آژانس مسافرتي مهرپرواز سعي دارد تا با تورهاي بهار و تابستان 97 براي شما خاطراتي فراموش نشدني را از سفر به استانبول براي شما بسازد . سالانه ميليون ها گردشگر از كشورهاي مختلف سرتاسر دنيا براي ديدن جاذبه هاي گردشگري استانبول زيبا و دوست داشتني به آن سفر مي كنند . استانبول بزرگترين شهري است كه در دو قاره متفاوت ، يعني آسيا و اروپا قرار دارد و همچنين پايتخت فرهنگ و اقتصاد تركيه نيز به شمار مي آيد .
سفر به استانبول براي هر قشري با هر سليقه اي مناسب است ، چرا كه اين شهر زيبا تركيبي از انواع جاذبه هاي گردشگري را دارد . چنانچه اين شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب كنيد ، به طور حتم سفري پر از لذت و خاطره هاي به يادماندني و خوب را با تور استانبول بهار و تابستان 97 تجربه خواهيد كرد . شما مي توانيد با داشتن پاسپورت و بدون نياز به ويزا ، فقط با بليط هواپيما به اين شهر جذاب سفر كنيد ، فقط تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه براي سفر مي بايست عوارض خروج از كشور پرداخت كنيد .
ما يعني آژانس مسافرتي مهرپرواز تمامي تلاش خود را كرديم تا با ارائه تور لحظه آخري بهار و تابستان 97 استانبول ، تور ارزان قيمت استانبول در بهار و تابستان 97 ، شرايطي برايتان فراهم كنيم تا شما بتوانيد با كمترين هزينه ، بيشترين لذت را از سفر خود ببريد . ما ليست قيمت هاي مختلفي از تور استانبول بهار و تابستان 97 را به شما ارائه مي دهيم تا بتوانيد با توجه به خواسته و نياز و نيز بودجه خود ، بهترين تور را انتخاب كنيد . قيمت تور لحظه آخري استانبول با توجه به نوع ايرلاين ، نوع هتل و ديگر امكانات تعبيه شده ، در تورها متغير مي باشد .
كمتر شهري مثل استانبول در اين كره خاكي وجود دارد كه در تمامي فصول سال داراي زيبايي ها و تفريحگاه هاي خاص همان فصل را داشته باشد، مثلا عاشقان دنياي مد و لباس مي توانند در تمامي فصل هاي سال از مراكز خريد و پاساژهاي استانبول خريد كنند و حتي در روزهاي پاياني هر فصل تمامي مراكز خريد استانبول اجناس خود را حراج مي كنند و اقلام فصل گذشته را با قيمت مناسب و حداقل عرضه مي كنند كه شما مي توانيد با آفر توراستانبول به اين شهر زيبا سفر كنيد. از مراكز خريد استانبول مي توان به مركز خريد زورلو (Zorlu Center)، كانيون (Kanyon)، مركز خريد مرمره (Marmara Forum)، استانبول مال (Mall of Istanbul)، جواهير، كانيون، خيابان استقلال و ...اشاره كرد.
شهر استانبول در فصل هاي مختلف داراي آب و هواي متفاوت است، اين شهر درتابستان‌ها  آب و هواي گرم و مرطوب دارد و ميزان رطوبت نيزدر اين شهر زيبا به دليل مجاورت به دريا اغلب زياد است .
شهراستانبول در فصل زمستان‌ داري آب و هواي سرد است، بارش برف در استانبول براي يك يا دو هفته در طول فصل زمستان عادي مي باشد كه اغلب اين بارش ها در ماه هاي آذر و دي ماه است . در ماه‌هاي تابستان از خرداد تا انتهاي شهريور گرمترين ماه هاي استانبول مي باشد و بالاترين درجه ثبت شده در كل سال را دارا است ولي در فصل تابستان در استانبول بارش باران هم وجود دارد، اما استانبول در فصل بهار بهترين آب و هوا را دارد و مناسب براي برگزاري ( تور استانبول بهار 97 ) است .

امتياز:
بازديد:
[ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۴۴:۴۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی