مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در هر قوم و مليتي و نيز در هر شهر و دياري، مراسم ها و جشن هايي برپا مي شوند كه برخي سنتي و برخي مدرن و نيز برخي براي يادبود هستند. بالي شهري است در كشور اندونزي كه مردمانش بيشتر زندگي سنتي دارند. بالي در شرق آسيا قرار دارد و شهري سرشار از مكان هاي ديدني است. طبيعت بي نظير و بسيار آرام بالي هرساله گردشگران و توريست هاي بسياري را به اين شهر زيبا و ديدني مي كشاند. توريست هايي كه در تاريخ هاي خاصي به اين شهر فوق العاده سفر كنند، مي توانند از جاذبه هاي گردشگري بالي ديدن نمايند، همچنين مي توانند در جشنواره ها و فستيوال هاي بالي شركت كنند و با رسوم مختلف مردم بومي نيز آشنا شوند. در اين مطلب مي خواهيم راجع به جشنواره هنر بالي كه سرتاسر شادي و رقص و پايكوبي است صحبت كنيم.

درباره جشنواره هنر بالي
جشنواره هنر بالي اندونزي (Bali Arts Festival) هر ساله مابين ماه هاي جون و جولاي برگزار مي شود. اين جشنواره سنتي با رقص و شادي و هيجان و پايكوبي و موسيقي همراه است. توريست هاي بسياري از سر تا سر دنيا براي حضور در اين جشنواره، در اين تاريخ خود را به بالي مي رسانند تا بتوانند در اين فستيوال هيجان انگيز حضور داشته باشند. در اين جشنواره رقص هاي محلي، رقص، موسيقي، هيجان، لباس هاي رنگارنگ، انواع غذاها و نيز صنايع دستي اندونزي وجود دارد. اين فستيوال معمولاً يك ماه به طول مي انجامد و مردم بالي اعتقاد دارند كه اين جشنواره و گردهمايي آنها را زنده و شاد نگه مي دارد و همچنين يك افتخار بزرگ براي كشور اندونزي به شمار مي رود.
صدها نفر از بهترين هنرمندان بالي و ساير جزاير اندونزي براي شركت در اين جشنواره به اين شهر سفر مي كنند. اين گردهمايي مي تواند معرف بسيار خوبي براي آشنايي با فرهنگ و سنت مردم بالي و كشور اندونزي است.
موضوع جشنواره سال 2018 "آشت خالق روح و جان" بوده است و اين به معني است كه آتش از زندگي انسان جدايي ناپذير بوده و منبع انرژي حياتي در زندگي بشر است. از نظر عرفاني، انسان بايد قادر باشد تا با قدرت روح و روان خود، انرژي هاي منفي از جمله خشم خود را كنترل نمايد.

فستيوال مهيج و شاد هنر بالي


تاريخچه جشنواره هنر بالي
هنگامي كه صنعت گردشگري در سال 1965 در بالي شروع به كار كرد، اندونزي اصرار بر اين داشت كه هر توريستي وارد اين كشور شد، بايد از فرهنگ كشور تبعيت كند و اين ايده به يك هدف ملي و فرهنگي در اين كشور تبديل شد و سياست فرهنگي بلند مدت با هدف حفظ فرهنگ سنتي منطبق بر نيازهاي مدرنيته به ويژه گردشگري فرهنگي ايجاد شد.
پس از آن بود كه در روستاها، گروه هاي موسيقي محلي، رقص و ديگر رخدادهاي فرهنگي به همراه برگزاري مسابقات در سطح منطقه، مورد حمايت واقع شدند. در اين بين بود كه مدارس رقص و هنر موزيك تاسيس شد. مدارس با با استفاده از روش هاي مدرن آموزشي، جايگزين شيوه هاي سنتي شدند. انواع رقص ها حتي رقص هاي جديد باله مدرن براي جذب صنعت گردشگري و سرگرمي در روستاها به وجود آمد. از همه مهمتر اينكه، اين كار باعث شد تا برخي از دانش آموزان فارق التحصيل به عنوان معلم به روستاها باز گردند ، جايي كه آنها در كنار اعتقاد به انعطاف پذيري فرهنگ خود، رقص هاي جديد با نسخه هاي استاندارد سنتي به شيوه نوين را آموزش دهند.
تعداد بسيار زيادي از اين آموزش ها و اجراي نمايش ها در سالن آمفي تئاتر برگزار مي شود كه داراي ظرفيت 6000 نفر تماشاگر مي باشد.
چنانچه تاريخ تور بالي شما در محدوده زماني اين جشنواره بود، پيشنهاد مي كنيم كه به اين فستيوال رفته و از آن نهايت لذت را ببريد.

امتياز:
بازديد:
[ ۱۹ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۲۱:۴۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی