مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اگر علاقه داريد بدانيد كه لوكس ترين و گران ترين هتل در جهان كجاست و داراي چه نوع طراحي است، با آژانس مسافرتي مهرپرواز همراه باشيد تا آن را به شما معرفي كنيم. اين هتل لوكس و بسيار شيك و خاص در كشور چين قرار دارد، كشوري كه از نظر صنعت و كار، جهانيان را به حيرت وا داشته است، حالا با طراحي و ساخت اين هتل نيز از اين نظر هم بر سر زبان همگان افتاده است. امروز در اين مطلب درمورد ساخت و معماري داخلي گران ترين و لوكس ترين هتل جهان صحبت مي كنيم:

لوكس ترين و گران ترين هتل دنيا در چين
هتل 13 در ماكائو چين قرار دارد و لقب گرانترين و لوكس ترين هتل دنيا را به خود اختصاص داده است. هتل 13 داراي 238 اتاق مي باشد. نام مالك اين هتل خاص، "استفن هانگ" است و اين هتل مجلل و منحصر به فرد را براي افراد ثروتمند بنا كرده است. براي يك شب اقامت در اين هتل لوكس بايد شبي 129 هزار دلار هزينه كرد. ساخت اين بناي گران قيمت در سال 2013 شروع شد و در سال 2016 به پايان رسيد. معماري و طراحي داخلي اين هتل مثل كاخ هاي قرن 17 فرانسوي بوده و با آثار هنري شگفت انگيز و خاصي تزئين شده است.
هتل 13، داراي مساحتي برابر 30 هزار متر مربع مي باشد و هزينه ساخت هر اتاق بيشتر از 7 ميليون دلار و براي ساخت كل هتل هزينه اي معادل 1.4 بيليون دلار صرف شده است. فضاي داخلي هر اتاق به نحوي است كه هر كدام از آنها همانند يك ويلا است. هر كدام از سوئيت هاي اين هتل نيز داراي آسانسور جداگانه و اختصاصي است كه به صورت مستقيم به لابي وصل مي شوند. جهت رفاه حال مسافران و مهمانان هتل، 30 دستگاه رولزرويز فانتوم از انگليس مستقيماً خريداري شده كه بتوانند به راحتي رفت و آمد داشته باشند.

معماري هتل 13
اتاق هاي نشيمن هر كدام از سوئيت هاي اين هتل بي نظير و خاص، با مبلمان بسيار مجلل و پر زرق و برق به بهترين شكل ممكن آراسته شده است، همچنين روي سقف هر اتاق نقاشي هايي به سبك "سيستين چپل" و نيز ستون هايي از جنس طلا به چشم مي خورد.
حمام سوئيت ها داراي طراحي حيرت انگيزي هستند به اين صورت كه داراي ستون هايي به سبك رومي هستند كه اين ستون ها با پنجره هاي شيشه اي و سقف گنبدي از جنس طلا است و در مركز آن نقاشي هاي بسيار شيك و خاصي وجود دارد كه در نوع خود بي همتا هستند. اتاق خواب اين سوئيت ها نيز متشكل از سقفي از جنس طلا به سبك دوره 17 ميلادي است. چنانچه علاقه داريد به اين هتل شگفت انگيز اما بسيار گران برويد، با تور لحظه آخري چين مي توانيد اين هتل را رزرو نماييد و بعد از بازديد از جاذبه هاي گردشگري چين براي استراحت به اين هتل خارق العاده برويد و از اقامتتان نهايت لذت را ببريد.

گران ترين و لوكس ترين هتل جهان

امتياز:
بازديد:
[ ۱۹ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۱۵:۴۸ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی