مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

كاخ كرملين بزرگترين كاخ سلطنتي روسيه كه با نام قلب مسكو نيز شناخته مي شود ، يكي از زيبا ترين كاخ هاي دنيا مي باشد . به دليل زيبايي بسيار زياد و نيز تاريخ و محل قرار گيري ، اين كاخ يكي از جاذبه هاي توريستي مسكو به شمار مي رود . اين كاخ بيشتر از 600 سال است كه ميزبان سلاطين ، تزار ها و حالا توريست ها و گردشگران از سراسر جهان است كه با تور روسيه به اين مكان آمده اند تا شكوه و زيبايي آن را از نزديك به چشم ببينند .
ارگ و يا كاخ كرملين مسكو ، يك قلعه تاريخي است كه به صورت يك مجتمع در قلب شهر مسكو ساخته شده و از جنوب بر رودخانه مسكوا ، از شرق بر ميدان سرخ و از غرب نيز به باغ الكساندر مشرف است . بناي اين كاخ در سال 1487 به پايان رسيد و شامل تعدادي كاخ و كليسا است . نام معروف اين كاخ كرملين است كه به زمان روسي به معناي دژ مي باشد . اين كاخ از چهار قصر ، چهار كليسا و نيز ديوار كرملين به همراهي برج هاي كرملين تشكيل شده است . از كاخ كرملين به منظور اسكان رئيس جمهور روسيه نيز استفاده مي شود .

كرملين به شكل مثلث ، با جهت شمالي داراي ضلع هايي به طول 750 متر است . كرملين را واقعا مي توان از نظر سمبليك ، تاريخي و نيز استراتژيكي ، قلب مسكو ناميد . بزرگترين كليساي كرملين ، كليساي جامع اوسپنسكي است كه طي سال هاي 1475 تا 1479 ساخته شده و نيز تزار ها در آنجا تاج گذاري مي كردند . به دليل اينكه تاتار ها اغلب از آنجا به شهر حمله مي كردند ، در ابتدا ديوار آجري كرملين در كنار رودخانه مسكو بنا شد .
جهت اطلاع از قيمت بليط ارزان قيمت مسكو به سايت آژانس مسافرتي مهرپرواز مراجعه نماييد .
امتياز:
بازديد:
[ ۶ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۵۵:۴۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی